تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803346373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در چند كشور جهان برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در چند كشور جهان برگزار مي‌شود
تهران -حيات

مراسم بزرگداشت امام خميني(ره) در هند، قطر، چين و سوريه از فعاليت‌هاي رايزني فرهنگي به مناسبت نوزدهمين سالگرد ارتحال بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران است.
به گزارش حيات به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي،*سمينار منطقه‌اي بررسي افكار و انديشه‌هاي امام خميني(ره) در سوريه برگزار مي‌شود
رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران سمينار منطقه‌اي بررسي افكار و انديشه‌هاي امام خميني(ره) را با عنوان «اسلام بين سنت‌گرائي و تجدد» در دمشق 12 خردادماه برگزار مي‌كند.
رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران به مناسبت بزرگداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي امام خميني(ره) برنامه‌هاي مختلف از جمله برپائي نمايشگاه "امام خميني(ره) در آيينه تصوير «12 خردادماه در رايزني فرهنگي، سمينار فكري «وحدت اسلامي در انديشه امام خميني(ره)» 13 خردادماه در لاذقيه، افتتاح نمايشگاه بزرگ سالانه كتاب 114 خردادماه در جوار حرم حضرت زينب(س)، نشست فكري «نگاهي به نقش زنان در انديشه حضرت امام خميني(ره)» 18 خردادماه در سالن امام خميني(ره) رايزني فرهنگي ايران، همايش «فرهنگ مقاومت در انديشه امام خميني(ره)» 22 خردادماه در 7 مركز فرهنگي صافيتا ، نشست فكري "حمايت از حقّ و مظلومين در روش حضرت امام (ره)"25 خردادماه در7 مركز مطالعات رايزني فرهنگي ايران و همچنين نمايش فيلم پيرامون زندگي حضرت امام (ره) درسالن امام خميني(ره) رايزني رايزني فرهنگي ايران در دمشق برگزار مي كند.
نشست اخلاق و معنويت از ديدگاه امام خميني در چين برگزار مي‌شود
رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران درپكن نشستي با عنوان «اخلاق و معنويت از ديدگاه امام خميني(ره)» به مناسبت بزرگداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي امام خميني(ره) را در جمع اساتيد چيني علاقه‌مند به امام راحل برگزار مي‌كند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در پكن به مناسبت بزرگداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي امام خميني(ره) برنامه‌هاي مختلفي از جمله برگزاري نشست در مركز مطالعات اديان اكادمي علوم اجتماعي چين، برگزاري نشست در دانشگاه مطالعات خارجي پكن، فراخوان آثار ادبي و هنري ايرانيان مقيم چين در باره امام راحل و اعطاي جايزه به آثار برتربرگزاري مسابقه دانستني ها در باره امام خميني (ره)براي ايرانيان مقيم چين ،برگزاري مراسم در جمع ايرانيان مقيم(شامل قرائت شعر از امام و در باره امام،سخنراني ،ويديو كليپ و ....)برگزاري نمايشگاه عكس و كتاب و همچنين تهيه كتاب و سي دي و مقاله در باره امام راحل و ارسال براي شخصيت ها و مراكز علاقمند به مطالعه در باره امام راحل مي باشد.
مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در قطر برگزار مي‌شود
رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران به مناسبت نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) نمايشگاه عكسي با عنوان «طلوع تا عروج» را برگزار مي‌كند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران برنامه‌هاي مختلفي به مناسبت نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) ازجمله برگزاري نمايشگاه عكس امام به روايت تصوير ( طلوع تا عروج) و نمايشگاه كتاب،برگزاري مراسم مردمي و عمومي ارتحال امام خميني در 14 خرداد با حضور مسلمانان و ايرانيان مقيم قطر وبرگزاري شب شعر " غروب خورشيد" با حضور شعراي منطقه و سخنراني يكي از استادان دانشگاه و سفير جمهوري اسلامي ايران در قطر در 16 خردادماه مي باشد.
204 پاكستاني براي شركت در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني(ره) به تهران مي‌آيند
به همت خانه فرهنگ جمهوري اسلامي ايران در كويته تعداد 204 تن از اتباع پاكستاني، ساكن در ايالت بلوچستان براي شركت در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني(ره) از راه مرز زميني به تهران مي‌آيند.
50 تن از اين افراد اعزامي، ائمه جمعه ي اهل سنت و تشيع و همچنين اساتيد و خبرنگاران معروف بلوچستان پاكستان مي باشند.
سمينار نگرش حضرت امام نسبت به زنان و جوانان در اتيوپي برگزار مي‌شود
رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در «آديس‌آبابا» سميناري با عنوان «نگرش حضرت امام نسبت به زنان و جوانان» را در هتل «امه» شهر آديس آبابا با حضور انديشمندان، مقامات دولتي، علما،اعضاي مجلس اعلاي اسلامي برگزار مي كند.
از جمله برنامه هاي رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران به همين مناسبت، برگزاري نمايشگاه از آثار حضرت امام در بخش جانبي سمينار ، قرائت شعر در رثاي حضرت امام، نمايش فيلم به مدت 15 دقيقه از حضرت امام در سمينار ، توزيع كتابي در خصوص حضرت امام به زبان انگليسي، تهيه لوح فشرده در خصوص حضرت امام جهت اهداء به حاضران در سمينار و همچنين سخنراني سرپرست سفارت ايران و يكي از اعضاي مجلس اسلامي مي باشد.
سمينار نقش امام خميني (ره) در تحولات سياسي و فرهنگي دنياي معاصر در اسپانيا برگزار مي‌شود
رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در مادريد سميناري با عنوان «نقش امام خميني (ره) در تحولات سياسي و فرهنگي دنياي معاصر» را به مناسبت نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) برگزار مي‌كند.
اين سمينار به منظور گراميداشت انديشه‌هاي بلند امام خميني(ره) روز دوشنبه 13 خرداد در سالن اجتماعات سفارت ايران در مادريد برگزار مي‌شود.
در اين مراسم كه از سوي سفارت، رايزني فرهنگي، دفتر ايرنا و ... برگزار مي‌شود، مسلمانان، شيعيان و علاقه‌مندان اسپانيايي حضور خواهند داشت.
مراسم بزرگداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در شهرهاي مختلف هند
خانه فرهنگ ج.ا.ايران مراسم بزرگداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) را در شهرهاي بمبئي، پونا، بنگلور، ميسور و اورنگ‌آباد برگزار مي كند.
همايش "سهم امام خميني (ره) در شكوفائي ادبيات انقلاب اسلامي ايران" با حضور شانزده تن از نويسندگان، شاعران و شخصيت هاي فرهنگي جمهوري اسلامي ايران 17 خردادماه برگزارمي شود.
برگزاري كنفرانس مطبوعاتي تحت عنوان" تاثير انديشه هاي حضرت امام خميني (ره) در ادبيات معاصر" در محل خانه فرهنگ جمهوري اسلامي ايران در بمبئي با حضور موسوي گرمارودي، شاعر، مصطفي رحماندوست، شاعر كودكان و نوجوانان، موسي بيدج، نويسنده و روزنامه نگار، عبدالجبار كاكائي، شاعر و ميرزائي مسئول خانه فرهنگ 16 خردادماه برگزار مي شود.
چاپ مقالات حضرت امام خميني (ره) در روزنامه ها و هفته نامه هاي بمبئي به زبان اردو و انگليسي از جمله روزنامه هاي اردوتايمز، انقلاب، سهارا، فوزن، صداقت، شامنامه، صبح اميد به زبان اردو و ايندوگلف و اصول به زبان انگليسي
مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) با حضور علماي شيعه و اهل سنت در منطقه ملارد بمبئي
برگزاري مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) در انجمن فتوت ايرانيان يزدي مقيم بمبئي
برگزاري مراسم نوردهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) در حسينيه ابوطالب منطقه ممبرا-بمبئي
برگزاري مراسم نوردهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) در مسجد ايرانيان و ارائه سخنراني توسط امام جماعت مسجد، آقاي ناصري-بمبئي
اورنگ آباد
چاپ و توزيع پوستر حضرت امام خميني (ره) با مساعدت و همكاري خانه فرهنگ ايران بمبئي و انجمن دوستي ايراني و هند در شهر اورنگ آباد
ارسال مقاله و مطالب به روزنامه هاي محلي اورنگ آباد
پونا
برگزاري بزرگداشت نوزدهمين سالگرد رحلت حضرت امام (ره) در محل امام باره پونا با مساعدت و همكاري خانه فرهنگ ايران بمبئي، انجمن ايرانيان يزدي (حميت) و انجمن اسلامي دانشجويان ايراني
بنگلور
برگزاري مراسم بزرگداشت ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني (ره) با حضور شخصيت هاي اسلامي و غير اسلامي و به همت انجمن اسلامي دانشجويان ايراني واحد بنگلور و انجمن اماميه بنگلور (ايرانيان مقيم) و با مساعدت خانه فرهنگ جمهوري اسلامي ايران در بمبئي
ميسور
برگزاري مراسم بزرگداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال ملكوتي امام (ره) توسط انجمن اسلامي دانشجويان ايراني و مساعدت و همكاري خانه فرهنگ ايران بمبئي.
پايان پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 469]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن