تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798653090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... آخرین

از شرکت‌ها

نگاهی به نقش مراکز خرید در صنعت توریسم ترکیه، مالزی و امارات
مراکز خرید موفق به بهبود، ارتقای تصویر و جایگاه هر کشور در جامعه جهانی کمک می‌کنند، زیرا این مراکز نمادهای اقتصادی و گردشگری هر شهر و کشور محسوب می‌شوند.
در قرعه کشی هفتگی ایمالز شرکت کرده و جایزه ببرید
با دانلود اپلیکیشن ایمالز، مقایسه قیمت لحظه‌ای بازار را داشته باشید
ایمالز یک پلتفرم جمع آوری و مقایسه کننده قیمت از فروشگاه‌های آنلاین است که در هفته‌های اخیر در راستای تشویق کاربران فعال خود اقدام به راه اندازی قرعه کشی برای کاربران اپلیکیشن خود کرده است.
برگزاری همایش آشنایی با بزرگترین دانشنامه جهان
همایش آشنایی با بزرگترین دانشنامه جهان روز پنجشنبه یک آذر 1397 با حضور جمعی از مدیران ویکی‌پدیا در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
مشاوره روانشناسی ازدواج به شناخت بهتر همسر کمک می‌کند
مشاوره ازدواج به زوجین کمک می‌کند تا به شناخت بهتری به همسر خود دست یابند و عاقلانه‌تر برای زندگی مشترک آینده‌ی خود تصمیم‌گیری کنند.
ایران قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای هوآوی
شنبه شب 19 آبان ماه، ایران قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای هوآوی در امارات با عنوان Huawei Intercontinental Cup یا جام بین قاره‌ای هوآوی شد.
رونمایی از سایت گارانتی آروند فراز مهرگان با هدف تعمیر تجهیزات استودیویی
همراهی برای فعالان حرفه‌ای صنعت موسیقی و صدابرداری
با هدف فروش، گارانتی، خدمات پس از فروش و تعمیر تجهیزات استودیویی نظیر تعمیر اسپیکر و اسپیکر مانیتورینگ، تعمیر میکسر و پاور میکسر، تعمیر آمپلی‌فایر و میکروفون یا تعمیر رکوردر و پردازنده و... با قیمتی مقرون به صرفه، از سایت آروند فراز مهرگان به آدرس Arvandfm.com در اوایل مرداد 1397 رونمایی شد.
افتتاح فروشگاه هایپراستار در شهر یزد
هایپراستار جدیدترین فروشگاه خود را روز یکشنبه، بیستم آبان ماه 1397، در مجتمع خلیج فارس شهر یزد افتتاح کرد. فروشگاه هایپراستار یزد با متراژ 4700 متر مربع بزرگترین فروشگاه در سطح شهر یزد است. از این به بعد شهروندان یزدی می‌توانند خرید مقرون‌به‌صرفه‌ای را در فروشگاه هایپراستار تجربه کنند.
6 دلیل برای اینکه چرا Huawei Mate 20 Pro  بهترین انتخاب است
گوشی Huawei Mate 20 Pro را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند دانست. گوشی هوشمندی که برای طیف‌های مختلف کاربران مناسب است. این روزها گوشی‌های هوشمند شباهت‌های بسیار زیادی به یکدیگر دارند، ولی چرا باید با وجود Huawei Mate 20 Pro این ادعا را نقض کرد؟
راهکار بیمه‌‌ای برای مقابله با شرایط سخت اقتصادی
در این شرایط اقتصادی که قیمت‌ها دارای ثبات زیادی نیستند، بیشتر افراد در تلاش هستند که با سرمایه‌گذاری‌های مختلف در بازارهای گوناگون مالی از قبیل سرمایه گذاری در مسکن، خرید دلار، سکه، سرمایه گذاری در بورس بتوانند علی‌رغم تورم جهنده‌ای که اتفاق افتاده بتوانند ارزش سرمایه‌شان را حفظ کنند.
بسته حمایتی و توانمندسازی جهت کاریابی و زندگی در آلمان
برای کاریابی و زندگی در آلمان چکار کنم ؟
افرادی که قصد مهاجرت کاری به آلمان و اقامت در این کشور اروپایی را دارند و یا نیاز به کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط اخذ ویزای کاری آلمان دارند، با تهیه بسته خدماتی و شرکت در دوره آموزشی در خصوص زندگی و کاریابی در آلمان، می‌توانند مسیر خود را پیدا کرده و مدرک معتبر انجمن AAU آلمان را دریافت کنند.
 مشاور امین حلقه مفقوده صنعت مشاوره اقتصادی
راهکار مشاور امین شرکت درسا صنعت تهران
مدل‌های موجود مشاوره مدیریت در ایران برای پاسخگویی سریع (کمتر از یک روز) و با هزینه کم طراحی نشده‌اند. آنچه که نیاز است مدل مشاور امین است.
با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی ثمین می‌توان بهترین نتیجه را کسب کرد
موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت با داشتن بیش از یک دهه سابقه کاری در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین‌المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد.
فروشگاه هایپراستار در کرج افتتاح شد
هایپراستار، 13 آبان ماه 1397، اولین هایپرمارکت خود را در استان البرز در مجتمع اکومال با وسعتی بیش از ده هزار متر مربع افتتاح کرد. هایپراستار اکومال با محوطه فروشی به وسعت 6100 متر مربع بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای در استان البرز است که ۶۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند پذیرای شهروندان البرز خواهد بود.
بازاریابی دیجیتال چه کمکی به افزایش فروش سایت می‌کند؟
اصلی‌ترین چالش، پس از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی یا طراحی اپلیکیشن موبایل، تحلیل، بررسی و برنامه‌ریزی برای معرفی برند به مخاطبان و افزایش فروش وب‌سایت خواهد بود. یکی از راه‌های اساسی برای افزایش فروش وب سایت، بهره‌مندی از بازاریابی اینترنتی است. آیا شما برنامه‌ای برای استفاده از مزایای آن دارید؟
فاز دوم اپلیکیشن ساختمان یار جهت استفاده اهالی صنعت ساختمان رونمایی می‌شود
مرحله اول این اپلیکیشن ساختمانی بسیار مورداستقبال اصناف مرتبط باساختمان قرارگرفت
مهندس علی سلطانیه با مثبت ارزیابی کردن نسخه اول اپلیکیشن ساختمان یار گفت: با یاری خدا مرحله اول طرح ساختمان یار با موفقیتی خارج از انتظار انجام شد و پس از تحقیقات گسترده راجع‌به نیازهای فعالان صنعت ساختمان کشور نسخه دوم به صورت کامل در دو نسخه اندروید و iOS تولید شده است.
هوآوی خانه شما را هوشمند می‌کند
معرفی اسپیکر مجهز به هوش مصنوعی هوآوی با قیمتی مناسب
در کنفرانس شانگهای، هوآوی همزمان با معرفی سری گوشی‌های میت20 در چین، از اسپیکر هوشمند خود نیز رونمایی کرد. یکی از ترندهای محبوب این روزهای دنیای تکنولوژی خانه‌های هوشمند و گجت‌های مرتبط با آن است. شرکت هوآوی چند سالی است روی هوش مصنوعی تمرکز کرده است.
کارگاه دو روزه بازاریابی محتوا با بررسی موردی سایت کتاب کاله برگزار شد
کارگاه آموزشی بازاریابی محتوا که در دو هفته پیاپی در تاریخ‌های سوم و دهم آبان ماه 1397 برنامه ریزی شده بود، با موفقیت در مرکز کارآفرینی تیوان و با بررسی موردی سایت کتاب کاله به عنوان نمونه‌ای موفق از تاثیر بازاریابی محتوا و تولید محتوا برای کسب‌وکارها با تدریس احسان طریقت برگزار شد.
روانشناسی رنگ‌ها در طراحی لوگو
برای برندها و سازمان‌ها داشتن یک لوگو امری بسیار حیاتی و اثربخش است و یکی از مهمترین نکات در زمینه طراحی لوگو، مبحث انتخاب رنگ لوگو است که بتواند بر ذهن مخاطب در همان نگاه اول تاثیر مورد نظر را بگذارد.
رونمایی از سایت پزشکی آکنه یار با هدف مشاوره بیماران مبتلا به جوش
رهایی از آکنه دیگر رویا نیست
سایت پزشکی آکنه یار با هدف راهنمایی و مشاوره بیماران مبتلا به جوش (آکنه) و معرفی محصولات تخصصی و مصاحبه با متخصصان پوست و مو و زیبایی و ارائه ویدیوهای علمی در این زمینه رونمایی شد.
راه اندازی کمپین «#باهم_می‌توانیم» با هدف حمایت مصرف کنندگان داخلی
به ابتکار بازار فرش سرای ابریشم آغاز شد
بازار فرش سرای ابریشم، کمپینی را با نام «#باهم_می‌توانیم» برای حمایت از خرید کالای ارزان‌تر در شرایط سخت اقتصادی فعلی، راه‌ندازی کرده است که طی آن تولیدکنندگان برتر فرش ماشینی با کاهش سود خود، تا پایان سال 97 کالای مرغوب را در تعداد بیشتر و قیمت مناسب‌تر در اختیار مصرف‌کننده قرار دهند.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن