تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804451910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بندر خرمشهر، پيشاني توسعه اين شهر است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بندر خرمشهر، پيشاني توسعه اين شهر است
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس. سوم خرداد. اقتصادي.

فرماندار خرمشهر ازبندر اين شهر به عنوان پيشاني توسعه خرمشهر يادكرد.

محمدرضا آملازاده گفت: بندر خرمشهر از دير باز به عنوان محور معيشت مردم بوده و نقش به سزايي در امر صادرات و واردات كشور بر عهده داشته است.

او افزود: در حقيقت كار بازسازي همراه با نوسازي و تجهيز امكانات براي ايجاد تاسيسات و تجهيزات مورد نياز در امر صادرات و واردات كار سختي است كه نياز به مديريت، كارآمدي و تعهد ويژه نيروي انساني دارد.

وي با اشاره به اينكه ظرف چند روز آينده بهره برداري از شش پست اسكله در بندر خرمشهر آغاز مي‌شود، اظهار كرد: اين امر از يك سو در جهت نيل به اهداف ارزشمند نظام جمهوري اسلامي و از سوي ديگر سبب جهش بزرگي در جهت توسعه و رونق بندر خرمشهر خواهد شد.

او گفت: با توجه به موقعيت خاص خرمشهر در كشور از نظرسياسي، اقتصادي، راههاي ارتباطي(ريلي، هوايي، جاده‌اي و مرز مشترك آبي و خاكي با كشورهاي حوزه خليج فارس) ضرورت توسعه همه جانبه اين منطقه پس از هشت سال دفاع مقدس اجتناب ناپذير است.

امام جمعه خرمشهر نيز از بندر به عنوان دروازه روزي خرمشهر ياد كرد و گفت: توسعه بندر، رونق اقتصادي اين شهر را كه مردمانش در سالهاي جنگ به شدت آسيب ديدند، به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام سيدابوالحسن نوري افزود: اينك كه شاهد عملياتي شدن اسكله‌هاي مهم بندر خرمشهر هستيم، اميدواريم سازمان بنادر و كشتيراني با همان عزمي كه براي بازسازي اسكله‌هاي بندر گام برداشته، مساله مهم خروج شناورهاي مغروقه از بستر رودخانه و لايروبي اروند را نيز در دستور كار قرار دهند.

او تلاش براي بازسازي كامل و توسعه اين بندر را به مثابه جهادي بزرگ در راه احياي دوباره خرمشهر توصيف كرد و از مسوولان وزارت راه و ترابري و سازمان بنادر و كشتيراني خواست براي توسعه بندر خرمشهر اعتبارات بيشتري اختصاص دهند.

استاندارخوزستان نيزايجاد زيرساختهاي گسترده در بندر استراتژيك خرمشهر توسط دولت رانويددهنده روزهاي پررونق تر دراين شهر حماسه ساز مي‌داند.

سيدجعفر حجازي گفت: بندر، شاهرگ حياتي و مهم اقتصادي و اجتماعي خرمشهر به شمار مي‌رود و تلاشهاي صورت گرفته دولت براي بازگشت هر چه بيشتر رونق و نشاط و تحرك روز افزون در اين بندر قدر مسلم به كاهش بيكاري در خرمشهر خواهد انجاميد.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج خرمشهر نيز گفت: بندر اين شهر در دو بعد اقتصادي و پاسداري از ارزشها پيشتاز بوده است.

سرهنگ عبدالله عفراوي افزود: اقدامات دولت كه توسط تلاشگران سازمان بنادر و كشتيراني درجهت ارتقاي وضعيت اقتصادي خرمشهر قابل تقدير است.

رييس شوراي اسلامي شهر خرمشهر نيز مي‌گويد: تلاش براي بازسازي اسكله‌هاي بندر گامي مهم براي ارتقاي مبادلات بازرگاني در خرمشهر و جنوب استان خوزستان است.

جاسم بانويي با يادآوري اينكه بندر خرمشهر نقطه اتكاي اقتصادي شهرستان خرمشهر به شمار مي‌رود، گفت: تلاش براي احيا و بازگرداندن جايگاه بندر خرمشهر يك جهاد مقدس است كه توسط دولت جمهوري اسلامي و سازمان بنادر و كشتيراني صورت گرفته است.

وي اظهاركرد: بي‌شك تلاش خستگي ناپذير مديران و كاركنان اداره بندر خرمشهر در بهبودي وضعيت اقتصادي و اجتماعي اين شهر در بازگرداندن روال عادي زندگي و محو آثار مخرب ناشي از جنگ تحميلي تاثير فراواني دارد.

او از دولت خواست نگاه ويژه‌اي به بندر خرمشهر نمايد و از زيرساختهاي موجود كه حاصل تلاش چندين ساله گروه بازسازي بندر خرمشهر است به نحو مطلوبي بهره‌گيري كند.

وي اضافه كرد: بندر خرمشهر توان بازيابي جايگاه خود با توجه به بازسازي بسيار خوبي كه در ان صورت گرفته دارد و اميد مي‌رود دولت با ارايه تسهيلات بيشتر خود روند رونق در بندر خرمشهر را پايدار سازد.

مدير كل بازرگاني خوزستان نيز گفت: با بهره‌گيري از حدود يك كيلومتر اسكله جديد در بندر خرمشهر، شاهد گستردگي مبادلات بازرگاني بخش خصوصي در خوزستان خواهيم بود.

محمدحسين چراغي افزود: به بركت اقدامات دولت و سازمان بنادر و كشتيراني در بندر خرمشهر بوده كه امروز شاهد اشتغالهاي پايدار، رونق زندگي اقتصادي و اجتماعي مردم، سيادت بر اروندرود و پايداري ضريب امنيتي درمنطقه هستيم.

او ابراز اميدواري كرد با بهره‌گيري از اين امكانات جديد شاهد رسيدن به ركورد دو ميليون تن تخليه و بارگيري در بندر خرمشهر باشيم.

وي تصريح كرد: اكنون بندر خرمشهر توانسته با اتكا به ايجاد اين زير - ساختها ركورد دومين بندر كانتينري را در كشور به دست آورد.

مديركل گمرك خرمشهر نيز گفت: اين بندر با ايجاد زير ساختهاي جديد به كانون مهم مبادلات تجاري كشور تبديل شده است.

كاظم بيداريان با اشاره به ارايه تسهيلات خوب ازسوي دولت به بندر خرمشهر و نزديكي به دورنماي افزايش حجم تخليه و بارگيري به ميزان دو ميليون تن افزود: در زمان حاضر نياز به ايجاد زيرساختهاي بندر خرمشهر به ويژه انبارها و اسكله‌هاي بندر بيشتر احساس مي‌شود كه درك درست سازمان بنادر و كشتيراني كشور همزمان با افزايش مبادلات بازرگاني در بندر خرمشهر به بازسازي و توسعه اين زيرساختها انجاميده است.

وي نقش اين زير ساختها را در ادامه رونق اقتصادي شهرستان خرمشهر موثر خواند و گفت: اين سلسله اقدامات بازرگانان، تجار و صاحبان صنايع را براي صادرات و واردات و انجام ترانزيت كالا به بندر خرمشهر مي‌كشاند.

او خاطر نشان كرد: عوامل يادشده همپاي معافيت‌هاي سود بازرگاني و گمركي و ايجاد منطقه آزاد اروند دورنماي رشد و توسعه را در بندر خرمشهر سبب خواهد شد.

بيداريان اضافه كرد: فعاليتهاي گسترده عمراني عزم دولت را براي بازگشت دوباره رونق به خرمشهر عزيز كه نماد حماسه و مقاومت در دفاع مقدس است، نشان مي‌دهد.ك/‪۴‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن