تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813048193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تدوين طرح گردشگري كرج‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تدوين طرح گردشگري كرج‌
كرج ---- خبرنگار اطلاعات: كار مطالعات طرح گردشگري كرج به اتمام رسيده و طرح اوليه آن تدوين شد.

رئيس اداره ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي غرب استان تهران با بيان اين مطلب گفت: باتوجه به اين كه كرج داراي بخش‌ها و روستاهايي زيبا است و روستاهاي بخش آسارا در حاشيه جاده چالوس يا روستاي آتشگاه و... قابليت جذب گردشگر را دارند اداره ميراث فرهنگي تصميم گرفت تا طرح جامع گردشگري شهرستان را تدوين كند.

رحمان مخاطب، افزود: مطالعات اوليه اين طرح از سوي مشاوران ميراث فرهنگي انجام شده و تا چند روز ديگر نسخه‌هايي از آن به سازمان آب، نهادهاي رسمي شوراي شهر و بخش ارسال مي‌شود تا آنان نيز پس از بررسي طرح نظرات، پيشنهادها و طرح‌هاي خود را ضميمه طرح كرده و به ميراث فرهنگي ارائه كنند.

وي اظهار داشت: با اتمام قطعي طرح جامع گردشگري كرج مسئوليت هر سازمان و نهاد در زمينه گردشگري مشخص شده و با اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي طراحي شده زمينه براي جذب گردشگر داخلي و خارجي و ايجاد اشتغال در اين مورد فراهم مي‌شود.

مخاطب يادآور شد: در حال حاضر 6 روستاي هدف گردشگري در بخش آسارا شناسايي شده و درصدد جذب سرمايه‌گذار خصوصي به منظور احداث پروژه‌هاي تعريف شده در اين مناطق هستيم و با اتمام طرح گردشگري شهرستان اين برنامه در تمام روستاها و نقاط شهري كه امكان جذب گردشگر دارد اعمال خواهد شد.




 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن