تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802523185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندني هاي دور دنيا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خواندني هاي دور دنيا خلبان آمریکایی ول کن عراق نیست/ فلوس موجود، لامشکل!/ درمان سنتی بیماران تبت/ سیل بعد از 50 سال خشکسالی/ کودکان عراقی عصبی شده اند/ بازرسی وسایل اصحاب رسانه ترکیه با سگ/ سگ کشی در "سیلرزبرگ"

خلبان آمریکایی ول کن عراق نیست خلبان یکی از هلی کوپترهای نظامی آمریکا با وجود از دست دادن دو پا در جریان سقوط، مجددا به عراق بازگشت. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "واشنگتن پست" نوشت: "تامی داک وورث" که سال گذشته در سانحه سقوط هلی کوپتر پاهای خود را از دست داد، با وجود اصرار پزشکان معالج برای استراحت، مجددا به عراق بازگشته است و هدف از این کار را علاقه به پرواز و شلیک به مواضع دشمن خواند. این روزنامه به نقل از "داک وورث" افزود: زمانی که فردی هر دو پای خود را در جایی از دست می دهد، بهتر است جانش را نیز همانجا بگذارد. به همین دلیل تا زنده ام در عراق باقی خواهم ماند.

فلوس موجود، لامشکل! اسب سوار قطری حاضر در مسابقات آسیایی دوحه قطر با همکاری امیر کشورش موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "پنینسولا" چاپ قطر نوشت: پای اسب "عبدالله الاجیل" لنگ می زد اما وی با تلاش فراوان توانست با همین اسب مصدوم به مدال نقره دست پیدا کند. گفتنی است طبق مقررات، استفاده از اسب مصدوم در مسابقات غیرقانونی است و علاوه بر نادیده گرفتن این امر، برخورد پاهای اسب با موانع نیز از سوی داوران لحاظ نشد و بدین ترتیب باج های پنهان به داوران مسابقات به یاری ورزشکاران قطری آمد.

درمان سنتی بیماران تبت مردم تبت از این پس در بیمارستان های این کشور به روش سنتی قدیم درمان خواهند شد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "ایندیا تایمز" نوشت: علاقه مردم تبت به پیروی از دستورات پزشکی قدیم به حدی است که ترجیح می دهند در مقابل بیماری مهلک سرطان نیز با همین روش ایستادگی کنند. نکته قابل توجه اینکه قند خون بیماران دیابتی در این بیمارستان توسط عرق گزنه کنترل می شود و این روش اولین بار توسط پزشکان ایرانی ابداع شده اما هنوز به مرحله نهایی نرسیده است.

سیل بعد از 50 سال خشکسالی بعد از 50 سال خشکی در سومالی، حال مردم این کشور باید با سیلاب های تخریبگر زندگی کنند. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "پوتلاند پست" نوشت: در حالی که مردم سومالی به مدت 50 سال از خشکسالی رنج می بردند، حال باید فکری به حال مبارزه با سیل کنند زیرا آب و هوای این کشور رو به تغییر گذاشته است. این روزنامه افزود: در حال حاضر درون هر خانه قایق های چوبی وجود دارد و برای گریز از مهلکه سیلاب، باید دسترسی به این وسایل امکان پذیر باشد و در غیر این صورت آمار مرگ و میر ناشی از گرسنگی این بار در سیل تکرار خواهد شد.

کودکان عراقی عصبی شده اند یک متخصص روانشناسی در آلمان از خشن و عصبی بودن کودکان عراقی خبر داد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، دکتر "اشتفان کورتز" در مجله "اشپیگل" نوشت: بروز جنگ در عراق، کودکان این کشور را به این باور رسانده که با زور می توان به همه چیز رسید. وی افزود: زمانی که کلاس درس درحال برگزاری است یا بچه ها تعطیل می شوند، درگیری های آنها آغاز می شود و رفتار آنها در مقایسه با همسن و سالانشان در دیگر کشورهای مورد مطالعه من متفاوت است.

بازرسی وسایل اصحاب رسانه ترکیه با سگ وسایل خبرنگاران و عکاسان ترکیه ای از این پس توسط سگ های ردیاب مواد منفجره کنترل خواهد شد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "فلوریدا نیوز" نوشت: تعداد 20 سگ ردیاب مواد منفجره به ترکیه فروخته شده و این حیوانات در موارد مختلف از جمله بازرسی وسایل خبرنگاران و عکاسان مورد استفاده واقع خواهند شد. گفتنی است سگ های مذکور در آلمان تربیت شده و به ترکیه فروخته شده اند.

سگ کشی در "سیلرزبرگ" انجمن حمایت از حیوانات بلژیک، کشتار سگ های نژاد این کشور در سیلرزبرگ را محکوم کرد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "گاردین" چاپ انگلیس نوشت: اخیرا جنازه سه سگ نژاد بلژیکی از خانواده شیانلو در جاده سیلرزبرگ کشف شده که جنسیت آنها دو ماده و یک نر بوده است. این روزنامه افزود: هر سه سگ توسط شلیکه گلوله به سرشان کشته شده اند و هنوز انگیزه اصلی قاتل مشخص نیست. گفتنی است تاکنون 30 سگ به همین ترتیب در سیلرزبرگ کشته شده اند.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 427]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن