تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816361115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روزنامه الانوار :سياستمداران لبناني بايد در اجراي كامل توافق دوحه جدي باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: روزنامه الانوار :سياستمداران لبناني بايد در اجراي كامل توافق دوحه جدي باشند
يك روزنامه لبناني با اشاره به اظهارات اخير دبيركل حزب الله لبنان درباره توافقنامه دوحه نوشت: تلاش و جديت بيشتر سياستمداران لبناني راه رسيدن به اهداف در نظرگرفته شده در اجراي مفاد توافقنامه دوحه است.

به گزارش خبرگزاري مهر، روزنامه لبناني الانوار بر ضرورت اجراي مفاد توافقنامه دوحه تاكيد و ازسياستمداران لبناني خواست فرصت بوجود آمده را براي حل وفصل اختلافات داخلي اين بارمغتنم بشمارند.

اين روزنامه افزود: بدترين توافقنامه درجهان اين است كه گامهاي موثر ولازم براي تثبيت آن برداشته نشود وآن به چيزي كمتر از يك آتش بس تبديل ودرمعرض نقض قرارگيرد كه اين اقدام سبب بازگشت عقربه هاي ساعت به عقب مي شود.

روزنامه مذكور با بيان اينكه هنوز همه اسرار وعوامل دستيابي به توافقنامه دوحه مبهم وناشناخته باقي مانده است، عنوان كرد: احتمال مي رود اين توافقنامه ازدوحال خارج نشود يا اينكه به يك توافقنامه مستحكم تبديل شود ويا اينكه آن صرفا به يك توافق آتش بس مبدل شود.

روزنامه الانورياد آورشد: هرچقدرسياستمداران لبناني براي تثبت و پايبندي به اين توافقنامه عجله و دراستحكام بخشيدن به آن موفق شوند به همان اندازه آنها مي توانند جلوي تلاشها براي كم رنگ كردن اين توافقنامه را بگيرند و مانع از تبديل شدن آن به يك آتش بس شوند البته اين بستگي به اين دارد كه آنها چقدر بتوانند به دور از مشاجره و دعواهاي حزبي مسائل لبنان را حل وفصل كنند.

اين روزنامه با اشاره به سخنراني اخير سيد حسن نصر الله دبير كل حزب الله به مناسبت عيد مقاومت وآزاد سازي جنوب لبنان از دست نيروهاي اشغالگر اسرائيلي نوشت: برخي عناصر اخلالگرو آشوب طلب پس از اين سخنراني دبير كل دربيروت تلاش كردند توافقنامه دوحه را زيرپا بگذارند و اميدهاي مردم لبنان را براي بازسازي موسسات قانوني و مدني دولت به ياس تبديل كنند.

روزنامه لبناني ادامه داد: ازمهمترين نكاتي كه دبيركل حزب الله درسخنراني به آن اشاره كرد اين بود كه طرف مقابل بايد درك كند كه آتش بس به تلاش و جديت بيشتر نيازدارد وبراي رسيدن به اين هدفها بايد گام هاي موثربرداشته شود .

روزنامه الانوارعدم تعلل و كندي در تشكيل دولت وحدت ملي، كنارگذاشتن خودخواهيها و منافع شخصي، آمادگي براي برگزاري نشست هاي گفتگوهاي ملي دركاخ بعبدا با نظارت اتحاديه عرب، آشتي ملي بين رهبران و گروههاي لبناني وبرداشتن گام هاي لازم براي رهايي از خفقان سياسي درلبنان ضروري و درحل مسئله لبنان موثردانست .

اين روزنامه ادامه داد: براي تحقق يافتن اين امورمذكور بهتر است كه حمايت سياسي كامل و فراگير ازموسسات نظامي وامنيتي ارتش براي ايفاي نقش كامل صورت گيرد تا اين نيروها بتوانند با مشت آهنين مخالفان و اخلالگران و تحريك كنندگان مخل امنيت را سركوب كنند زيرا نبايد به چنين افرادي اجازه داد لبنان را به جايي ببرند كه فرزندانش خواهان آن نيستند.

روزنامه الانوار لبنان درپايان ياد آورشد: به هرحال مسئوليت بزرگي بر دوش رهبران لبناني گذاشته شده است و تصور مي شود كه همه بايد اين مسئوليت را برعهده بگيرند بنابراين تقصر و بهانه هيچ كس در اين تعلل و وقت كشي پذيرفته نيست.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن