تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796778084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... آخرین

از شرکت‌ها

استعلام خلافی خودرو با اپلیکیشن فرمون
راحت‌ترین روش گرفتن خلافی ماشین و پرداخت خلافی آن کدام است؟روش‌های مختلفی برای استعلام خلافی خودرو مثل پلیس +10، سایت راهور 120، اپلیکیشن، بات‌های تلگرامی، ... وجود دارد اما برنامه فرمون ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر روش‌ها متمایز می‌کند.
ابتکار استارتاپ اتاقک برای اقتصادی کردن سفر
در شرایطی که در حوزه گردشگری اخباری حاکی از تاثیر گرانی سفرهای خارجی بر سفرهای داخلی شنیده می‌شود، استارتاپ اتاقک، به عنوان یک کسب و کار نوپا در حوزه به اشتراک‌گذاری خانه‌‌های مسکونی و رزرو محل اقامت مسافران، دست به اقدامی نوآورانه برای اقتصادی کردن سفر کرده است.
 معرفی پرچمدار لوکس و خاص گران‌قیمت
گوشی PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 20 RS به طور رسمی معرفی شد
پورشه دیزاین و هوآوی از سری جدید گوشی هوشمند PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 20 RS به عنوان جدیدترین محصول لوکس توسعه یافته در روند همکاری این دو برند یعنی Porsche Design و Huawei رونمایی کردند. این گوشی برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که فارغ از قیمت، به دنبال داشتن یک گوشی لوکس و خاص هستند.
به وقت نیکوکاری
نگاهی متفاوت به همراهی مای لیدی و خیریه دهش‌پور در پویش پیشگیری از سرطان پستان
نشست خبری آغاز فعالیت پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد موسسه خیریه بهنام دهش پور و شرکت زرین رویا برگزار شد.
اقدام همدلانه موسسه میزان گستران شریف درمبارزه با تحریم
گفت و گو با محمدحسین قمری
محمد حسین قمری مدیرعامل موسسه میزان گستران شریف مجری برگزاری مسابقات تخصصی حل مساله فن آورد و آزمون استخدام بخش خصوصی کشور، طی نامه‌ای به حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد این شرکت می تواند از خدمات تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد، به مدت یک سال رایگان استفاده کند.
تمجید کارشناسان و رسانه های معتبر دنیا از Huawei Mate 20
ارائه قابلیت‌های جدید و همراه با نوآوری، به گزینه‌ای دشوار برای شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند تبدیل شده‌است. هواوی در سری Mate 20 مجموعه‌ای از گزینه‌های جذاب همراه با نوآوری را پیش‌روی کاربران قرار داده‌است. مرور اظهارنظر کارشناسان و وب‌سایت‌های مطرح فعال در حوزه بازار گوشی‌های هوشمند جذاب خواهد بود.
معرفی یکی از سریع‌ترین مراکز تخصصی تعمیرات کامپیوتر در محل
سپهر رایانه مرجع تخصصی تعمیرات کامپیوتر با محوریت تعمیر تخصصی انواع لپ تاپ، مانیتور، پرینتر و سخت افزار از دهه 70 کار خود را آغاز کرد.
عبور موفق از سد کنکور با موسسه آموزشی ونوس آسان است
اگر به دنبال موسسه آموزشی و دی وی دی‌های کنکور هستید بدانید که:
موسسه کنکور ونوس با تکیه بر تجربیات خود در زمینه پکیج های آموزشی ویژه کنکور دوره‌های جدید خود را، در قالب پکیج پایه یازدهم انسانی کنکور، پکیج پایه دهم انسانی کنکور، پکیج پایه یازدهم ریاضی کنکور، پکیج پایه یازدهم تجربی کنکور، پکیج پایه دهم ریاضی کنکور و پکیج پایه دهم تجربی کنکور ارائه کرده است.
افتتاح دفاتر کار اشتراکی سروکورپ در برج کیان تهران
سروکورپ فعالیت‌هایش را در ایران گسترش می‌دهد
شرکت سروکورپ، ارائه‌کننده راهکار فضای کار و دفتر کار اشتراکی، پس از ساختمان پارک، دومین دفتر خود را در برج کیان تهران راه‌اندازی کرد. شروع به کار دفتر کیان، در راستای اهداف بلندمدت این شرکت استرالیایی در جهت فراهم کردن بهترین فضای کار متناسب با نیاز کسب‌و‌کارهای مختلف با کمترین هزینه صورت گرفته است.
پگاه، همچنان پیشتاز کیفیت و استاندارد
اخذ عنوان نمونه کشوری توسط شرکت‌های پگاه در مراسم روز جهانی استاندارد
شرکت‌های پگاه گلپایگان و اصفهان تندیس و نشان استاندارد ملی را در مراسم روز جهانی استاندارد اخذ کردند.
روشویی‌های کابینتی لوکس را از کجا خریداری کنیم؟
اگر به دنبال فروشگاهی برای کامل‌ترین محصولات دکوراسیون داخلی با بالاترین کیفیت هستید،گروه صنعتی فیت و شرکت اِد.کامپلکس دو برند برتر محصولات ساختمانی لوکس هستند که با مشاوره حرفه‌ای و ارائه محصولات ساختمانی لوکس می‌توانند خانه را به مکانی آرام و در عین حال لوکس تبدیل کنند.
گوشی Huawei Mate 20، فراتر از رقبا با چیپ‌ست جدید Kirin 980
Kirin 980 از چهار هسته Cortex A76 و چهار هسته Cortex A55 بهره‌مند شده است اما هواوی این ترکیب را با جداسازی چهار هسته Cortex A76 به ترکیب‌های دو هسته‌ای با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و ۱.۹۲ گیگاهرتز، در بهینه‌ترین حالت ممکن قرار داده است.
برندسازی چیست؟
در دنیای کسب و کار امروز، برندسازی به یکی از مهمترین مزیت‌های رقابتی در بین صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. با این حال، هنوز مفهوم برند و برندسازی برای بسیاری از مدیران، کارآفرینان، تولیدکنندگان صاحبان کسب و کار به طور کامل روشن و واضح نیست.
چرا متخصصان عایق پشم سنگ را پیشنهاد می‌کنند؟
در دوران کنونی هم کارشناسان صنعت عایق همیشه در تلاش هستند تا بتوانند خاصیت‌های موجود در مواد طبیعی را مورد استفاده قرار دهند تا محصولی ایجاد کنند که زندگی انسان را بهبود ببخشد.
با صفحات سیمان الیافی کنامیت، سریع‌تر و ارزان‌تر خانه بسازیم
با متریال‌های جدید، خانه‌هایی سبک‌تر و ارزان‌تر بسازیم
صفحات سیمانی الیافی یا همان فایبرسمنت برد، صفحات سیمانی هستند که از الیاف سلولزی و سیلیس (جهت افزایش خواص مکانیکی) در ترکیب آنها استفاده شده است. فایبرسمنت بردکنامیت، ضد آب، سبک و ارزان، دارای ابعاد و ضخامت مختلف، قابلیت برش اختصاصی(cnc) و 100% تولید داخلی شرکت رزین چوب راش است.
موسسه ثمین عدالت، ارائه‌دهنده مشاوره حقوقی برای مهاجرت
توسط وکیل مهاجرت و مشاور حقوقی مهاجرت موسسه ثمین عدالت
موسسه حقوقی ثمین عدالت با بهره‌گیری از تخصص و تجارب وکلای رسمی دادگستری، آماده‌ی ارائه‌ی انواع خدمات حضوری و تلفنی راجع به مهاجرت به کشورهای دنیا، اخذ اقامت و اخذ تابعیت آن کشورها است. علاقه‌مندان به مهاجرت می‌توانند با وکلای ثمین عدالت، مشورت‌های لازم را کسب کنند.
راهکارهای درآمدزایی زود بازده از طریق وبسایت و کسب و کار آنلاین
فرشمی٬ اولین ارایه‌دهنده متد از ایده تا درآمد با سرمایه اندک عرضه می‌کند
اکنون به لطف اینترنت و تجارت الکترونیک٬ راه‌اندازی کسب و کار و رسیدن به درآمدهای ثابت میلیونی بدون سرمایه‌ی زیاد، برای همگان میسر شده است. گروه فرشمی، یکی از باسابقه‌ترین نام‌ها در این زمینه است که با متد از ایده تا درآمد، به شما در راه‌اندازی کسب و کارهای پرسود آنلاین و رشد و ارتقای آن کمک می‌کند.
راهکار رسانه‌ای برای کسب درآمد ارزی و صادرات بیشتر
در شرایطی بازار متلاطم ارزی که باعث رکود در کسب‌وکارهای واردات محور شده، فرصت‌های زیادی برای صادرات و کسب درآمد ارزی فراهم شده است. کسب ‌وکارهای گردشگری، صادرکنندگان و یا ارائه‌دهندگان خدمات آنلاین، می‌توانند از بستر اخبار رسمی برای معرفی خدمات خود در رسانه‌های بین‌المللی استفاده کنند.
دعوت مرد اول پست ایران از طراحان بازی
فراخوان مسابقه طراحی بازی رومیزی برای فرهنگ سازی تعامل درست با صنعت پست
به مناسبت روز جهانی پست، دکتر مهرداد فاخر، کارآفرین برتر پست کشور، طی نشستی که با مدیران پستی داشتند، از طراحان و افراد خلاق ایرانی دعوت کرد تا یک بازی رومیزی را با رویکرد و مفاهیم صنعت و تاریخ پست و با هدف بیان تاثیر پست در زندگی بشر برای ارائه در سطح ملی و بین‌المللی تولید کنند.
چرا باید فن بیان خوبی داشته باشیم و خوب صحبت کنیم؟
محمد پیام بهرام پور، مدرس دوره فن بیان
بخش مهمی از موفقیت همه بر پایه مهارت‌های ارتباطی ریخته شده و به جرات می‌توان گفت که فن بیان و سخنوری مهم‌ترین مهارت ارتباطی در بین انسان‌ها است.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن