تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نائب رييس كميسيون اصل 90 در گفت و گو با ايسكانيوز: حداد عادل باز هم رييس مجلس خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نائب رييس كميسيون اصل 90 در گفت و گو با ايسكانيوز: حداد عادل باز هم رييس مجلس خواهد شد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: نائب رييس كميسيون اصل 90 مجلس عنوان كرد: حداد عادل در دوره بعد نيز رييس مجلس خواهد شد زيرا عملكرد وي در رياست مجلس هفتم درخشان و راضي كننده بود.
سيد علي رياض، نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار امور مجلس باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، درباره ويژگي هاي هيات رئيسه مجلس هشتم گفت: به دو شكل مي توان به مشخصه هاي هيات رئيسه مجلس هشتم اشاره كرد. يكي مشخصه هايي كه در آيين نامه به آن اشاره شده و بر حسب سوگندي كه مي خورند بايد به آن ويژگي تا پايان پايبند باشند.
وي ادامه داد: بايد هيات رئيسه از شخصيت هاي وارسته و فرهيخته اي باشند همچنين از نظر قدرت و توان كاري، اجرايي، تصميم گيري، داراي خلاقيت باشند كه بتواند هيات رئيسه مجلس را هدايت كنند.
رياض بيان كرد: هيات رئيسه مجلس بايد به گونه اي عمل كند كه با توجه به سوابق و تجارب خود، راي صحن مجلس را همراه خود داشته باشند و با اين راي بتوانند با اقتدار مجلس را به پيش ببرند.

*هيات رئيسه قطعه مهمي از مجلس است
نماينده مردم تهران اظهار داشت: اقتدار هيات رئيسه و انسجام بين اعضاي آن از اهميت بالايي برخوردار است.
وي با اشاره به سوابق ارزنده حداد عادل بيان كرد: وي داراي سوابق در درون مجلس است. در مجلس ششم وي رييس فراكسيون اقليت بود و در مجلس هفتم نيز كه رييس مجلس بود در اداره كردن مجلس موفق بوده است.
نايب رييس كميسيون اصل نود مجلس گفت: بر اساس تجارب مجالس قبلي، كساني كه در دوره هاي گذشته در يك دوره رييس مجلس شدند در دوره هاي بعد هم رييس مجلس بودند و اين مشي است.
وي ادامه داد: خط و مشي اصولگرايي ما نيز روش گذشته را درباره رييس مجلس مي تواند پيگيري كند هر چند لاريجاني نيز شخصيت ارزنده و برجسته اي است. ايشان كه توفيق هدايت فراكسيون اصولگرايان را به دست گرفته وجهه خيلي خوبي براي سازماندهي امور فراكسيوني اصولگرايان دارد.
رياض با عنوان اينكه لاريجاني فرد تشكلاتي و اجرايي است، خاطر نشان كرد: لاريجاني فردي مقتدر و خوش فكر است و هدايت فراكسيون اصولگرايان در مجلس هشتم شايد كمتر از رياست مجلس نباشد به هرحال هر دو بزرگوار (لاريجاني و حداد عادل) از شخصيت هاي بزرگ مجلس هشتم هستند و نبايد به هيچ كدام خدشه اي وارد شود.

*لاريجاني بايد در سال اول مجلس تجربه اندوزي كند
وي گفت: لاريجاني حداقل بايد در سال اول مجلس هشتم تجربه اداره مجلس، آيين نامه اي و اجرايي صحن علني مجلس را كسب كند و اگر تمايل داشت در سال هاي بعد خود را براي رياست مجلس عرضه كند.
نايب رييس فراكسيون اصل نود مجلس، مجلس هفتم را مجلسي بسيار موفق ارزيابي كرد و گفت: در مجلس هفتم يك فضاي آرام سياسي برقرار بود و از نظر طرح ها و لوايح و ساعات كار و جلسات، عملكرد مثبت بود.
وي برخي غيبت هاي نمايندگان را در مجالس طبيعي خواند و افزود:مجموعا مجلس هفتم عملكرد موفق و مثبتي داشت و رضايت مقام معظم رهبري را هم توانست كسب كند.
وي اين دوره مجلس را مجلسي توام با خاطره دانست و گفت: تاسيس فراكسيون ايرانيان خارج از كشور براي اولين بار، جزو خاطره هاي من در مجلس هفتم است.
اين خاطره شيريني بود و براي اولين بار مجلس اهتمام جدي به ايرانيان خارج از كشور از خود نشان داد و اميدوارم كه اين توجه در مجلس هشتم هم ادامه يابد./05/131
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن