تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815946989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل تبليغات وزارت ارشاد: تبليغات مي‌تواند امور غير‌ممكن را ممكن كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل تبليغات وزارت ارشاد: تبليغات مي‌تواند امور غير‌ممكن را ممكن كند
خبرگزاري فارس: مديركل تبليغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: تبليغات را مي‌توان بازوي توانا و ركن اساسي فرهنگ دانست كه مي‌تواند امور غير‌ممكن را به ممكن مبدل سازد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، عليرضا كريمي امروز در نشست مشترك مديركل تبليغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مديران مسئول كانون‌هاي تبليغاتي استان آذربايجان شرقي كه به منظور راه‌هاي ارتقاي كيفي ‌و غناي مقوله تبليغات در رسانه‌هاي اين استان در تالار خاقاني تشكيل شده بود، از تبليغات به عنوان يك صنعت و حرفه‌اي كاملا تخصصي در بين حرف جامعه ياد كرد و خواستار اجتناب از وسيله ارتزاق قرار گرفتن آن توسط دست‌اندركاران اين رشته مهم ارتباطي شد.
وي اظهار داشت: با توجه به روند حاكم بر مجموعه وزارتخانه، فاصله وزارتخانه با موضوع تبليغات زياد بود اما ما خود را موظف كرديم تا با تبيين صحيح موضوع تبليغات، آن را بشناسانيم و جايگاه برجسته آن را در جامعه معرفي كنيم.
كريمي تصريح كرد: تبليغات ركن اساسي فرهنگ است و بوسيله اين مهم مي‌توان امور غير ممكن را به ممكن مبدل كرد.
وي تصريح كرد: امروزه نقش تبليغات در پيشبرد اهداف گوناگون غير‌قابل انكار بوده و انجام تبليغات نيز بدون برخورداري از تخصص و مهارت كافي بي‌ثمر خواهد بود اما متاسفانه گاه رشته تحصيلي و فعاليتي مديريان كانون‌هاي تبليغاتي مغاير با نفس كار تبليغاتي است.
كريمي در عين حال بر عزم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي تبيين صحيح موضوع تبليغات در جامعه و معرفي جايگاه واقعي آن به مردم تاكيد كرد.
مدير كل تبليغات وزارت فرهنگ گفت: انجام تبليغات بدون ‌برخورداري از تخصص و مهارت كافي بي‌ثمر خواهد بود اما گاه رشته تحصيلي و فعاليتي مديران كانون‌هاي تبليغاتي، مغاير با نفس كار تبليغاتي است.
وي بهترين راهكار براي افزايش بازده كانون‌هاي تبليغاتي و دسترسي به موضوعات روز دنيا را غني كردن مديران اين كانون‌ها از لحاظ علمي و ايجاد دوره‌هاي آموزشي موثر براي آنان دانست.
كريمي خواستار تشكيل اتحاديه كانون‌هاي تبليغاتي در اين استان و نيز اقدام موثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي براي بيمه مديران و كاركنان كانون‌هاي تبليغاتي شد.
مدير‌كل تبليغات وزارت فرهنگ و راشاد اسلامي اظهار اميدواري كرد تا اتحاديه كانون‌هاي تبليغاتي در استان آذربايجان شرقي نيز تشكيل شود.
‌مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان‌شرقي نيز در اين نشست گفت: ما تبليغات را از اين منظر ديده‌ايم كه مي‌تواند سرمايه‌هاي خود را به چرخه اقتصاد كلان و ملي وارد و رونق ايجاد كند و شغل بيافريند كه نتيجه اين گردش مي‌تواند منجر به توسعه‌اي شود كه امروز به دنبال آن هستيم.
وي اضافه كرد: اين اداره كل سعي بر اجراي قوانين و حمايت از كانون‌ها و مراكز و موسسات تبليغاتي و فرهنگي و هنري دارد.
احمدي‌منش تصريح كرد: اداره مطبوعات و تبليغات اداره كل با برگزاري كلاس‌هاي متعدد در زمينه گسترش فرهنگ تبليغات، گام‌هاي موثري در پيشبرد اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برداشته است.
محمد رضايي، كارشناس تبليغات فرهنگ و ارشاد اسلامي استان نيز در اين نشست گفت: در سال گذشته 32 كانون تبليغاتي در اين استان، پروانه فعاليت گرفت و مجوز 21 كانون آگهي و تبليغاتي غير‌فعال لغو شده است.
رضايي با بيان اينكه در سال 86 براي 32 كانون تبليغاتي پروانه فعاليت صادر شده و مجوز 21 كانون آگهي و تبليغاتي غير‌فعال لغو شده است، اظهار داشت:در حال حاضر 295 كانون در سطح اين استان فعال است.
وي برگزاري دو دوره كلاس‌هاي آموزشي با عنوان كاربرد حروف فارسي در صفحه‌آرايي و كاركرد فرم و رنگ در گرافيك را از ديگر برنامه‌هاي اداره تبليغات عنوان كرد.
در اين نشست از پنج نفر از فعالان و پيشكسوتان كانون‌هاي تبليغاتي ‌حوزه طراحي، فيلم و عكس، آگهي و تبليغات محيطي، با اهداء جوايز و لوح قدرداني‌ شد.
انتهاي پيام؛/ف
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن