تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812851899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سامان دهي پذيرش دانشجويان خارجي و راه اندازي واحدهاي برون مرزي از افتخارت دانشگاه آزاد است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سامان دهي پذيرش دانشجويان خارجي و راه اندازي واحدهاي برون مرزي از افتخارت دانشگاه آزاد است
معاون امور بين الملل دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به كسب موفقيت علمي و پژو هشي استادان و دانشجويان دانشگاه در مجامع ملي و بين الملي گفت : ناديده گرفتن خدمات دانشگاه آزاد در توسعه و تعالي كشور منصفانه نيست .


به گزارش سرويس دانشگاه وتشكل برنا ، پيمان مهستي عضويت دانشگاه آزاد اسلامي در مجامع بين الملي معتبر جهان و نيز انعقاد حدود 45 تفاهم نامه و قرارداد بين المللي با ساير دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي معتبر جهان را از افتخارات معاونت امور بين الملل اين دانشگاه ها دانست و گفت : سامان دهي امور مربوط به پذيرش دانشجويان خارجي متقاضي ادامه تحصيل در دانشگاه آزاد اسلامي ،راه اندازي واحد هاي برون مرزي و مراكزبين المللي از جمله اقدامات صورت گرفته در ربع قرن تلاش و بالندگي دانشگاه آزاد است .

وي ادامه داد :در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامي با تاسيس واحد هاي برون مرزي در كشورهاي انگليس , زنگبار ،امارات، لبنان و ارمنستان نقشي فعال در عرصه بزرگ ترين دانشگاه حضوري خاورميانه دارد و اين معاونت درصدد راه اندازي چهار واحد ديگر در كشورهاي سوريه، عراق،كويت و آذربايجان است .

معاون اموربين الملل دانشگاه آزاد اسلامي به راه اندازي و تاسيس مراكز آموزش هاي علمي و بين المللي قشم ،جلفا و ارس اشاره كرد و افزود : برگزاري دوره هاي آموزشي مشتر ك با دانشگاه هاي معتبر دنيا تلاش براي ارتقا رتبه دانشگاه آزاد در ميان دانشگاه هاي جهان و جهان اسلام برگزاري كنفرانس ها و همايش هاي بين المللي از ديگر دستاوردهاي اين معاونت است .

وي خاطرنشان كرد : دانشگاه آزاد اسلامي باشعار " آموزش عالي پايدارو همگاني " اقدام به توسعه و گسترش واحدهاي دانشگاهي در اقصي نقاط كشور كرده و از اين جهت توانسته فرصت ادامه تحصيل در نزديك ترين مكان را در محل زندگي افراد فراهم آورد.

مهستي ادامه داد : علاوه براين دانشگاه آزاد اسلامي با تحت پوشش قرار دادن ايرانيان مقيم خارج از كشور با وجود موانع و سختي هاي بي شمار،اقدام به تاسيس واحد هاي برون مرزي كرده و همگام و همراه با سياست هاي مسئولان كشور و وزارت امور خارجه اقدامات لازم براي سامان دهي امور دانشجويان ايراني خارج از كشور و انتقال آنان به دانشگاه هاي داخلي را به عمل آورد ه است .

وي تاكيد كرد :برخورد سياسي با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي ناپسند و به دور از خرد جمعي و فردي است و منتقدان دانشگاه آزاد اسلامي اگر ديد سياسي خود را كنار بگذارند مي توانند تاثير عظيم اين دانشگاه را در سراسر ايران و حتي خارج از كشور مشاهده كنند .

معاون امور بين الملل تصريح كرد : رياست جاسبي براي سه دوره متوالي بر شوراي اجرايي اتحاديه دانشگاه هاي جهان اسلام و پذيرش در انجمن ها و مجامع معتبر بين المللي به عنوان عضو دائم هيئت رئيسه انجمن ها نشان دهنده توانايي علمي و مديريتي وي در بين جوامع دانشگاهي است .

مهستي همچنين به تلاش هاي جاسبي در به عضويت در آوردن دانشگاه هاي دولتي كشور در اتحاديه دانشگاه هاي جهان اسلام اشاره كرد و گفت : در حاضر 22 دانشگاه از ايران عضو FUIW هستند كه تنها چهار مورد آن از واحد هاي دانشگاه آزاد اسلامي است .

وي اظهارات اخير در مورد دانشگاه آزاد اسلامي را فاقد ارزش و اعتبار قانوني دانست و گفت : مخالفان فقط در صدد ايجاد اغتشاش ،خدشه دار كردن نام دانشگاه آزاد اسلامي و كتمان توانمندي رياست آن هستند .
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن