تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821106868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول نمايندگي ولي فقيه‌درجهاد كشاورزي فارس:دادن قول‌هاي توخالي به‌مردم، معضل مديريتي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسوول نمايندگي ولي فقيه‌درجهاد كشاورزي فارس:دادن قول‌هاي توخالي به‌مردم، معضل مديريتي است
داخلي. اجتماعي. تحول اداري.

مسوول حوزه نمايندگي ولي فقيه در جهاد كشاورزي استان فارس گفت: بدترين معضل نظام مديريتي، دادن وعده‌ها و قول‌هاي تو خالي به‌مردم است كه نتوانيم آن را اجرايي كنيم.

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي، حجت‌الاسلام شيخ علي موحد، روز چهارشنبه درهمايش تشكل‌هاي تعاوني بخش كشاورزي‌استان فارس افزود:بايد در زمينه‌هاي مختلف مديريت علمي خود را كارساز و از امكانات موجود استفاده بهينه كنيم و وجود تعاوني‌ها به معناي استفاده بهينه از امكانات است.

وي گفت: بايد در مورد مشكلات و كمبودها از جمله مشكل كمبود آب و كاهش بارندگي جمع بندي علمي داشته باشيم تا مردم متوجه شوند كه مسوولان به اين مشكلات واقفند و مي‌دانند چگونه عمل كنند.

رييس سازمان جهاد كشاورزي استان فارس نيز در اين همايش گفت: از عمده ويژگي‌هاي بخش كشاورزي، آسيب پذيري و حساس بودن اين بخش است و با توجه به اين ويژگي‌هاست كه‌درهمه دنياباتدبير اين ضعف را با بهره گرفتن از تشكل‌هاي بخش كشاورزي به يك قوت تبديل كرده‌اند و در بيشتر كشورهاي پيشرفته جهان در كشاورزي و در مسايل مختلف تشكل‌ها نقشي تعيين‌كننده بر عهده دارند.

مهندس سيد عبدالكريم رضوي افزود:مقوله تشكل‌هااز ديرباز در كشورما وجود داشته و از همان ابتدا چارچوب‌هاي قانوني و جامع خوبي در اين زمينه تهيه شده است كه در صورت عملي و اجرايي شدن آن مي‌تواند به پايداري منتج شود.

وي اضافه كرد:به‌رغم اينكه‌مااز چنين مزايايي در خصوص تشكل‌ها برخورداريم ولي پس از سپري شدن چند دهه نتوانستيم آنگونه كه شايسته است عمل كنيم و بخشي از اين عدم موفقيت ناشي از سياستگذاري‌ها در اين زمينه است ولي اين خود به تنهايي علت نيست، بلكه اين امر نيازمند آسيب شناسي بيشتر و بهتر است.

رضوي اظهار داشت: رسالت و فلسفه وجودي تشكيل تعاوني‌ها سود نيست بلكه خدمت به مردم است و تا زماني كه تعاوني‌ها به اين رسالت خود در قبال‌مردم عمل كنند، قطعا از حمايت و پشتيباني آنان برخوردار خواهند شد.

وي در بخش ديگري از مطالب خود گفت: امسال به سبب خشكسالي، دولت ‪ ۵۰‬درصد از هزينه‌هاي آبياري تحت فشار كشاورزان را پرداخت مي‌كند و در زمينه صنايع تبديلي نيز به سبب اينكه ما به اينگونه صنايع بسيار نيازمندهستيم، چنانچه تعاوني‌ها و تشكل‌ها به اين عرصه وارد شوند، امكان دريافت تسهيلات ارزان قيمت براي آنان فراهم است.ك/‪۲‬
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 319]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن