تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814674498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازيكنان تيم فوتبال سپاهان نوين : براي صعود به ليگ برترهم قسم شده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بازيكنان تيم فوتبال "سپاهان نوين": براي صعود به ليگ برترهم قسم شده‌ايم
داخلي. ورزشي. فوتبال
تعدادي ازبازيكنان تيم فوتبال "سپاهان نوين"اصفهان گفتند: براي راهيابي به رقابت‌هاي ليگ برتر ، هم قسم شده‌ايم و در اين راستا نهايت تلاش خود را انجام مي‌دهيم.

بازيكن خط مياني اين تيم روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تيم سپاهان نوين در بهترين شرايط آمادگي قرار دارد و سعي مي‌كنيم تا با ارائه يك بازي زيبا در ديدار فردا مقابل "استيل آذين" تهران ، اين تيم را شكست دهيم.

"احسان عبدالهي" افزود: هدف ما صعود به ليگ برتر باشگاههاي كشور است از اينرو بايد تلاش كنيم تا در ديدار رفت مرحله پلي آف ليگ دسته اول ، زمينه صعود خود به ليگ برتر را فراهم كنيم.

وي‌افزود: "استيل آذين" تيم خوب و با تجربه‌اي است كه توانست در گروه دوم ، اول شود اما تيم ما نيز بازيكنان جوان و باانگيزه‌اي را در اختيار دارد.

بازيكن تيم سپاهان نوين افزود: تيم ما در ديدارهاي گذشته نيز نشان داده است كه مقابل تيم‌هاي پرمهره ، با قدرت بازي مي‌كند.

عبدالهي گفت : هدف ما اين است تا در ديدار رفت پرونده "استيل آذين" را ببنديم و زمينه صعود خود به ليگ برتر را فراهم كنيم.

يكي از مهاجمين تيم "سپاهان نوين" نيزگفت: همه بازيكنان اين تيم سرحال و آماده‌اند و براي به‌نمايش گذاشتن قدرت فوتبال اصفهان درديدار فردا بسيار باانگيزه هستند.

"محمود ابراهيمي" با بيان اين مطلب كه " تيم استيل آذين بازيكنان خوب و باتجربه‌فوتبال ايران را در اختيار دارد"،افزود: بازيكنان ما نيز در ديدار فردا همه بايك هدف و باانگيزه بالا و دوندگي زياد بر تجربه بازيكنان استيل آذين غلبه خواهند كرد.

وي افزود: فردا بازيكنان ما همانند شيرهاي از قفس آزاد شده براي اعتلاي نام فوتبال اصفهان تلاش مي‌كنند و با نام "سپاهان" فصل جديدي را در فوتبال ايران آغاز خواهند كرد.

مهاجم تيم فوتبال سپاهان نوين با اشاره به بازيهاي گذشته اين تيم مقابل تيم‌هاي استقلال اهواز ، فولاد خوزستان و مس رفسنجان ، افزود: بازيكنان ما نشان داده‌اند كه مقابل تيم‌هاي بزرگ ، خوب بازي مي‌كنند.

يكي ديگر از بازيكنان خط مياني اين تيم هم گفت: كادرفني تيم‌سپاهان نقاط ضعف و قوت تيم "استيل آذين" را براي بازيكنان تشريح كرده است.

"جواد ماهري" افزود: تيم "استيل آذين" تهران در خط دفاعي دچار مشكل است و گلزني در اين ديدار براي مهاجمين تيم سپاهان نوين دور از دسترس نيست.

وي گفت: تيم ما ‪ ۱۵‬هفته پي در پي را با پيروزي پشت سر گذاشته است و قصد داريم باغلبه بر "استيل آذين" موفقيت‌هاي تيم ما تا پايان رقابت‌ها استمرار يابد.

اين بازيكن بااشاره باينكه بازيكنان براي صعود به‌ليگ‌برتر هم‌قسم شده‌اند، اظهار داشت: براي دست يابي به‌اين هدف پيروزي در ديدار فردا براي ما مهم است زيرا اگر در ديدار رفت پيروز شويم ،درديدار برگشت استرس كمتري خواهيم داشت و زمينه صعود ما هموار خواهد شد.

وي درباره تغيير محل اين ديدار از ورزشگاه "صفاييه" به"فولادشهر"، گفت:
براي تيمي كه مي‌خواهد به ليگ برتر صعود كند فرقي ندارد در صفاييه بازي كند يا در فولاد شهر.

بازيكنان تيم فوتبال سپاهان نوين از تماشاگران و علاقه‌مندان به اين تيم خواستند فردا با حضور در ورزشگاه فولاد شهر و حمايت از اين تيم زمينه صعود تيم سپاهان نوين رابه ليگ برتر فوتبال كشور هموار كنند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 358]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن