تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815350553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسته پيشنهادي انبوه‌سازان براي رونق‌بخش مسكن‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: بسته پيشنهادي انبوه‌سازان براي رونق‌بخش مسكن‌
جام جم آنلاين: رئيس انجمن انبوه‌سازان مسكن گفت: به منظور توليد بيشتر و كاهش قيمت مسكن، بسته پيشنهادي اقتصادي و حمايتي در زمينه توليد مسكن از سوي انبوه‌سازان تهيه شده است كه بزودي به رئيس‌جمهور تقديم مي‌شود.


مجتبي بيگدلي در گفتگو با ايسنا اظهار كرد: اين بسته حاوي تسهيلات تشويقي براي توليدكنندگان به منظور افزايش توليد مسكن است كه در صورت اجراي اين پيشنهادها درصد قابل توجهي از قيمت تمام شده ساخت خانه كاهش مي‌يابد.

وي گفت: با توجه به اين‌كه بخش خصوصي در بخش مسكن نرم‌افزار توليد را در اختيار دارد، مي‌تواند با استفاده از تجارب و قابليت‌هايي كه در اين عرصه دارد قيمت تمام شده ساخت را كاهش دهد.

بيگدلي تصريح كرد: از سوي ديگر بايد نهادهايي كه عوارض و هزينه‌هايي براي ساخت مسكن مي‌گيرند و دراختيار دولت هستند، همكاري لازم را با توليدكنندگان مسكن داشته باشند.

رئيس انجمن انبوه‌سازان مسكن گفت: اگر سيستم بانكي كشور در قالب مصوبات بانك مركزي همكاري لازم را با توليدكنندگان مسكن داشته باشد و بازپرداخت وام‌ها در درازمدت انجام گيرد، در نظر گرفتن اين عوامل سبب مي‌شود توليدكننده با خيال آسوده به ساخت و ساز بپردازد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن