تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816950009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام مردم


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: پيام مردم
تهران- رفعتي: روزنامه اعتماد ملى چند روز پيش تيترى زده بود با عنوان «با گداپرورى كار درست نمى‌شود» انتقاد اين روزنامه از وام دادن رئيس جمهور به روستاها و مناطق محروم است. گويا اين افراد يادشان رفته كه هم مسلكان اين گروه ماهيانه پنجاه هزار تومان حقوق به مردم وعده داده بودند! آيا آن كار شما گداپرورى است يا اين كار؟!

تهران- يك شهروند: در مناطقى از تهران مانند منظريه و خيابان ديباجى كه برج‌سازى رونق دارد مقادير بسيار زيادى آب تصفيه شده و آشاميدنى شهر به مصرف احداث ساختمان هاى بلند مرتبه مى‌رسد كه اين امر بخصوص در تابستان مشكل تامين آب تهران را افزايش مى‌دهد و اگر امروز سازندگان ساختمان به استفاده از تانكر و منابع زيرزمينى آب ملزم نشوند فردا دير خواهد بود.

تهران- پور اسدالله: مهر ماه سال گذشته كفش ملى با ارائه قبض‌هايى به مشتريانش اعلام كرد تا پايان همان سال از طريق قرعه‌كشى به آنان سه دستگاه خودروى پرايد جايزه مى‌دهد كه پس از ماه‌ها هنوز از اجراى اين وعده خبرى نشده و قبض‌هاى شركت ياد شده روى دستمان مانده است.

تلفن به خط ارتباطي: عدم رعايت نوبت در ميادين ميوه و تره‌بار اغلب روزها موجب درگيرى با كسانى مى‌شود كه با وقاحت ديگران را عقب مى‌زنند تا خريدهايشان را زودتر انجام دهند. براى پيشگيرى از اين وضع جا دارد در ميادين ميوه و تره‌بار هم مانند بعضى از بانك‌ها دستگاه نوبت دهنده نصب گردد تا افراد با نظم و ترتيب و طبق نوبت خودشان به غرفه‌ها مراجعه و خريد كنند.

سيرجان- يك مسافر: مسافرانى كه راهى آمريكا هستند براى دريافت ويزا و يا اجازه اقامت بايد به تركيه يا امارات سفر كنند كه هزينه و مشكلات زيادى دارد حال آنكه وزارت امور خارجه با توافق سفارت سوئيس در تهران به عنوان حافظ منافع آمريكا در ايران مى‌تواند اين امكان را فراهم آورد كه متاضيان دريافت ويزاى آمريكا به سفارت سوئيس مراجعه كنند و اين سفارتخانه نيز اقدامات مشابه سفارت آمريكا در تركيه يا امارات را انجام دهد.

كاشان- يك شهروند: اگر مجلس شوراى اسلامي، قوه قضائيه و هيئت دولت تصويب كنند كه قراردادهاى اجاره ممكن حداقل بايد سه ساله باشد و نيز صاحبخانه‌ها نتوانند هر سال بيش از 5 تا 10 درصد بر كرايه خانه‌هايشان اضافه كنند به مشكلات مستاجران پايان داده خواهد شد.

تهران- يك شهروند: پسرى از يكى از شهرها دخترم را ربوده و بدون حضور من كه پدرش هستم در يكى از دفترخانه‌ها او را به عقد دائمى خود درآورده است. سوالم از مسئولان قضائى اين است كه آيا دفاتر ازدواج و طلاق بدون حضور پدر مى‌توانند دختر را عقد كنند و اگر از نظر قانونى مجاز به اين كار نيستند چگونه مى‌توان عليه دفاترى كه چنين عملى را مرتكب مى‌شوند شكايت كرد؟
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن