تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796720058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... آخرین

از شرکت‌ها

آلودگی‌های پنهان سرویس‌های بهداشتی
آلودگی سرویس‌های بهداشتی عمومی مسئله‌ی تازه‌ای نیست. میکروب‌های ناقل در این مکان‌ها در صورت عدم احتیاط، می‌توانند منجر به انتقال بیماری‌های مختلف از شخصی به شخص دیگر شوند. مسئله‌ای که در این بین حائز اهمیت است، وجود ‌آلودگی‌های پنهان دور از چشم است که علی‌رغم تصور عموم، می‌تواند بسیار خطرناک باشند.
فروشگاه شیائومی در ایران
فروشگاه شیائومی ایران کجاست؟
شیائومی نامی نو در عرصه‌ی لوازم الکترونیکی مصرفی است. این شرکت از زمان انتشار نخستین گوشی هوشمند خود در ماه اوت 2011، سهم بازار خود را در سرزمین اصلی چین به دست آورد و سپس با توسعه‌ی لوازم الکترونیکی مصرفی از جمله اکوسیستم اینترنت اشیاء (IoT) دامنه‌ی محصولات خود را گسترش داد.
نگاهی جدید به خرید و فروش آنلاین لوازم خانگی
سایت زیروف بستری برای به هم رساندن خریداران و فروشندگان مبلمان و سرویس چوب
مدت‌ها از ورود استارتاپ‌ها به فضای آنلاین می‌گذرد و تقریبا این شرکت‌های نوپا به همه‌ی حوزه‌ها چه بزرگ و چه کوچک وارد شده‌اند و اکنون نوبت به حوزه‌ی دکوراسیون رسیده است.
گزارشی از خرید اینترنتی لباس به‌ همراه اینفوگرافیک
تنها 6 درصد از مردم تمایل به خرید اینترنتی لباس دارند:
طبق یک نظرسنجی که نظربازار بین 378 مرد و زن ایرانی انجام داده است، 76درصد از پاسخ‌دهندگان هنوز ترجیح می‌دهند که به صورت حضوری لباس مورد نظر خود را انتخاب کرده و بخرند و تنها 6 درصد خرید آنلاین را انتخاب کردند.
سومین همایش سالیانه‌ی انجمن اولیاء و مربیان کالج بین المللی اویسینا
ویژه والدین دانشجویان ورودی سال جدید کالج 2017 و 2018 جمعه 12 آبان ساعت 9-12
دکتر میرزاحسینی عضو دائم آکادمی علوم و هنر اروپا، برای حضور در این جلسه از بوداپست به تهران خواهند آمد تا ضمن سخنرانی درباره‌ی مسائل علمی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان ورودی سال جدید کالج با نگرش بین المللی درباره‌ی آینده‌ی تحصیلی آنها مشاوره بدهند.
اهدای تندیس حامی سلامت به خانواده کره گیاهی
هفته‌ی گذشته وزیر بهداشت با اهدای تندیس حامی سلامت به سیامک ربیعی، عضو هیات مدیره‌ی انجمن کره‌ی گیاهی از تلاش‌های این انجمن برای ارتقای سلامت و بهبود کیفیت محصولات تقدیر کرد.
با پورتال آنلاین «دفترشما»، در پنج دقیقه خط ثابت تلفن تهران و منشی بگیرید
دفتر مجازی «دفترشما» راه حل توسعه‌ی سریع استارتاپها و افزایش اشتغال
دفتر شما، یک شرکت دانش بنیان و پیشرو در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات دفترکار مجازی و مرکز تماس آنلاین در ایران است، این شرکت با بیش از ده سال سابقه در تولید و توسعه‌ی نرم افزارهای جامع تحت وب؛ بعد از دو سال موفق به تولید و بهره‌گیری از اولین نرم افزار مرکز تماس آنلاین در کشور شده است.
معدن طلای مجازی بیت‌کوین، با ارزش‌تر از طلای واقعی
گزارش راه پرداخت از اولین همایش بیت‌کوین ایران
پیمنت۲۴ ، صرافی ستاره سهیل و لیون کامپیوتر به عنوان پیشگامان عرصه‌ی ارزهای دیجیتال در کشور، اولین و بزرگ‌ترین همایش بیت کوین کشور را در تاریخ ۲۵ مهرماه در محل کتابخانه اسناد ملی برگزار کردند.
انعکاس صدای بخش خصوصی در ایرنا و سایر رسانه‌‌های مطرح کشور
توسط سامانه‌ی توزیع و انتشار محتوای اخبار رسمی فراهم شد:
در راستای حمایت از کسب و کارهای داخلی و معرفی دستاوردهای آنها در رسانه‌ها، اخبار رسمی بعنوان اولین سامانه‌ی توزیع محتوای شرکت‌ها در ایران، طی قراردادی با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، موافقت با انتشار اخبار شرکت‌ها را در این رسانه‌ی معتبر و مهم به دست آورده است.
روشنایی بیشتر در عین مصرف کمتر در صفحه نمایش HUAWEI Mate 10 با  RGBW
تکنولوژی RGBW در صفحه نمایش FullView گوشی HUAWEI Mate 10
گوشی‌های پرچم‌دار جدید Huawei در سری Mate 10 در مدل‌های مختلفی عرضه شده است که شامل Mate 10،Mate 10 Pro و PORSCHE DESIGN Mate 10است. هوآوی با معرفی گوشی‌های سری Mate 10 از تکنولوژی‌هایی در این مدل‌ها رونمایی کرد که تاکنون نظیر آنها در گوشی‌های پرچم‌دار شرکت‌های دیگر مشاهده نشده بود.
اینفوگرافیک صنعت ساختمان: مقاوم سازی منازل مسکونی در ایران از دید مردم
تنها یک سوم ساکنان خانه های نوساز به امن بودن خانه هایشان اعتقاد دارند
ایرانیان چقدر به مقاومت منزل مسکونی خود در برابر زلزله و سیل اهمیت می‌دهند؟ چقدر خانه‌های خود را امن می‌دانند و برای امنیت منازل خود چه می‌کنند؟ پلتفرم تحقیقات بازار آنلاین نظر بازار در یک اینفوگرافیک، پاسخ مردم به این سوالات را نمایش داده که به طور اختصاصی از طریق اخبار رسمی منتشر و توزیع شده است.
اتصال شبکه‌ بین المللی رزرواسیون هتل به شبکه‌ شتاب برای اولین بار در ایران
امکان رزرو هتل از سایت booking.com فراهم شد
ایده‌ی رزرو آنلاین هتل اولین بار در اروپا و در کشور هلند، توسط فرد خلاق و باهوشی به نام (گریت جان برونسما) مطرح شد. این امر چنان مورد استقبال هتلداران و گردشگران قرار گرفت که فقط از سال 1996 تا 2005 طول کشید که این سیستم جهانی شود.
قصه های دیجیتال
نمایش آثار دیجیتالی قصه گویان شهرزاد در نمایشگاه "شیرهای ایران و پرویز تناولی"
در طول برگزاری نمایشگاه "پرویز تناولی و شیرهای ایران"، "موسسه قصه گویی دیجیتال شهرزاد" با حمایت "موزه پرویز تناولی" کارگاه "شیرهای ایران" را برگزار کرد. 19 اثر تولید شده توسط نوجوانان شرکت کننده در این کارگاه به تدریج در وب سایت و کانال تلگرام گروه شهرزاد منتشر خواهند شد.
بازدید استاندار البرز از غرفه ی آسان بار در نمایشگاه شرکت های دانش بنیان
استاندار البرز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت موفق این شرکت و آرزوی موفقیت بیشتر، اپلیکیشن آسان بار را مورد استفاده قرار داد و با اعلام رضایت از این طرح، قول مساعدت و همکاری دادند.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ال سی کالا
بسیاری از خانم ها و آقایان، زمانی که به رایحه عطر و یا ادکلنی علاقمند می‌شوند دیگر علاقه‌ای به انتخاب ادکلن جدید ندارند؛ درصورتی که بد نیست آن‌هایی که مدت زمان طولانیست که از یک ادکلن استفاده می‌کنند به سمت ادکلنی جدید بروند و به این ترتیب شخصیتشان را جذاب‌تر و دلرباتر کنند.
نقش مهم نوشیدن آب در سلامت جامعه
به بهانه‌ی روز جهانی غذا و امنیت غذایی
در تقویم سازمان ملل، 24 مهرماه، برابر با 16 اکتبر، روز جهانی غذا نام‌گذاری شده است. این روز بهانه‌ای است تا متخصصان و صاحب‌نظران بار دیگر در خصوص اهمیت رژیم و امنیت غذایی در افراد و تاثیر آن در حفظ سلامت جامعه، به بحث و تبادل نظر بپردازند.
سرانجام  «مالتینا» خرید از آمازون برای ایرانی ها را ممکن کرد
آمازون با 500 میلیون محصول و 310 میلیون مشتری فعال، بزرگترین فروشگاه آنلاین دنیا است. تا پیش از این امکان خرید از آمازون برای ایرانی‌ها ممکن نبوده و یا بسیار سخت بوده است. سرویس جدید مالتینا این امکان را برای هموطنان ایجاد کرده است که بتوانند با کارت‌های عضو شتاب از آمازون خرید انجام دهند.
Mate 10 نخستین گوشی برخوردار از هوش مصنوعی
هوآوی از Mate 10 و Mate 10 Pro در مونیخ رونمایی کرد
نوآوری های بدیع همیشه با رویاهای بزرگ آغاز می شود. هوآوی در نمایشگاه IFA در برلین، از اولین پردازنده موبایل خود که به هوش مصنوعی مجهز است با نام Kirin 970 رونمایی کرد.
وجود موی زائد در بدن اذیت کننده است و ما همیشه به دنبال راهی برای از بین بردن آن هستیم. این راه‌ها شامل روش‌های سنتی (موقت) و روش‌های پزشکی-مدرن (دائمی) است.
مرسدس بنز از چیپ های ساخت هوآوی در خودروهای خود بهره می برد
دنیای خودرو هر روز دستخوش تغییرات جدید در راستای همگام شدن با دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌شود. شرکت‌های پیشگام در حوزه تولید خودروهای پیشرفته در دنیا تلاش می‌کنند از آخرین پیشرفت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در محصولات خود بهره ببرند و توانمندی‌های جدیدی به خودروهای خود اضافه کنند.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن