تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815024493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمايت كاشاني از افشين قطبي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: حمايت كاشاني از افشين قطبي


فوتبال- محمدجواد پاينده:
شنبه سرنوشت‌ساز پرسپوليس و قطبي با كسب عنوان قهرماني رقابت‌هاي ليگ برتر به پايان رسيد و با گذشت يك هفته، شرايط تداوم همكاري اين دو در يكشنبه سرنوشت‌ساز روشن خواهد شد.

افشين قطبي صبح روز يكشنبه هفته گذشته تهران را به مقصد اصفهان ترك كرد تا دور از هياهو و جنجال فوتبال، در اصفهان و شيراز استراحت كند. او در اين روزها حتي تمايلي به حرف زدن از فوتبال و موضوعات فوتبالي نشان نمي‌دهد.

قطبي در گفت‌و‌گو با همشهري پيرامون اين سفر گفت:‌ «در پايان رقابت‌هاي ليگ احساس خستگي مي‌كردم و با توجه به فشاري كه در اين هفته‌ها وجود داشت مي‌خواستم از فوتبال دور شوم، به همين خاطر تهران را ترك كردم و در يك سفر تفريحي به اصفهان آمدم.

در اين خصوص شايعات زيادي مطرح شد. گفته مي‌شد با سپاهاني‌ها مذاكره داشته‌ام و مي‌خواهم به اين تيم بروم، اما چنين موضوعي صحت ندارد. من فقط براي هدايت پيروزي به ايران آمدم و اگر در اينجا بمانم با هيچ تيم ديگري همكاري نخواهم كرد. تنها تيم من پيروزي است و قصد مربيگري در هيچ تيم ديگري را ندارم.»

قطبي در خصوص تمديد قرارداد و ادامه همكاري با اين باشگاه اظهار داشت: «در اين خصوص هم شايعات زيادي مطرح شده اما من هنوز هيچ تصميمي نگرفتم. روز يكشنبه به تهران مي‌آيم و رودررو با حبيب كاشاني مذاكره مي‌كنم تا شرايط را بررسي كنيم. حقيقت اين است كه من هيچ شرطي تعيين نكرده‌ام و صحبتي از مبلغ قرارداد نشده. در اين روزها فقط مي خواستم از فوتبال دور باشم.»

جدايي استيلي

قطبي و استيلي در روزهاي پاياني ليگ به نقطه تفاهم رسيدند. قهرماني تنها بهانه اين تفاهم موقت به شمار مي‌رفت و پيروزي در سايه همكاري مسالمت‌آميز اين دو به موفقيت رسيد. در پايان فصل اما هدف ديگري براي تفاهم و تداوم همكاري وجود نداشت.

استيلي نزديك به ۵ سال به‌عنوان كمك مربي و دستيار مربيان مختلف در تيم سرخ پايتخت كار كرده است. حالا كه بسياري از هم‌دوره‌اي‌هاي او بدون سابقه مربيگري، يك باره به عنوان سرمربي در تيم‌هاي ليگ‌برتري مشغول به كار شده‌اند، استيلي هم مايل است به عنوان نفر اول در كادر‌فني يكي از تيم‌هاي ليگ‌برتري فعاليت كند.

هدف اول او پيروزي است اما در صورت ابقاي قطبي هيچ شانسي براي استيلي وجود نخواهد داشت. سرمربي سرخپوشان به وعده خود در كسب عنوان قهرماني عمل كرده و حالا بيش از گذشته محبوب شده كه اين محبوبيت مسئولان تيم سرخپوش را به تمديد قرارداد ترغيب كرده است.

حتي گفته مي‌شود در صورت جدايي قطبي هم اعضاي هيات‌مديره به دنبال مربي خارجي خواهند بود و استيلي در هيچ شرايطي نمي‌تواند به سرمربيگري تيم پيروزي در فصل آتي اميدوار باشد كه اين مسئله موجب مي‌شود دستيار جوان به كناره‌گيري از تيم سرخپوش تمايل نشان دهد.

استيلي روز سه‌شنبه اعلام كرد در صورت ابقاي قطبي حاضر به ادامه همكاري با پيروزي نخواهد بود، چون مي‌خواهد به عنوان سرمربي فعاليت كند. خروج استيلي از مجموعه پيروزي طبيعتاً خروج مرزبان و تعدادي از بازيكنان اين تيم از جمله نيكبخت و ماماني را در پي خواهد داشت.

حمايت مديرعامل و هيأت‌مديره از قطبي

حبيب كاشاني دوشنبه شب در برنامه ۹۰ تمايل باشگاه به تمديد قرارداد با قطبي را رسما اعلام كرد و روز گذشته با تأكيد بر مواضع قبلي به ايسنا گفت: «اولويت اصلي ما براي هدايت تيم فوتبال پيروزي افشين قطبي است و ما منتظر بازگشت او هستيم تا پس از مذاكره وي را در تيم حفظ كنيم و اگر كسي با اين شرايط مشكلي دارد، مي‌تواند تيم را ترك كند.»

كاشاني اضافه كرد: «تفكر حاكم بر باشگاه، تفكر تمامي اعضاي هيأت‌مديره است كه برمبناي منافع ملي و منافع باشگاه شكل گرفته است. حال در اين ميان اگر كسي به فكر منافع شخصي باشد، در پيروزي جايي ندارد. بارها گفته‌ام كه ما در باشگاه پيروزي تك‌ستاره نداريم و تمامي مجموعه بايد در كنار يكديگر براي موفقيت تيم تلاش كنند.»

پاسخ صريح كاشاني به افرادي كه گفته بودند در صورت ابقاي قطبي در پيروزي نمي‌مانند، نشان‌دهنده حمايت قاطع مديرعامل از سرمربي پيروزي است و قطبي را به همكاري با كاشاني ترغيب مي‌كند.

شايد استيلي هرگز انتظار چنين واكنشي از سوي مديرعامل پيروزي را نداشت، همينطور نيكبخت كه اميدوار بود ماندن او در تيم موجب كنار رفتن قطبي شود، اما سرمربي به ديگر اعضاي تيم ترجيح داده شد.

مذاكرات روز يكشنبه

قطبي حالا نسبت به دستيار جوان و همينطور مخالفان خودش در موضع قدرت قرار دارد. او علاوه بر كاشاني از حمايت اعضاي هيأت‌مديره برخوردار است و در جمع هواداران پيروزي هم به مقبوليت خوبي رسيده.

بيادي از اعضاي هيأت‌مديره در خصوص شرايط كادر فني سرخپوشان مي‌گويد: «اعتقاد دارم كه قطبي بايد در پيروزي بماند تا تيمش را در ليگ قهرمانان آسيا هدايت كند، چون او با پيروزي به قهرماني رسيد و با شرايط تيم آشناست.»

وي درخصوص اظهارنظر استيلي كه گفته اگر قطبي باشد من نمي‌مانم، گفت: «به هرحال استيلي نظرش را گفته، ولي تكليف سرمربي در جلسه هيأت‌مديره مشخص مي‌شود و باشگاه هم اولويت را تمديد قرارداد قطبي قرارداده است.»

افشين قطبي روز يكشنبه در دفتر باشگاه پيروزي حاضر مي‌شود و شرايط خود را براي تمديد قرارداد اعلام خواهد كرد. به‌نظر مي‌رسد خروج مخالفان سرمربي يكي از عوامل تعيين‌كننده در تمديد قرارداد است كه موجب افزايش انگيزه‌هاي قطبي براي ماندن در پيروزي خواهد شد.

مسئولان باشگاه هم در خصوص شرايط احتمالي سرمربي و جلسه روز يكشنبه مذاكراتي داشته‌اند. سه‌شنبه شب علي سعيدلو و حبيب كاشاني در اين خصوص مذاكراتي داشتند و پيرامون شرايط تمديد قرارداد قطبي با يكديگر گفت‌و‌گو كردند.

دو طرف در اين جلسه بر حفظ قطبي به عنوان سرمربي تيم تاكيد داشتند و پيرامون بودجه و شرايط پيروزي در فصل جديد به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

تاريخ درج: 1 خرداد 1387 ساعت 19:43 تاريخ تاييد: 1 خرداد 1387 ساعت 22:43 تاريخ به روز رساني: 1 خرداد 1387 ساعت 22:39
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 421]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن