تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801199848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسوول در قم:وحدت و پرهيز از تفرقه مهمترين عامل رهايي فلسطين مي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسوول در قم:وحدت و پرهيز از تفرقه مهمترين عامل رهايي فلسطين مي باشد
داخلي سياسي. فلسطين.

عضو مجمع تقريب مذاهب اسلامي در قم گفت: حفظ و تقويت وحدت و پرهيز از هرگونه تفرقه در داخل و خارج از فلسطين مهمترين عامل پيروزي مردم مظلوم اين كشور عليه رژيم غاصب صهيونيست مي‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمين احمد مبلغي روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: براي رسيدن به پيروزي لازم است تا زمينه هرگونه تفرقه در بين نيرويهاي داخلي فلطسين از يك سو و كشورهاي اسلامي از سوي ديگر از بين برود.

وي ادامه داد: مسلمانان و كشورهاي عربي با اتحاد و همدلي است كه مي توانند راه رژيم اشغالگر صهيونسيت را سد كنند و از پيشروي و زياده خواهي اين رژيم جلوگيري نمايند.

وي اضافه كرد: نمونه اين اتحاد را امروز مي‌توان در بين كشورهاي اسلامي ايران و سوريه مشاهده كرد كه باعث ترس و وحشت اسرائيل از تشكيل چنين اتحادي شده است.

مبلغي افزود: دشمنان اسلام رمز موفقيت خود را اختلاف و عدم اتحاد بين مسلمانان مي‌بينند و فلسفه تشكيل اسرائيل نيز از ابتدا بر اساس كسب منافع با ايجاد اختلاف و جلوگيري از قدرت كشورهاي اسلامي بوده است.

وي تاكيد كرد: دشمنان مي‌دانند اگر اسرائيل امروز در منطقه نبود و اين چنين مشكلات عديده اي را با تهديد و ارعاب براي كشورهاي عربي و اسلامي ايجاد نمي‌كرد مسلمانان مي‌توانستند به قدرت مناسبي دست يابند.

وي اضافه كرد: قدرتهاي استكباري با تشكيل اسرائيل در فلسطين تلاش كردند مسلمانان را كنترل كنند و آنان را در موضع ضعف و انفعال و ترس قرار دهند و اين مساله در مورد برخي رهبران زبون وسرسپرده تاحدي محقق شده است.

مبلغي افزود: امروز مسلمانان مي‌توانند از حضور اسرائيل و نفرت عمومي نسبت به اين رژيم بعنوان يك عامل مشترك براي رسيدن به وحدت و همدلي استفاده كنند.

وي، گروه حماس را محور وحدت در داخل فلسطين دانست و افزود: امروز حماس بعنوان نيروي مقاومت در برابر مواضع زياده خواهانه اسرائيل ايستاده و از منافع مسلمانان دفاع مي‌نمايد.

مبلغي گفت: مسلمانان در داخل و خارج از سرزمينهاي اشغالي فلسطين مي توانند با حفظ يكپارچگي و وحدت كلمه اسرائيل را منزوي كرده و وادار به عقب نشيني سازند. ك/‪۳‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 301]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن