تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812957281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازي دشوار سايپا در مرحله يك چهارم نهايي ليگ آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: بازي دشوار سايپا در مرحله يك چهارم نهايي ليگ آسيا


مرحله يك چهارم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا قرعه‌كشي شد و هشت تيم حاضر در اين مرحله از مسابقات حريفان خود را شناختند.‌

به گزارش پايگاه خبري فوتبال آسيا، بر اين اساس برنامه ديدارهاي مرحله يك چهارم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير است:

بازي شماره 1: سايپا ايران - كوروچي ازبكستان‌

بازي شماره 2: كاشيما آنتلرز ژاپن - ادلايد يونايتد استراليا

بازي شماره 3: القادسيه كويت - اوراواردز ژاپن‌

بازي شماره 4: الكرامه سوريه - گامبا اوزاكا ژاپن‌

در اين مرحله تيم فوتبال سايپا 27 شهريورماه در ورزشگاه انقلاب كرج ميزبان كوروچي ازبكستان خواهد بود و يك هفته بعد در ديدار برگشت (3 مهرماه) در تاشكند با نماينده ازبكستان مسابقه مي‌دهد.

براساس برنامه‌ريزي كنفدراسيون فوتبال آسيا چهار تيم برتر راه يافته به مرحله نيمه نهايي اين مسابقات، 17 مهر و يكم آبان با هم ديدار مي‌كنند و در نهايت ديدار نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا 15 و 22 آبان بين دو تيم برتر برگزار مي‌شود.

تقويت سايپا

مربي تيم فوتبال سايپا گفت: اگر تيم سايپا تقويت نشود، مقابل كروفچي با مشكل مواجه مي‌شويم.‌

رضا فروزاني كه پس از رفتن علي دايي از تيم فوتبال سايپا، هدايت اين تيم را به عهده دارد درباره بازي با تيم كروفچي ازبكستان، حريف سايپا در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: متاسفانه تاكنون بازي‌هاي اين تيم را نديده‌ام اما طبق شنيده‌ها، تيم بسيار قدرتمندي است.

وي افزود: مديران باشگاه سايپا قول تقويت اين تيم به لحاظ جذب نفرات جديد را در فصل آينده داده‌اند كه در اين صورت با آمادگي بهتري مقابل اين تيم ازبكستاني صف‌آرايي خواهيم كرد.

احتمال تغيير و تحولات در بخش مديريتي باشگاه سايپا وجود دارد كه به طور طبيعي به دنبال آن نفرات جديدي وارد باشگاه خواهند شد كه ممكن است تفكرات متفاوت جديدي داشته باشند.‌

وي افزود: بايد صبر كرد و ديد كه چه اتفاقاتي در باشگاه سايپا رخ مي‌دهد؛ مسئولين جديد از چه مربي استفاده خواهند كرد؛ تصميماتشان به چه نحوي خواهد بود؛ مهم اين است كه سايپا اكنون به مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا رفته و نماينده ايران است، پس بايد هرچه سريع‌تر تيم تقويت و آماده شود، چرا كه پشيماني سودي نخواهد داشت.

وي گفت: مديران و مسئولين فعلي از كار شناخت كافي دارند و احتمالاً در فصل آينده و همچنين ديدار مقابل كروفچي، سايپا با يك مربي خارجي به ميدان مي‌آيد. با توجه به اينكه تسلط كافي به زبان خارجي به خصوص آلماني دارم، به احتمال زياد همكاري‌ام با اين تيم ادامه خواهد داشت.

وي درباره بازي تيمش مقابل تيم ملي، گفت: دلايل روشني وجود داشت كه سايپا نتواند بازي خوبي را مقابل تيم ملي انجام دهد كه از جمله آنها خستگي شديد نفرات تيم بود.

ما در 33 روز يازدهمين بازي را انجام مي‌داديم كه اين فشردگي، گواه خستگي بازيكنان بود. همچنين تا هفته پيش، برنامه اين بازي تداركاتي مشخص نبود و ما در فرصت كمي از دبي به تهران آمديم و با كمترين توقف به اردبيل رفتيم.

وي افزود: سه بازيكن اصلي سايپا در اختيار تيم ملي بودند و سه بازيكن ديگر را به علت مصدوميت در اختيار نداشتيم؛ ضمن اين كه طبق قولي كه به بازيكنان خارجي داده بوديم، آنها از دبي عازم كشورهايشان شدند و به مرخصي رفتند.

در مجموع اطمينان داشته باشيد اگر سايپا كمي آماده‌تر بود به هيچ وجه چنين شكست سنگيني را محتمل نمي‌شد و ديگر اين كه خوشحال هستيم تيم ملي با كسب اين پيروزي> روحيه مضاعفي پيدا كرد تا بتواند وضعيت مناسبي را در ديدار با تيم ملي امارات داشته باشد.

فروزاني گفت: از مسئولين برگزاري ليگ در فدراسيون فوتبال مي‌خواهيم تا برنامه‌ بازي‌هاي ليگ هشتم را به نحوي تنظيم كنند تا تيم سايپا كه هنوز بازي‌هايش در ليگ قهرمانان آسيا تمام نشده، متضرر نشود و مجبور نباشد بار ديگر به طور فشرده بازي‌هاي خود را دنبال كند.

كفاشيان: كريمي با هماهنگي دايي محروم شد

علي كفاشيان در حاشيه مجمع هيات فوتبال خراسان رضوي افزود: فدراسيون كاملاً در برابر انتقادها انعطاف‌پذير است اما تا جايي كه منافع ملي و تيم ملي از اين ناحيه متضرر نشوند. نظم و انضباط سرلوحه كار فدراسيون و تيم ملي است.

ضمن اين كه درباره علي كريمي من به تنهايي تصميم نگرفتم، هيات رئيسه در اين خصوص تصميم‌گيري كرد و با سرمربي تيم ملي هم هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفت.

وي، محروميت دوساله كريمي از تيم ملي را قوياً رد و تصريح كرد: به هيچ عنوان چنين مساله‌اي صحت ندارد، بلكه علي كريمي به دليل بي‌انضباطي به صورت موقت از تيم ملي خط خورده است، و ممكن است، فردا به تيم ملي دعوت شود و محروميت دو ساله متوجه او نيست.

وي درباره واگذاري امتياز توليد پيراهن‌هاي تيم ملي به شركت علي دايي، گفت: اين كار به طور موقت انجام شده و به محض اينكه اسپانسر خوبي پيدا شود با آن قرارداد امضا خواهيم كرد، چرا كه به منابع مالي آن نياز داريم.‌




 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن