تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جو اهواز براي بازگشت فيروز مساعد نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جو اهواز براي بازگشت فيروز مساعد نيست
اگر چه برادران شفيع زاده سعي در استفاده مجدد از فيروز كريمي در استقلال اهواز را دارند، اما بسياري از هواداران استقلال كماكان مخالف بازگشت كريمي به خوزستان هستند.


"به گزارش سرويس ورزشي برنا" جدايي فيروز كريمي از استقلال اهواز و پيوستن به استقلال تهران آنقدر براي هواداران اهوازي ناراحت كننده بود كه براي چند هفته به شدت عليه فيروز كريمي موضع گيري كردند. اين ناراحتي تا آنجا ادامه داشت كه حتي در بازي استقلال اهواز و استقلال تهران كه با برگشتن كريمي به اهواز همراه بود براي سرمربي استقلال تهران باديگارد استخدام كردند؛اما حالا مديران باشگاه استقلال اهواز عليرغم مخالفت هواداران اهوازي با كريمي سعي در جذب دوباره اين مربي دارند.

حتي در اين خصوص نيز عنوان شد شفيع زاده با ليدرهاي استقلال اهواز جلسه اي را برگزار كرده و موافقت آن ها را براي بازگشت كريمي جلب كرده است. اما يكي از ليدرهاي استقلال اهواز با تكذيب اين خبر عنوان داشت: ما هيچ جلسه اي با آقاي شفيع زاده نداشتيم و آخرين ديدار ما با مدير عامل استقلال اهواز به قبل از پايان ليگ باز مي گردد كه در آن خواستار حذف جلالي شديم نه اينكه كريمي را برگردانيم.

با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات انتظار مي رود تكليف نيمكت استقلال اهواز تا چند روز ديگر مشخص شود هر چند كه شانس كريمي با توجه به محبوبيت از دست رفته اش كم است.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//48 - 48 - 46//www.BornaNews.ir
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن