تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817161401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بي حرف اضافه: از فردا چه مي‌كنيد؟


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: بي حرف اضافه: از فردا چه مي‌كنيد؟


قانونگذاري- دليل دلتنگي‌تان از اينكه در مجلس هشتم حضور نداريد چيست؟

دلتنگي‌هاي لذت‌بخش

هادي حق شناس نماينده مردم بندرانزلي در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس: بنده كارمند مجلس نبودم بلكه 4سال مامور مجلس بودم و الان هم ماموريت من كه شروع آن با راي مردم و پايانش نيز با راي مردم بود، به اتمام رسيده است. اگر در اين 4سالي كه در مجلس بوديم وظيفه مسئوليت خود را به نحو احسن انجام داده باشيم، دستاورد مهمي است. تصور من اين است كه تقريبا به طور نسبي وظايف خود را در حد توان خود انجام داديم و از اين بابت خوشحاليم به طور طبيعي انسان‌ نسبت به هر محيطي پس از مدتي انس و الفت خاصي پيدا مي‌كند كه اگر آن مقاطع را با موفقيت طي كرده، دلتنگ آن مي‌شود و اين دلتنگي لذت بخش است مانند اينكه ما پس از گذراندن دوران مدرسه و پس از ورود به دانشگاه، اگر دروس‌مان را در مدرسه با موفقيت گذرانده باشيم دلتنگ دوران مدرسه خواهيم شد و اگر نه، ‌درس نخوانده باشيم و تجديد يا مردود شده باشيم قطعا دلتنگ آن دوران نخواهيم شد.

بنابراين احساسم اين است كه متناسب با توان خود كار كرديم و از فرصت‌ها تا آنجا كه توانستيم استفاده كرديم و از اين بابت دلتنگ موفقيت‌هايي هستيم كه به دست آورديم و اميدواريم دور جديدي كه از هفت خرداد شروع مي‌شود شيرين‌تر از دور قبل باشد و مجلس تواناتر از سابق ادامه كار دهد، زيرا اگر به بطالت بگذرد دلتنگي‌ ما كه در مجلس نيستيم بيشتر خواهد شد. من قبل از مجلس در سازمان بنادر و كشتيراني فعاليت داشتم كه بعد از مجلس به اين سازمان برمي‌گردم و چون سابقه خوشي هم در آن از خود بجا گذاشتم فكر نمي‌كنم در بازگشت من مشكلي ايجاد شود.

هنوز پيشنهادي نشده

ولي الله آذروش نماينده مردم اردبيل در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون عمران و عضو فراكسيون مديريت شهري: اهدافي كه نمايندگان مجلس دنبال مي‌كنند، اهداف بلندي هستند. مطالبات بحق مردم، تلاش در مسير حل مشكلات و معضلات كشور و... نشان از مسئوليت خطير و مهم نمايندگي و بار سنگيني كه امانت الهي است بر عهده نماينده گذاشته مي‌شود. بنده تجربه بسيار ارزشمندي را در طول هشت سال عضويت در كميسيون‌هاي تخصصي به دست آوردم. بزرگترين طرح‌ها و لوايح كشور در بحث حمل و نقل و رفع معضلات و مشكلات عمومي، راهكارهاي عملي، بحث مسكن و بحث بهينه‌سازي سوخت از جمله موارد مورد بررسي كميسيون عمران مجلس بود كه اگر درست و صحيح اجرا شود كمك بزرگي به رفع مشكلات مي‌كند.

ما همه‌مان عاشق نظام جمهوري اسلامي هستيم و هر جا باشيم و هر كجا فعاليت داشته باشيم وامدار اين نظام و خدمتگزار مردم، مردمي كه در عرصه‌هاي مختلف بزرگواري‌ خودشان را نشان دادند هستيم. بنده نيز هر جا باشم اهداف قبلي خود را ادامه مي‌دهم و دلتنگي‌ام از اينكه در مجلس هشتم نيستم در خصوص طرح‌ها و پروژه‌هايي بود كه در مورد آن تلاش كرديم و آغازگر آن بوديم، در بحث حمل و نقل، توليد مسكن كه نيازمند پيگيري جدي بود، احتمال مي‌دهم با آن شدت كه كار را پيگيري مي‌كرديم به منصه ظهور نرسد و فعاليت‌هايي كه در فراكسيون مديريت شهري داشتيم به نحو احسن پيگيري و نتيجه مطلوب ندهد. به نظر من مجلس جايگاه تخصص است و اميدواريم از افراد متخصص و توانا در كارهاي اساسي و زيربنايي و كميسيون‌هاي تخصصي استفاده شود. بنده قبل از مجلس شهردار بودم و گزينه‌هاي مختلفي براي فعاليت‌ آينده‌ام مطرح است كه هنوز تصميم قطعي نگرفتم.

اشتغالزايي براي جوانان

فتح‌الله حسنوند نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون آموزش و تحقيقات: تنها دلتنگي‌مان توجه به بحث اشتغالزايي براي نسل جوان در مجلس هفتم است كه اكثر نمايندگان به خاطر اين راي نياوردند كه نتوانستند در حوزه انتخابيه خود به آن جامه عمل بپوشانند.

اينكه بعد از مجلس چه كار مي‌كنم، بايد ببينيم آقايان چه تصميمي مي‌گيرند. من كه بيش از 70طرح و پروژه را در سطح ملي، استاني و منطقه‌اي پيگيري كردم مسلما در كارهاي اجرايي توانمند شدم و عزيزان دولت اگر بخواهند از تجربه من در كارهاي اجرايي استفاده كنند به خاطر مردم قبول مي‌كنم. تا الان هم ما زمينه‌هايي را كه مي‌توانيم در آنجا فعاليت كنيم را اعلام كرديم ولي هنوز پيشنهادي به من نشده است. بالاخره اگر از اين كوله‌بار تجربه استفاده نشود به ضرر مملكت تمام خواهد شد، زيرا ما خودمان با خودمان مي‌سازيم. ضمنا من قبل از مجلس تدريس مي‌كردم.

خوشحالم كه حضور ندارم

مهرانگيز مروتي نماينده مردم خلخال در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون بهداشت و درمان: دلتنگي ندارم و من واقعا خوشحالم كه در مجلس هشتم حضور ندارم. چون مجلس هفتم كار نظارتي خود را انجام نداد كه به نظر من ممكن است اين رويه در مجلس هشتم نيز ادامه يابد. من آموزش و پرورش هستم و به آموزش و پرورش برمي‌گردم و از دوستان‌مان در هيات رئيسه مجلس هفتم گله‌مندم از اين جهت كه فرم‌هايي را به نمايندگان اصولگرا دادند كه پيشنهاد كار در جاهاي مختلف بود ولي از هيچ كدام از اعضاي اقليت مجلس سؤالي نكردند از اينكه چه كار مي‌كنند و بعد از مجلس كجا ادامه خدمتگزاري به مردم را در پي خواهند گرفت. حتي به يكي از دوستان نماينده من پيشنهاد سه، چهار پست كليدي داده شد. بالاخره ما همكار بوديم، چهار سال در كنار هم فعاليت داشتيم، و فكر نمي‌كنم كه اين عمل هيأت رئيسه عمل خوبي باشد.

بعدا مي‌گويم

اكبر اعلمي نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي: اصلا دلتنگ مجلس نمي‌شوم. اينكه بعد از مجلس هفتم چه كار مي‌كنم، را بعدا مي‌گويم، هنوز تصميم قطعي نگرفتم.

ادامه معلمي

هادي دوست محمدي نماينده مردم سمنان در مجلس شوراي اسلامي و عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس: از بعضي تصميمات و رفتارهايي كه دوستان در هيأت رئيسه داشتند گلايه دارم. به نظر من بهتر از اين مي‌شد مجلس را اداره كرد. يكي از ابزارهاي نمايندگان از بعد نظارتي سؤال و استيضاح و پيگيري‌هاي نظارتي است كه متاسفانه وزرا با فاصله بسيار زيادي به مجلس فرا خوانده مي‌شدند كه گاهي اوقات به بهانه‌هايي آمدن وزير تا دو سال طول مي‌كشيد كه اين به شيوه اداره مجلس برمي‌گردد.

همچنين گاهي اوقات فشارهايي از طرف هيأت رئيسه به نمايندگان وارد مي‌شد جهت پس گرفتن امضاي استيضاح و همان‌طور كه استيضاح يعني توضيح خواستن اين عوامل باعث تضعيف بعد نظارتي شد هر قدر كه مجلس قانونگذاري كند اگر اين بعد تضعيف شود نتيجه‌اي در پي نخواهد داشت كه من دلگير اين مسئله در مجلس هفتم هستم. بنده معلم هستم و مدرس تربيت معلم كه اگر شرايط فراهم شود مسلما تحصيل و تدريس براي بنده اصل خواهد بود. اگرچه پيشنهادهايي براي كار به من شد ولي چون احساس مي‌كنم حضورم در آنجا زياد مفيد نخواهد بود تمايلي به آن نشان ندادم.

تاريخ درج: 5 خرداد 1387 ساعت 14:34 تاريخ تاييد: 5 خرداد 1387 ساعت 17:12 تاريخ به روز رساني: 5 خرداد 1387 ساعت 17:00
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن