تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815425979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

21 زوج دانشجوي پزشكي دانشگاه گناباد به خانه بخت رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: 21 زوج دانشجوي پزشكي دانشگاه گناباد به خانه بخت رفتند
خبرگزاري فارس: مراسم جشن ازدواج 21 زوج دانشجويي دانشكده علوم پزشكي شهرستان گناباد، ديشب در سالن شهيد كفايي اين شهر برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از گناباد، امام جمعه گناباد در اين مراسم ضمن بيان ويژگي‌هاي زن و مرد از ديدگاه اسلام صداقت، تواضع، تقوا، پرهيز از تجمل‌گرايي و احترام متقابل را از مهم‌ترين اصول پايداري زندگي مشترك عنوان كرد.
حسن صادقي ازدواج را از زيباترين منزلگاه‌هاي زندگي پرفراز و نشيب انسان‌ها دانست و با اشاره به ساده‌زيستي در زندگي ائمه اطهار و معصومين زوج‌هاي جوان را به الگوگرفتن از انان براي رسيدن به كمال و موفقيت در زندگي توجيه كرد.
رئيس دانشكده علوم پزشكي گناباد نيز در اين مراسم با اشاره به سفارش‌هاي پيامبر و اهل بيت به امر ازدواج گفت: ازدواج يك نياز ضروري و فطري حيات اجتماعي است كه سبب ايجاد بستر آرامش، رشد و شكوفايي مي شود و تداوم اين مسير مقدس نيازمند بهره‌گيري از شعاع نوراني و پرفروغ الهي است.
عليرضا مسلم، ازدواج دانشجويي را از ازدواج‌هاي بسيار پرثمر دانست و گفت: ازدواج دانشجويي يعني مجهز كردن فرد به دو بال علم و آرامش روحي رواني كه مي‌تواند انسان را به اوج شكوفايي برساند.
قرائت خطبه عقد نمادين براي يكي از زوجين توسط امام جمعه، اجراي سرود و طنز يكي از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم بود.
در پايان اين مراسم كه اساتيد، دانشجويان و جمعي از خانواده‌هاي آنها حضور داشتند سكه، نهج البلاغه و چادر نماز به زوج‌ها اهدا شد.
شركت كنندگان در پايان ضمن زيارت امام زاده سلطان محمد عابد كاخك، نماز جماعت مغرب و عشا را در محل امام زاده به جماعت به جا آوردند.
انتهاي پيام/م
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 731]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن