تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چلسي در جذب كلينزمن ناكام ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چلسي در جذب كلينزمن ناكام ماند
چند روزنامه انگليس روز چهارشنبه گزارش دادند، باشگاه فوتبال چلسي نتوانست در تلاش تازه خود براي جذب يورگن كلينزمن به عنوان سرمربي جديد اين تيم موفق شود.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از خبرگزاري فرانسه ، بر همين اساس روزنامه‌هاي تايمز ، ديلي تلگراف و ديلي ميل نوشتند: چلسي بعد از كسب عنوان نايب قهرماني در مسابقات جام قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا و اخراج آورام گرانت به صورت غير رسمي تحقيقي را انجام داد تا بفهمد آيا كلينزمن از بايرن مونيخ به اين تيم خواهد رفت يا خير.

اما مدير برنامه‌هاي كلينزمن به چلسي اعلام كرد كه او قطعا كار خود را از اول ژوييه طبق برنامه با تيم تازه به قهرماني رسيده بايرن مونيخ در بوندسليگا شروع خواهد كرد.

كلينزمن كه هنگام بازي در تيم ملي آلمان به قهرماني در جام جهاني رسيده است در اولين تجربه مربيگري خود اين تيم را در جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬تا مرحله نيمه نهايي پيش برد.

او سال گذشته نيز با چلسي مذاكره كرد تا جانشين خوزه مورينيو شود اما پيشنهاد آنها را به خاطر عدم رضايت از مديريت اين باشگاه كه مالك آن رومن آبراموويچ روس است رد كرد.

چلسي كه بسيار تحت تاثير روش‌هاي مدرن كلينزمن از جمله استفاده از مربيان بدنسازي و روانشناسان ورزشي قرار گرفته است دوباره براي جذب وي تلاش كرد اما ناكام ماند.

اين باشگاه كه چهارشنبه گذشته فينال جام قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا را در ضربات پنالتي به منچستريونايتد واگذار كرد اكنون قصد دارد شانس خود را براي به خدمت گرفتن فرانك ريكارد سرمربي سابق بارسلونا، ديديه دشام سرمربي يوونتوس ، لوييس فيليپه اسكولاري سرمربي تيم ملي پرتغال امتحان كند.

مارك هيوز سرمربي بلكبرن و روبرتو مانچيني كه بر اساس گزارش‌هاي منتشره ديگر سرمربي اينترميلان نيست ، ديگر گزينه‌هاي چلسي براي پست مربيگري اين تيم هستند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن