تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820378751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رسانه ها (از كناره گیری یونسکو تا قهوه ای تلخ برای سیما)


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک:  كناره گیری یونسکو از برگزاری کنگره فلسفه در ایران (نیویورک تایمز)                        

نهاد علمی، آموزشی و فرهنگی سازمان ملل متحد، یونسکو، تصمیم گرفت زیر فشارهای امریكا از برگزاری و شرکت در کنگره جهانی فلسفه در تهران خودداری کند.   ثبت 108 ازدواج و 15 طلاق در هر یک ساعت در کشور (مهر)                     

سازمان ملی جوانان در گزارشی اعلام كرد: به طور متوسط در هر ساعت تعداد 108 ازدواج و  15 واقعه طلاق در كشور به ثبت می رسد.با بگیر و ببند نمی توان بازار را کنترل کرد (بی بی سی)                      

فرزین گفت: به جای بگیر و ببند "باید اجازه داد که بسته های حمایتی کار خود را در فرآیند تولید انجام دهند به نحوی که این واحدها دستگاه های خود را بهینه کرده و در نهایت با اصلاح قیمت سوخت اثر کمتری را در قیمت به مردم تحمیل کنند." اختلاف دو دستگاه دولتی بر سر استفاده از تصاویر بهداشتی سیگارها (مهر)                       

مسئولان وزارت بهداشت معتقدند که استفاده از تصاویر هشدار دهنده بر روی پاکت سیگارها باعث کاهش مصرف مواد دخانی شده است، اما مدیران شرکت دخانیات بر این عقیده اند که این کاهش مصرف تنها سبب سیگارهای تولید داخل شده و مصرف سیگارهای قاچاق را افزایش داده است. سکته استاد بازنشسته دانشگاه تهران (سفیر)                      

دکتر غلامحسین زرگری نژاد استاد سابق دانشگاه تهران که جزو بازنشسته شده های اخیر است، روز یکشنبه سکته کرد. این استاد که سال ها در دانشگاه تهران بود، اخیرا و در جریان تغییرات اخیر بازنشست شده بود، وی که معتقد بود با داشتن امتیازات رتبه استادی وی را ندادند اخیرا وکیل گرفته و در این باره دنبال رایزنی بود. اختصاص سهمیه استخدام برای خانواده شهدا وجانبازان ناعادلانه است (رادیوکلن)                      

بخش فارسی رادیو کلن مدعی شد: اقدام مجلس شورای اسلامی ایران در اختصاص سهمیه 25 درصدی برای استخدام فرزندان شهدا و جانبازان و آزادگان در ادارات دولتی تقسیم ناعادلانه فرصت های شغلی میان شهروندان ایرانی است. افزایش صددرصدی قیمت روغن (کیهان)                      

روزنامه کیهان نوشت: چرا قیمت روغن در شش ماه دو برابر شده است؟ مگر در طول سال چقدر به حقوق مردم اضافه می شود؟ آیا دولت بر تورم و افزایش قیمت کالاها نظارت نمی کند؟ انتشار تصاویر غیراخلاقی زن ایرانی (فردا نیوز)                      

وی که یک فعال فمنیست و عکاس است می‌گوید: با این کار می‌خواهد زنان ایرانی متفاوتی را که در درون خودش کشف می کند، بازنمایی کند! "ملک سلیمان" تصویر کامل "فتنه" است (فارس)                      

حسن عباسی با اشاره به این که "ملک سلیمان" تصویر کامل فتنه است و با تعبیر قرآنی سازندگان فیلم از حضرت سلیمان، صهیونیسم امکان مصادره‌ آن را نخواهد داشت، گفت: مکتب سینمای دینی که بتواند وحی را در زبان فطرت به حس تبدیل کند، آرام آرام در حال شکل گیری است. قطع عضو ،كرایه گذر از رودخانه (مهر)                     

                     

اهالی روستای محروم "گاودانه علیرضا" در یكی از دور افتاده ترین روستاهای شهرستان كهگیلویه در استان كهگیلویه و بویراحمد باید برای خرید از مغازه ای كه آن طرف رودخانه است و یا رفتن به محل كار و مدرسه هر روز سوار وسیله ای به نام "گرگر" یا "جره" كه شبیه به تله كابین دستی است شوند، از رودخانه عریض مارون عبور كنند و دوباره به محل زندگی شان برگردند.اما كرایه و بهای این جا به جایی انگشتان دست است، "یك بند، دو بند، یك انگشت و یا سه انگشت"، فرقی نمی كند گاهی حتی جان یك روستایی بیشترین كرایه گرگر در سال های گذشته بوده است. مخالفت حامیان حقوق بشر با نامزدی ایران در سازمان ملل                      

حامیان حقوق بشر روز سه شنبه مراتب مخالفت خود را با احتمال نامزدی ایران برای عضویت در هیات نظارت بر امور زنان سازمان ملل اعلام کردند. چهل و یک عضو این هیات قرار است امروز از سوی شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل انتخاب شوند. مسعود بارزانی نامزد دریافت نشان آشتی ناتو شد (ایرنا)                      

مسوول امور مربوط به پیمان آتلانتیک شمالی اعلام کرد: مسعود بارزانی، به دلیل تحلیل منطقی و موضوعی از اوضاع سیاسی اقلیم کردستان و همچنین تلاش هایش در راستای استقرار دمکراسی و صلح در منطقه، نامزد دریافت نشان آشتی ناتو شده که در آینده ای نزدیک در مراسمی باشکوه در رم به رئیس اقلیم کردستان اعطا خواهد شد. محکومیت بیش از 60 هزار مفسد چینی از سال 2008 (الف)                      

دولت پکن در چند سال اخیر اقدامات چشمگیری در ریشه کنی فساد مالی و پدیده رشوه انجام داده است که از آن جمله می توان به بررسی پرونده های فساد مالی مقامات ارشد دولتی و پرونده های پرداخت یا دریافت رشوه در فعالیت های اقتصادی اشاره کرد. انتقاد به قطع درختان برای خبرنگار روسی حادثه‌ساز شد (الجزیره)                       

خبرنگار یک مجله محلی روسی که به قطع درختان در حوالی شهر مسکو و احداث بزرگراه انتقاد کرده بود از سوی افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت. "بوش" به دنبال گزینه نظامی علیه ایران بود (خبرگزاری فرانسه)                       

"جرج دبلیو بوش" رئیس جمهور سابق آمریکا در کتاب خاطرات دوران ریاست جمهوری اش نوشته است: ابتدا طرح های پنتاگون را برای حمله نظامی احتمالی به ایران به علت برنامه هسته ای مشکوک تهران ابلاغ کرده بود اما بعدا آنها را کنار گذاشت. سخنرانی اوباما برای مسلمانان اندونزی (خبرگزاری فرانسه)                      

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در ادامه سفر خود به آسیا از جمله کشور اندونزی،امروز از بزرگترین مسجد مسلمانان در جنوب شرقی آسیا بازدید خواهد کرد. وی قصد دارد به دنبال درخواست سال گذشته خود در مصر از جهان اسلام، درباره روابط آمریکا-اندونزی سخنرانی مهمی را در این مسجد ایراد کند. بیانیه مرجع بزرگ شیعیان در رابطه با اشغال فلسطین (خبرآنلاین)                      

در بخشی از بیانیه آیت الله بروجردی آمده است: خدای متعال را در همه حال سپاس می‌گوییم و از تجاوزات اخیر مشرکان به برادران مسلمان ما در پاکستان و یهودیان در سرزمین فلسطین، به او شکایت می‌بریم. شگفتا از رفتار قوم یهود که نزدیک به چهارده قرن را زیر چتر حمایت دولت اسلامی با امنیت کامل جانی، مالی و ناموسی زندگی کردند و آزادانه به اجرای مناسک دینی و مذهبی خود پرداختند، اما متأسفانه پاسخ محبت مسلمانان در طول این سالیان متمادی را با انتقام‌جویی و جنگ و ارتکاب جنایت‌هایی از قبیل کشتار مردان نیک و کودکان بی‌گناه آنان و خراب کردن خانه‌ها و مساجد‌شان دادند. انتشار اسناد دخالت عربستان در عراق (العالم)                      

منابع نزدیک به نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق فاش کردند اسنادی وجود دارد که دخالت سازمان جاسوسی عربستان در عراق برای تخریب معادله سیاسی این کشور را ثابت می‌کند. چرا زنان از چاق شدن می‌ترسند؟                      

تصویربرداری از مغز زنان نشان می‌دهد زمانی که به آن‌ها عکس‌هایی از زنان غریبه داری اضافه وزن نشان داده می‌شود قسمت‌هایی از مغز آن‌ها که مسوولیت تشخیص هویت و خود اندیشی را دارد فعال می شود. این بدان دلیل است که آن‌ها دائما با پیام‌ها تصاویر مختلفی که لاغر بودن را ایده آل معرفی می‌کند مواجه می‌شوند. میکروب ها، راه را برای نخستین مهاجران مریخ هموار می‌کنند! (ایسنا)                      

میکروب ها که باعث فرسایش سنگ‌ها می‌شوند، منابع ارزشمند خارج زمینی در مریخ هستند و می‌توانند راه را برای اولین مهاجران به مریخ هموار کنند. سریال قهوه تلخ کام و کاهش بینندگان تلویزیون دولتی                        

بی بی سی مدعی شد : مردم به شدت از این سریال استقبال کرده و با خرید مجموعه های منتشر شده از "قهوه تلخ" و تماشای پیاپی آن، بازار تماشای تلویزیون دولتی را کساد کرده اند. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 410]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن