تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796822085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 ... آخرین

از شرکت‌ها

همه چیز با طراحی یک وب سایت خیره کننده شروع می‌شود
سی می پلاس به عنوان یک سایت ساز Drag and Drop سعی کرده است، در عین سادگی همه ابزارهایی که برای طراحی و ساخت یک وب سایت حرفه‌ای نیاز دارید را همراه با قابلیت‌های بی نظیر دیگری برای شما فراهم کند. در سایت ساز سی می پلاس تمام نکات بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو یا همان سئو رعایت شده است.
رونمایی از سایت سامانه بازاریابی آنلاین بیمه با نام بیتمه
مقایسه سایت بیتمه با دیوار
بیتمه؛ سامانه‌ی بازاریابی آنلاین بیمه با هدف همراهی و کمک به شبکه فروش بیمه و همچنین کاهش هزینه تبلیغات فعالان محترم این صنعت در تاریخ 6 دی 1396 آغاز به کار کرد. نمایندگان و کارگزاران بیمه حق دارند محلی مناسب در فضای اینترنت برای تبلیغات خود داشته باشند و همچون دیگر صنعت ها با امکانات روز پیش روند.
گوشی HUAWEI Mate 10 Pro برنده سرعت شارژ و ظرفیت باتری شد
بنا بر تست PHANDROID؛
هواوی در گوشی های سری Mate 10 خود تمام تلاش خود را به کار بسته تا از باتری‌های پر ظرفیتی بهره ببرد. البته این امر در گوشی های قبلی سری Mate یعنی mate 9 هم رعایت شده بود. به همین دلیل انتظار کاربران از باتری‌های سری mate شرکت Huawei همیشه بالا است.
بازدید شهردار تهران و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از دیجی‌کالا
محمد‌علی نجفی، شهردار تهران و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، 6 دی‌ ماه از مرکز پردازش دیجی‌کالا واقع در شهرک دانش بازدید کردند.
سایت بده بستان با هدف مبادله کالا با کالا رونمایی شد
با هدف مبادله کالا با کالا و تسریع روند معاوضه d کالا باکالا توسط هموطنان عزیز، از سایت بده بستان به آدرس bedehbestan.com در 10آبان ماه 1396 رونمایی شد.
جشن دهمین سالگرد فعالیت موسسه زبان آفاق
موسسه زبان آفاق ، سالگردش را جشن گرفت
این جشن با محوریت بزرگداشت دهمین سال فعالیت موسسه زبان آفاق در تاریخ 30 آبان در سالن همایش‌های پژوهشکده‌ی فرهنگ و هنر و معماری و با حضور شخصیت‌های برتر برگزار شد. وبسایت جدید موسسه و دوره‌ی تخصصی ITC تربیت مدرس حرفه‌ای که از ابتدای دی ماه در این موسسه برگزار می‌شود در این مراسم رونمایی و معرفی شدند.
بازاریابی و فروش تلفنی چیست؟
تمامی آنچه که باید در رابطه با بازاریابی تلفنی بدانید
بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده از طریق تلفن با مشتری ارتباط برقرار می‌کند و اطلاعاتی را به او می‌دهد، آن‌ها را برای ارتباط با شرکت ترغیب کرده تا در نهایت بتواند محصولی را بفروشد.
شکایت شرکت سرمایه پیشرو دومان توکان از بانک مرکزی
روابط عمومی شرکت سرمایه پیشرو دومان توکان، طی اطلاعیه‌ای از شکایت از بانک مرکزی خبر داد و اعلام کرد نوع فعالیت آن برخلاف ادعای بانک مرکزی هیچگونه تشابهی با واسطه گری مالی و جذب سپرده ندارد و تنها طبق اساس نامه به هدایت سرمایه در پروژه های مختلف می پردازد.
آغاز رقابت برندها برای کمپین‌های شب عید و راهنمای اجرای کمپین رسانه‌ای
با نزدیک شدن به پایان سال، رقابت برندها برای استفاده از فصل خرید شتاب می‌گیرد. برای کمک به اطلاع‌رسانی این کمپین‌ها، اخبار رسمی که درگاه پخش و انتشار محتوای کسب‌وکارها در رسانه‌ها و خبرگزاری‌هاست، ابزارهای ویژه‌ای را برای این امر تدارک دیده است.
همایش بچه غول های تبلیغات دیجیتال
تبلیغات دیجیتالی، فرصت‌ها و تهدیدها، به همراه نقاط ضعف و نقاط قوت آن فضایی را در بازار تبلیغات ایران ایجاد کرده است که امکان رقابت عادلانه و معرفی محصولات و خدمات شرکت های کوچک و بزرگ در کنار هم از مزیت‌های این فضا است
«مثلث حیات» یک تئوری بحث برانگیز روشی برای مواجه با زلزله
«مثلث حیات» یک تئوری بحث برانگیز درباره‌ی این است که چگونه از یک زلزله‌ی مهیب نجات پیدا کنیم. این تئوری روش‌های محافظت را بسیار متفاوت از توصیه‌های معمول بیان می‌کند.
جایزه باران بازیک در فصل زمستان!
زمستان فصل جایزه و رقابت در تقویم بازیک؛
همانطور که قول داده بودیم، با پایان یلدای 96، افتخار میزبانی از دوستان گرامی بازیک را در مرکز خرید تیراژه 2 بدست آوردیم و اولین جمعه از دی‌ماه امسال، به یک دورهمی پر از شور و جایزه در کنار طرفداران بازیک تبدیل شد. در این رخداد زمستانی، بازیک میزبان دو تن از چهره‏‌های سرشناس اینستاگرامی بود.
ارتقا و بهینه سازی سایت جوان رادیو
با هدف دسترسی سریع‌تر و بهتر علاقه‌مندان به آهنگ‌های جدید انجام شد:
باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید جوان رادیو  از  ۱۳۹۶/۱۰/۱ به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.
گروه پیمانکاری وریاماتاک متخصص تخریب و برش سنگ و بتن
تخریب، برش بتن و اجاره دستگاه‌های تخریب بتن اعم از چکش برقی، هیلتی و بابکت
گروه پیمانکاری وریاماتاک در ۱۳۸۵ وارد عرصه‌ی تخریب بتن و اجاره‌ی دستگاه‌های تخریب بتن شد. عمده‌ی مشتریان این شرکت پیمانکاران ساختمانی هستند که از خدمات تخریب بتن، برش و کرگیری بتن، کاشت میل‌گرد و بولت، اجاره‌ی چکش‌های برقی (هیلتی) و کمپرسورهای بادی، اجاره‌ی انواع بیل مکانیکی، بابکت استفاده می‌کنند.
عظیم خودرو و چالش‌های کارآفرینی در صنعت خودروی ایران
در گفتگویی با رضا عظیمی، مدیر عامل عظیم خودرو مطرح شد:
عظیم خودرو از لیزینگ به سمت تولید خودرو با سرمایه‌گذاری بزرگی با شرکای خارجی در حرکت است. چالش‌های کارآفرینی در ایران کم نیستند، اما این چالش‌ها در صنعت خودرو و به خصوص تولید بسیار بیشترند و بخش خصوصی کمتر توانسته است در این زمینه جایگاه مهمی در رقابت با رقبای دولتی کسب کند.
فروشگاه اینترنتی بانه به مناسبت جشنواره‌ی زمستانی تا 60 درصد تخفیف می‌دهد
تخفیف‌ 40 تا60 درصدی لوازم خانگی و برقی منزل
فروشگاه اینترنتی بانه (www.baneh.com) در جشنواره‌ی زمستانی خود از ابتدای دی تا ۲۲ بهمن انواع لوازم خانگی (یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون، ‌سینما خانگی، انواع کولرگازی و بخاری برقی)‌ را با تخفیف ۴۰ تا ۶۰ درصدی عرضه خواهد کرد.
سایت تهران موزیک ارتقا داده شد
با هدف افزایش سرعت بارگذاری سایت و برای رفاه بیشتر کاربران:
با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت تهران موزیک اصلی  در ۱۳۹۶/۱۰/۱ و همزمان با شب یلدا به روزرسانی شد.
(تایم پیسز ایران) تغییری نوین در بازار ساعت مچی است
برندهای جدید و خاص ساعت مچی را آنلاین بخرید
امروزه سهم زیادی از بازار ساعت مچی در فروشگاه‌های اینترنتی و مغازه‌ها به برندهای (های کپی) اختصاص دارد که عموما چندین برند تکراری با قیمت‌های نزدیک به هم به بازار عرضه می‌کنند؛ در این میان فروشگاهی جدید با روشی نو و با هدف ایجاد تنوع در بازار ساعت مچی شروع به کار کرده است.
با پنج قابلیت هوش مصنوعی هوآوی میت ۱۰ به جنگ با رقیبان بروید
زمانی که صحبت از هوش مصنوعی می‌شود، سؤالی به که ذهن بسیاری از افراد خطور خواهد کرد این است که آیا بحث هوش مصنوعی تنها یک ترفند بازاریابی برای شرکت‌های تولیدکننده‌ی اسمارت‌فون جهت افزایش قیمت است یا درواقع قابلیتی برای ارتقاء بخشیدن به تجربه کاربری است؟
بازی به وقت بازیک!
یلدای خود را با جشنواره یلدایی گیم سنتر ایرانى به یاد ماندنی کنیم
زمستان بی برف و باران، چهره‎ی شهرهای سرزمین سرسبزمان را یکی پس از دیگری کبود کرده است , هیچ چیز مانند اپلیکیشنی پُر و پیمان که از سیر تا پیاز بازی‎های اندرویدی را در چنته‎ی پر ضرب و زورش ریخته باشد، نمی‎تواند حال آدمی را جا بیاورد و اوقات حوصله سربر خانه‎نشینی را با چاشنی سرگرمی و هیجان، غنی‎ کند.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن