تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820955350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام مردم


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: پيام مردم
اردبيل- خليل عباسي: گاه‌گاهى در روزنامه‌ها اعلام مى‌دارند كه درياچه اروميه تا هفت سال ديگر خشك خواهد شد. پس اين همه پول‌هاى ميلياردى و كمرشكن كه هر وجب آن شايد ده‌ها ميليون ريال براى ملت ايران هزينه در بر داشته و شايد در طى چند دهه نصف بودجه سالانه كشور، آن هم فقط به خاطر كوتاه شدن صد كيلومترى راه اروميه- زنجان شده، آيا اين هزينه كردن‌هاى نجومى براى ملت مى‌ارزيد؟!

سمنان- غلامي: به نام خدا و با عرض سلام و خسته نباشيد، تعامل بيش از حد مجلس و چشم‌پوشى از وظيفه نظارتى بر عملكرد دولت باعث شده است دولت نه تنها نسبت به مصوبات مجلس اعتنايى نكند، بلكه نسبت به مصوبه ديوان عدالت ادارى كشور در خصوص افزايش حقوق متناسب با تورم و غير قانونى بودن افزايش پلكانى حقوق‌ها نيز هيچ توجيه و اعتنايى نكند.

تهران- عبدالحسين اسفنديار: از شهردار منطقه دو تقاضا دارم اگر وقت كرد، سرى به فلكه دوم صادقيه بزند و ملاحظه كند كه پنج يا شش ساعت بسيار بزرگ در ميدان نصب شده كه اصلا هيچ خاصيتى ندارند، چون همه ساعت‌ها خواب هستند.

كردكوي- سيدمعين حسيني: رضا شكارى چهار سال قهرمان دوم دوى چهارصد متر استان و دبير بازنشسته كردكوى تازگى‌ها به علت بيكارى بنگاه معاملات ملكى يا مشاوره املاك باز نموده تا هم خود را سرگرم و هم كار مردم را گره‌گشايى و راه‌اندازى نمايد. اگرچه مشتريان زيادى دارد، اما اين فرد در مغازه خود با خط زيبايى نوشته است «لطفا از كشيدن سيگار در اين مكان خوددارى كنيد» آيا اين كار زيبا قابل تقدير نيست؟

ساري- غفاري: استان‌هاى زيباى مازندران و گيلان بخصوص در جاده كنار ساحل دريا پر از زباله است، از مسئولان اين استان تقاضا داريم نسبت به نظافت اين مناطق زيباى ايران زمين بيشتر همت كنند.

استان مازندران- يك شهروند: بنده كارمند ثبت و اسناد يكى از شهرهاى استان مازندران هستم و به‌طور قراردادى شش هفت سال است كه كار مى‌كنم، در سال‌جارى دولت اعلام كرد كه سبد كالا به كارمندان قراردادى و رسمى و پيمانى تعلق مى‌گيرد، متاسفانه سبد كالا را كه اعلام كردند به كارمندان قراردادى تعلق نگرفت. من از آقاى اميرى رياست محترم سازمان ثبت و جناب آقاى احمدى‌نژاد تقاضا دارم پاسخ دهند مگر كارمندان قراردادى چه فرقى با كارمندان پيمانى و يا رسمى دارند؟

بابل- حسين آخوندي: از اداره جهاد كشاورزى خواستاريم كه به وضع كشاورزان رسيدگى كنند، سال قبل مشكل يخ زدگى مركبات را داشتيم، امسال هم مشكل كم آبى و خشكسالى را داريم. لطفا به وضعيت نابسامان كشاورزان رسيدگى كنيد.

كردكوي- يك شهروند: شهرك فرهنگيان كردكوى حدود بيست سال پيش ساخته شده و داراى ساكنين زيادى مى‌باشد، هنگام نقشه بردارى اوليه اين شهرك زمينى براى مدرسه، بازار، مسجد و ... در نظر گرفته شد، ورزشگاه و بازار ساخته شده و متاسفانه هنوز از ساخت مسجد خبرى نيست، مگر اولويت هر شهرك مكان‌هاى مذهبى نيست؟

جوابيه روابط عمومى ناجا

عطف به مطلب مندرج در صفحه 22 مورخه 87/2/12 آن روزنامه تحت عنوان «مزاحمت رانندگان دور ميدان اسد آباد» احتراما به اطلاع مى‌رساند:

موضوع مورد نظر جهت بررسى و پيگيرى لازم به مبادى ذيربط در ناجا منعكس گرديد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن