تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814925703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح ضربتي كنترل ناوگان عمومي مسافر و بار در استان تهران اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: طرح ضربتي كنترل ناوگان عمومي مسافر و بار در استان تهران اجرا شد
ارتباطات. حمل و نقل = ترابري. حمل و نقل بين شهري
تهران بزرگ_مدير كل حمل ونقل و پايانه‌هاي استان تهران از اجراي طرح ضربتي كنترل ناوگان مسافربري و باري در شش محور خروجي استان تهران خبر داد.

عليرضا ولي روزشنبه در گفت و گو با خبرنگارايرنا افزود: اين طرح با همكاري پليس راه از اسنفدماه ‪ ۱۳۸۶‬آغاز و تا پايان ارديبهشت ماه سالجاري انجام شده است.

وي، هدف ازاجراي اين طرح را شناسايي وضعيت حمل ونقل ودست يابي به آمارصحيح از تخلفات، ايجاد سيستم نظارتي وكنترل به منظور كاهش تخلفات، تعيين تنگناها و مشكلات حمل و نقل، ارتقاي خدمات حمل و نقلي و شناسايي عوامل درگير با شبكه حمل ونقل و همچنين افزايش ايمني تردد در محورهاي استان تهران ذكر كرد.

وي اظهار داشت: در اين طرح سه هزار دستگاه انواع كاميون ، چهار هزار دستگاه اتوبوس و ميني بوس در بيش از ‪ ۱۸۰‬مرحله بازرسي متوقف و مورد بررسي قرار گرفته اند.

ولي تصريح كرد: نداشتن بارنامه، متعارض ها، مخدوش و يا دست نويس ها، نامنطبق بودن بارنامه‌ها با مشخصات كالا، تهيه و استفاده از بارنامه آزاد ،حمل بار با بيجك، اضافه تناژ، نداشتن تجهيزات ايمني و هشداردهنده و تخلفات حادثه ساز از جمله موارد بررسي شده در بخش كالا بوده است.

مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان تهران اضافه كرد: در بخش مسافر نيز مواردي از قبيل صورت وضعيت‌ها ، مخدوش و دست نويس‌ها ، عدم رعايت بغل نويسي ، حمل بار تجاري ، نداشتن كارت صحت و سلامت، عدم صدور بليت بين راهي ، نداشتن دو صورت وضعيت هم زمان ، نداشتن لباس فرم، نداشتن پذيرايي و مغايرت لوازم صوتي و تصويري
بررسي شده است.

وي نداشتن كارت هوشمند هولوگرام، برخورد نامناسب راننده و خدمه ، سيستم گرمايش ، اكران فيلم و عدم توزيع جرايد ، نداشتن معاينه فني ، عدم توقف براي اداي فريضه نماز، عدم وجودكپسول آتش نشاني ،عدم وجود جعبه كمكهاي اوليه وعدم استفاده از دو راننده در مسيرهاي بيش از هشت ساعت، را از ديگر موارد نام برد.

ولي با اشاره به اينكه در بخش مسافر دو هزار و ‪ ۳۰۶‬دستگاه اتوبوس نظارت و كنترل شده ، افزود: بيشترين فراواني تخلف در اين اتوبوس‌ها توزيع جرايد در اتوبوسهاي ويژه بوده و كمترين تخلف مربوط به عدم استفاده از دو راننده در مسيرهاي بالاي هشت ساعت مي‌باشد.

وي افزود: در بخش كالا كمترين تخلفات مربوط به تهيه و استفاده از بارنامه آزاد و بيشترين تخلفات با ‪ ۴۷۳‬مورد مربوط به نداشتن بارنامه بوده است.

وي گفت : گسترش ، توسعه و بهبود صنعت حمل و نقل استان تهران با توجه به رشد ساير صنايع مرتبط وغيرمرتبط امري اجتناب ناپذير است و هر گونه اشتباه در تصميم‌گيري مديريت راهبردي و كلان حمل و نقل استان منجر به تاثيرات منفي خواهد شد. ك/‪۳‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 453]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن