تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813112861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

17 تن آرد قاچاق در شهرستان دشتي بوشهر كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 17 تن آرد قاچاق در شهرستان دشتي بوشهر كشف شد
بوشهر خبرگزاري مهر: فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: 17 هزار و 440 كيلوگرم آرد قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان دشتي در استان بوشهر كشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، سرهنگ پاسدار رضا محمدي يگانه صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: مأموران پليس آگاهي شهرستان دشتي در موقعيت پل مند به يك دستگاه خودرو 10 چرخ مظنون شده كه پس از توقيف و بازرسيهاي صورت گرفته بيش از 17 تن آرد فاقد مجوز از خودرو مذكور كشف و ضبط كردند.

وي اظهار داشت: متهم در اعترافات اوليه ميزان آرد قاچاق مكشوفي را از كارخانه آرد خليج بارگيري كرده بود و در حال حاضر موضوع تحت رسيدگي است.

فرمانده انتظامي استان بوشهر همچنبن از شناسايي و دستگيري يك نفر قاتل در دشتستان پس از چهار سال خبر داد و گفت: در پي كشف جسد سوخته اي به نام يدالله در سال 83 و همچنين كشف دو عدد پوكه در صحنه جرم پليس آگاهي دشتستان با جديت وارد عمل شد.

يگانه افزود: با پيگيريهاي مستمر مأموران دو نفر به نام ايمان و سهراب كه به جرم سرقت مسلحانه و كشف يك قبضه كلت كمري در زندان كرمان و برازجان بسر مي بردند احضار و اعتراف كردند كه اسلحه كشف شده از آنها در سال 83 از فردي به نام حميد خريداري شده است.

وي تصريح كرد: پليس بلافاصله حميد را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي وي را دستگير و در تحقيقات انجام شده از سوي پليس متهم به قتل يدالله به وسيله اسلحه فوق و سپس سوزاندن مقتول بوسيله بنزين اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي استان بوشهر يادآور شد: قاتل علت و انگيزه كار خود را مسئله اخلاقي از سوي مقتول عنوان كرد.

يگانه گفت: همچنين در هفته گذشته باند سارقان وسايل ساختماني در شهر چغادك توسط پليس متلاشي شد.

وي بيان داشت: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت از ساختمانهاي نيمه كاره و سرقت سيمهاي برق در محدوده شهر چغادك موضوع در دستور كار مأموران قرار گرفت كه پليس با تعقيب و مراقبت توانست محل پاتوق سارقان و محل دپوي اموال مسروقه را شناسايي كند.

فرمانده انتظامي استان بوشهر تصريح كرد: در اين رابطه با شناسايي سارقي 20 ساله به نام حسين و دستگيري وي همدستانش نيز شناسايي و در يك عمليات پليسي آنات نيز دستگير شدند.

وي ادامه داد: با حكم مقام قضايي ساختمان محل پاتوق سارقان و دپوي اموال مسروقه متعلق به سردسته باند به نام كريم بازرسي و ضمن دستگيري صاحب منزل اموال قابل ملاحظه اي از جمله وسايل سرقتي اداري دولتي و شخصي كه مورد سرقت قرار گرفته بود كشف و ضبط شد.

يگانه يادآور شد: در اين عمليات ابزار مورد استفاده سارقان از جمله قيچي هاي آهن بر، دستگاه هاي جوش، كپسول و سيلندر نيز كشف شد.

وي همچنين با بيان اين كه اتصال سيم برق يك سوله كارگري در شهرستان عسلويه موجب به جاي گذاشتن خسارتي پنج ميليارد ريال شد، گفت: پليس عسلويه در پي كسب خبري مبني بر يك مورد آتش سوزي به وسيله اتصال سيم برق در يك سوله كارگري داراي 22 باب اتاق، بلافاصله به محل مورد نظر عزيمت كرد.

فرمانده انتظامي استان بوشهر افزود: در تحقيقات به عمل آمده مشخص شد در اين حادثه وسايلي از قبيل 22 دستگاه كولرگازي به همراه كليه وسايل كارگران طعمه حريق شده اند.

وي اظهار داشت: آتش سوزي توسط عوامل آتش نشاني منطقه ويژه مهار و تلفات جاني نيز در بر نداشت.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 353]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن