تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805668822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
برگزاري يادواره شهدا

اوز-- خبرنگار اطلاعات: يادواره 62 شهيد وراوي در محل گلزار شهداي اين بخش برگزار شد.

در اين يادواره كه با برنامه‌هايي همچون سرود، شعرخواني، دكلمه و دعاي پرفيض كميل همراه بود، موسي هنرپيشه يكي از جانبازان 8 سال دفاع‌مقدس درباره رشادت‌هاي رزمندگان سخن گفت.

تقويت شبكه برق

بندر بوشهر - خبرنگار اطلاعات: شبكه برق شهرستان گناوه با صرف اعتباري افزون بر 630 ميليون ريال اصلاح و تقويت شد.

اين پروژه در منطقه كوي بسيجيان و كوي عشاير شهرستان گناوه به اجرا درآمد.

قدرداني از شهردار بابلسر

جمعي از كسبه شهر بابلسر از زحمات شهردار قدرداني كردند.

اين كسبه كه شمار آنها به 14 نفر مي‌رسد، با ارسال نامه‌اي به دفتر روزنامه اطلاعات از زحمات شهردار و مجموعه شهرداري به خاطر ساماندهي و زيباسازي خيابان بابلسر قدرداني كردند.

در نامه اين افراد آمده است:

ساماندهي و مرمت محله ميدانگاه آقا

كاشان --- خبر نگار اطلا‌عات: معاون عمراني شهرداري كاشان از آغاز عمليات ساماندهي و مرمت محله ميدانگاه آقا خبر داد.

مهندس طالعي، هزينه آزادسازي و اجراي اين طرح را مبلغ 6/8 ميليارد تومان اعلام كرد و افزود: طرح بهسازي و ساماندهي محله ميدانگاه آقا شامل مجتمع اداري، تجاري و مسكوني، فرهنگسرا و محوطه‌سازي است كه در مدت 3 سال اجرا مي‌شود. وي يادآور شد، مطالعه طرح ساماندهي و مرمت محله ميدانگاه آقا سال گذشته توسط مشاور انجام شد و سپس به تصويب در وزارت كشور رسيد. محله ميدانگاه آقا با داشتن 2 هكتار مساحت در حدفاصل خيابان‌هاي امام خميني(ره) و آيت‌الله يثربي (ره) شهر كاشان واقع است.

پيش‌شماره تلفن اسفراين تغيير كرد

سرويس شهرستانها: با اجراي عمليات برگردان خطوط ارتباطات راه دور اسفراين، كد تلفن مشتركان اين شهر تغيير كرد.‌

به گزارش ايرنا به نقل از شركت مخابرات خراسان شمالي با برگردان خطوط ارتباطات راه دور اسفراين از مركز پي‌سي سبزوار به بجنورد، كد تلفن شهروندان اسفرايني نيز از 0572 به تغيير يافته است.

به دنبال انجام طرح برگردان خطوط ثابت، خطوط همراه مشتركان شهرستان اسفراين نيز بزودي از استان خراسان رضوي به خراسان شمالي انتقال يافته و شماره تلفنهاي همراه اين شهرستان نيز تغيير خواهد كرد.

گشايش نمايشگاه دائمي دفاع مقدس در يزد

يزد - خبرنگار اطلاعات: نمايشگاه دائمي دفاع مقدس با عنوان با حضور امام جمعه و استاندار و جمعي از مسئولان استان يزد در بقعه سيدشمس‌الدين شهر يزد گشايش يافت.

در اين نمايشگاه آثار شهدا در قالب سير مجاهدت، عكس، اسناد و مدارك شهدا، همچنين صحنه‌هايي از نبرد رزمندگان اسلام در سالهاي دفاع مقدس به نمايش درآمده است.

فلاح‌زاده استاندار يزد در آيين گشايش اين نمايشگاه با گراميداشت سالروز فتح خرمشهر بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تأكيد كرد.‌

تشكيل جلسه براي مقابله با اثرات خشكسالي‌

تبريز - خبرنگار اطلاعات: دومين جلسه كميته بحران در شركت آب و فاضلاب روستايي براي مقابله با كمبود احتمالي آب و اثرات ناشي از خشكسالي در روستاهاي آذربايجان شرقي تشكيل شد. ‌

محمدي مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي آذربايجان شرقي گفت: براي توزيع عادلانه آب در روستاها اخطارهاي لازم به مشتركين پرمصرف ابلاغ شده است و تاكنون بيش از 500 فقره انشعاب غيرمجاز شناسايي شده‌اند. وي افزود: براي جلوگيري از هدر رفت آب در هفده مجتمع آبرساني سيستم تله متري اجرا شده است. ‌

كارنامه مردم آذربايجان در آزادسازي خرمشهر، افتخارآفرين است‌

‌ظ‌كارنامه مردم آذربايجان در عمليات بيت‌المقدس و آزادسازي خرمشهر بسيار درخشان و افتخارآفرين است.

سردار محمدتقي اوصانلو، فرمانده لشكر 31 مكانيزه‌ عاشورا نقش نيروهاي آذربايجان در آزادسازي خرمشهر را مهم خواند و يادآور شد: نيروهاي آذربايجان در چند لشكر كارآمد سازماندهي شده بودند. تيپ 31 عاشورا، تيپ 8 نجف اشرف، تيپ 7 ولي‌عصر(عج) و تيپ المهدي(عج)، يگان‌هاي اصلي نيروهاي آذربايجاني بودند و بيش از 15 گردان از اين نيروها در عمليات بيت‌المقدس نقش‌آفريني كردند. وي گفت: آخرين درگيري ما در گمرك بود كه نزديك ظهر درگيري كم شد و از فرط خستگي و نبرد چند روزه در يكي از خيابان‌هاي شهر نشسته بوديم كه ناگهان راديو، آزادي خرمشهر را اعلام كرد و همه رزمندگان سجده شكر به جا آوردند. ‌

350 اثر تاريخي آذربايجان شرقي امسال در فهرست آثار ملي كشور ثبت مي‌شود

* همايش باستان‌شناسي شمال غرب كشور در تبريز برگزار مي‌شود.

بهروز عمراني،‌ معاون سازمان ميراث فرهنگي آذربايجان شرقي، گفت: پردازش اطلاعات سايت‌هاي تاريخي اين استان به لحاظ طراحي، تصويري و اطلاعات بدست آمده، فرصت مناسب برگزاري همايش باستان‌شناسي شمال غرب كشور در تبريز را فراهم آورده است.

وي تصريح كرد: برگزاري اين همايش براي اوايل سال آينده تدارك ديده مي‌شود.‌ وي درباره ثبت آثار تاريخي آذربايجان شرقي نيز اظهار داشت امسال 350 اثر در استان در فهرست آثار ملي كشور ثبت خواهد شد و آثار تاريخي از 1060 مورد فعلي به حدود 1410 اثر خواهد رسيد. وي در ضمن گفت: امسال حريم حدود يكصد اثر در آذربايجان شرقي مشخص خواهد شد.

اختصاص اعتبار براي ادامه ساخت محور رشت --- فومن‌

رشت -- خبرنگار اطلاعات:30 ميليارد تومان اعتبار براي ساخت محور رشت --- فومن ---- سراوان پيش‌بيني شده است.‌

مهندس محمدجعفر عليزاده معاون عمراني استانداري گيلان با اعلام اين خبر افزود: در سا لجاري براي ادامه پروژه مسير رشت - فومن - سراوان به سمت پونل ---‌ تالش --- آستارا اين رقم بودجه پيش‌بيني شده است.

وي افزود: اين محور 35 كيلومتري نقش كنار گذر جنوب غربي استان در هدايت ترافيك سنگين جنوب به سمت غرب و بالعكس را دارد.

عليزاده گفت: براي ارتقاي ايمني اين محور، 4 تقاطع غير همسطح پيش‌بيني شده است و براي ساخت آنها 5/12 ميلياردتومان اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.‌وي افزود: هم‌اكنون كار ساخت‌وساز اين 4 تقاطع همسطح اجرايي شده و پيش‌بيني مي‌شود در مدت 5/1 سال آينده اين تقاطع‌ها به بهره‌برداري برسند.

بخش خصوصي؛ عامل افزايش قيمت برنج‌

كرج - خبرنگار اطلاعات: كار خريد و توزيع برنج در كشور بر عهده ‌بخش خصوصي است و اين كار در كنار بسياري موارد ديگر موجب افزايش ناگهاني قيمت برنج در كشور شده است.‌

وزير جهاد كشاورزي با بيان اين مطلب افزود: بيش از 600هزار هكتار زمين زيركشت برنج است و سالانه حدود سه ميليون و 700 هزار تن شلتوك برنج از اين زمين‌ها برداشت مي‌شود كه 65 تا 70 درصد آن به برنج سفيد تبديل مي‌شود.

محمدرضا اسكندري، افزود: نزديك به 800 هزار تن برنج نيز سال گذشته به بازارهاي كشور وارد شد كه اين ميزان توليد و واردات پاسخگوي نياز جامعه بود اما امسال به دليل خشكسالي، افزايش قيمت برنج در ساير كشورهاي دنيا و خريد و عرضه اين محصول از سوي بخش خصوصي، موجب شد كه برنج قيمت كاذبي پيدا كند.وي اظهار داشت: سال گذشته هر تن برنج با هزينه‌اي بالغ بر 800 دلار وارد كشور مي‌شد كه در حال حاضر با هزينه‌اي بالغ بر يكهزار و 500 دلار به كشور وارد مي‌شود و اين امر نشان دهنده بالا رفتن قيمت جهاني اين محصول است.اسكندري، خاطر نشان كرد: سال گذشته دولت لايحه پرداخت يارانه به محصولات اساسي را به مجلس ارائه كرد كه هنوز مورد تصويب قرار نگرفته است كه با تصويب اين لايحه، دولت مي‌تواند با پرداخت يارانه به محصولاتي نظير برنج قيمت اين محصول را در كشور متعادل كند.

امضاي تفاهم‌نامه آموزشي براي خانم‌هاي خانه‌دار اسلامشهر

اسلامشهر - خبرنگار اطلاعات: تفاهم‌نامه آموزشي براي خانم‌هاي خانه‌دار و دختران جوان توسط شبكه بهداشت و درمان اسلامشهر و معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري اسلامشهر در فرهنگسراي جوان امضا شد.‌

براساس اين تفاهم‌نامه شهرداري اسلامشهر متعهد به تهيه و نصب بنرهاي تبليغاتي و توزيع بروشور، ثبت‌نام، تامين محل برگزاري، نظارت بر حسن اجراي كارگاه‌ها،‌ تامين هزينه رفت و آمد وتقدير از مدرسين شد. همچنين شبكه بهداشت نيز متعهد به برنامه‌ريزي‌هاي آموزشي كارگاه‌ها و تامين استادان و رسانه‌هاي آموزشي شد. تاريخ برگزاري اين كارگاه‌ها از اول تير تا پايان مردادماه سال جاري خواهد بود.




 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 370]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن