تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813372068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول واحد تغذيه كميته ملي پارالمپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن : ورزشكاران معلول تحت پوشش برنامه غذايي قرار مي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسوول واحد تغذيه كميته ملي پارالمپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن : ورزشكاران معلول تحت پوشش برنامه غذايي قرار مي‌گيرند
ورزش. ورزش رزمي. كاراته
مسوول واحد تغذيه كميته ملي پارالمپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن گفت: ورزشكاران معلول براي حضور در المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن تحت پوشش برنامه غذايي قرار مي‌گيرند.

محمد صمدي روز دوشنبه با بيان اين مطلب افزود: تمامي تيم‌هاي شركت‌كننده در مسابقات پارالمپيك تحت پوشش برنامه غذايي قرار مي‌گيرند زيرا هدف ما تنظيم يك تغذيه مناسب و درست براي ورزشكاران است.

وي اظهارداشت: در برنامه‌هاي غذايي سعي شده تا تمام نيازهاي ورزشكاران تامين و توازن گروه‌هاي غذايي بر حسب كالري ويتامين و برقرار شود.

صمدي با اشاره به اين كه كميت و كيفيت برنامه‌هاي غذايي كاملا كنترل مي شود تصريح كرد: رعايت بهداشت پرسنل، كيفيت طبخ غذاها و بهداشتي بودن مكان غذاخوري به طور دقيق توسط واحد تغذيه تحت نظارت قرار مي‌گيرد.

مسوول واحد تغذيه كميته ملي پارالمپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن ادامه داد: هر ورزشكار يك پرونده غذايي مخصوص به خود را دارا است با توجه به اين پرونده اضافه و يا كمبود وزن در ورزشكاران بررسي مي‌شود تا بر اين اساس نقاط قوت و ضعف بدني هر شخص برطرف شود.

به گفته وي، كلاس‌هاي عمومي و آموزشي براي تمام تيم‌هاي پارالمپيكي در حال برگزاري است تا از اين طريق بيشتر اطلاعات در خصوص مباني تغذيه به ورزشكاران ارايه شود.

صمدي با تشكر از ورزشكاران و سرپرستان تيم افزود: اين افراد با مشاوران تغذيه همكار خوبي داشتند و ما هم سعي كرده‌ايم تا تمام نيازهاي ورزشكاران را برطرف كنيم.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 269]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن