تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798413645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... آخرین

از شرکت‌ها

تور رایگان به جام ملت‌های آسیا جایزه ویژه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان
گفتگو با شکیبا شکری مدیر کمپین‌های استارتاپ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان
در آستانه پایان سال، بزرگترین کمپین بیمه‌ای در 3مرحله شکل خواهد گرفت. مدیریت استارتاپ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، کمپین دایناسورتو بیمه کن را برای عموم برنامه‌ریزی کرده و به منظور آشنایی بیشتر با این کمپین و خدمات ارائه شده با شکیبا شکری مدیر کمپین‌های این فروشگاه مصاحبه شده که در ادامه آمده است.
نقش هوش مصنوعی در گوشی‌های هوآوی
هواوی در سال 2017 نخستین تراشه با قابلیت هوش مصنوعی یا AI، موسوم به کایرین 970، را به جهان عرضه کرد که به کلی میدان را برای بازیگران صنعت موبایل تغییر داد. این پردازنده در واقع ادغام فناوری AI یا هوش مصنوعی در لایه سخت‌افزاری اصلی بود.
حضور لاندراپ در جشنواره وب و موبایل ایران
لاندراپ، بستر خشکشویی و شستشوی آنلاین است که کلیه نیازها را در زمینه پاکیزگی پوشاک، پرده، حوله و ... فراهم می‌کند. لاندراپ امسال در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران (IWMF) که در 26 و 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد، شرکت کرده است.
گیفت و یادبود‌های شخصی و سازمانی شب یلدا
آخرین فرصت برای شرکت‌ها و سازمان‌ها برای استقبال از یلدا
یلدا، طولانی‌ترین شب سال، در بین ایرانیان بسیار محبوب است. در این میان، شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز از این فرصت رویایی برای برندینگ و تبلیغات ماندگار خود استفاده بهینه می‌کنند. روسیلی، به مناسبت یلدا گیفت‌های شب یلدا را ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها تهیه کرده است.
همه چیز در مورد وام ازدواج سال 98
آن چه در خصوص شرایط و تغییرات وام ازدواج سال 98 باید بدانید
با نزدیک شدن به پایان سال 97 و بررسی لایحه بودجه توسط مجلس سوالات بسیاری در خصوص اینکه وام ازدواج سال 98 چه تغییراتی خواهد کرد در ذهن زوج‌‌های جوان به وجود می‌آید که تلاش شده با بررسی اخبار وام ازدواج، در این مطلب به کلیه سوالات در این خصوص پاسخ داده شود.
هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره در آخرین روزهای پاییز برگزار می‌شود
هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره، به همت موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس در تاریخ 29 و 30 آذرماه 97 در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد. مدرس این دوره همچون دوره‌های گذشته امیرحسین مظاهری، مولف کتاب «رقص عقاب‌ها» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریتی ایران است.
شش ماه اشتراک هدیه سرویس‌های یکساله اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات از 25 آذر
یلدای ایران تندر به مناسبت فرا رسیدن یلدای بزرگ ایرانیان برگزار می‌شود
یلدای ایران تندر، پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات کشور، به مناسبت فرا رسیدن یلدای بزرگ ایرانیان از 25 آذر ماه آغاز و تا یکم دی ماه ادامه دارد.
چطور ویزای شینگن بگیریم؟
با اینکه فرآیند اخذ ویزا برخلاف خرید بلیط هواپیما، پرواز خارجی و رزرو هتل، آن‌چنان کار خوشایندی نیست، اما ویزای شینگن از آن دست روادیدهایی است که واقعا گرفتن آن به زحمتش می‎ارزد.
سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ
کنترل حضور و غیاب کارکنان در هر کجا و هر لحظه‌ای
همیشه کارمندانی هستند که دیر به سر کار می رسند و ورود و خروج نامنظمی دارند، مدیران برای حل این مشکل از دستگاه‌های حضور و غیاب مختلفی (کارتی، اثر انگشتی و ...) استفاده می‌کنند، ولی مشکل همچنان باقیست. سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ راهکاری هوشمندانه برای این معضل دارد.
Huawei mate 20 pro همچنان در رسانه‌های معتبر دنیا پیشتاز است
بیش از یک ماه از معرفی رسمی گوشی پرچمدار Huawei mate 20 pro می‌گذرد و این اسمارت‌فون زیبا، جذاب و در عین حال کاربردی و خلاقانه تا به حال توسط بیشتر رسانه‌های معتبر دنیا در حوزه تکنولوژی مورد بررسی و آزمون‌های تخصصی قرار گرفته‌است.
سومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در علوم و مهندسی
انجمن مهندسی و تکنولوژی لندن برگزار می‌کند
امروزه فناوری نقش اساسی در بهبود زندگی مردم ایفا می‌کند لذا استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و صنعتی برای برنامه‌ریزی جهت تقویت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه‌های مختلف علوم، مهندسی و به‌کارگیری یافته‌های جدید جهت بومی‌سازی و به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین مهندسی در جهان یک نیاز مهم است.
با 200 تا 500 میلیون تومان چه خانه‌هایی در تهران می‌توان خرید؟
در شرایط فعلی که شاهد نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت مسکن هستیم، شاید در نگاه اول خانه‌دار شدن، آن‌هم با پس‌اندازی بین 200 تا 500 میلیون تومان خیلی دور از ذهن باشد؛ اما هنوز هم در تهران می‌شود آپارتمان‌هایی با این بودجه خرید.
اپلیکیشن اوبر، اپلیکیشنی درآمدزا
اوبر، به عنوان اپلیکیشنی جامع برای ارائه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه مدیریت هزینه حمل و نقل و با ایده اولیه ایجاد بستری برای زیرساخت‌های اقتصادی و در جهت افزایش سطح رفاه اقتصادی کاربران ایجاد شده است.
گردشگری روستایی، حلقه مفقود صنعت گردشگری ایران
نگاه ویژه‌ وادیرو به گردشگری روستایی و بوم‌گردی
در هر کشوری صنعت گردشگری به عنوان رویکردی مکمل در اقتصاد می‌تواند به ارتقای کیفیت زندگی و توسعه پایدار کمک کند. از این میان، گردشگری روستایی به عنوان یکی از ظرفیت‌های اصلی گردشگری با استفاده از بستر سکونت‌های روستایی و بوم‌گردی می‌تواند نقش اساسی در این حوزه ایفا کند.
سومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز
سومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز، با رویکرد ارتقای کیفیت زندگی در تاریخ 21 و 22 آذر برگزار خواهد شد.
مدیرعاملی، تخصصی که فقط با یک جایگاه اشتباه گرفته می‌شود
تا زمانی که یک بنگاه اقتصادی دایر است چالش‌های مدیریتی نیز مانند عضوی از بدن به مدیر مجموعه چسبیده است. هیچ تفاوتی ندارد که مدیرعامل یک شرکت چند نفره باشید یا چند هزار نفره، کسب و کار شما تولیدی باشد یا خدماتی، چالش‌ها و بحران‌ها برای همه وجود دارد، تنها تفاوت در نوع و میزان حساسیت آنها است.
نستلن، بستر خرید اینترنتی لوازم خانگی با رقابتی‌ترین قیمت و بهترین تنوع
ارسال خرید به درب منزل در هر نقطه ایران کاملا رایگان است
فروشگاه اینترنتی نستلن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فعالان بازار فروش حضوری انواع لوازم خانگی، پس از سال‌ها تجربه در بازار، فروش آنلاین محصولات خود را به خدمات خود اضافه کرده است و کمک می‌کند که در بازار فعلی و با توجه به تغییر دائمی قیمت‌ها، خرید مناسب و به صرفه‌ای داشت.
قرعه‌کشی بزرگ جشنواره «عید تا عید سکه» برگزار می‌شود
قرعه‌کشی بزرگ جشنواره «عید تا عید سکه» فردا، یکشنبه ۱۸ آذر ماه برگزار خواهد شد.
ادامه حضور برندهای فرانسوی در ایران پس از تحریم
برند الارو با مشارکت سفارت فرانسه روز زبان فرانسوی را جشن می‌گیرد
صنعت آرایشی و بهداشتی روزهای جدیدی را پیش رو خواهد داشت. اکثر برندهای بزرگ در حال مذاکره برای ادامه حضور یا ترک ایران هستند. برند الارو فرانسوی یکی از بزرگترین برندهای فعال در این صنعت، برای ادامه حضور خود توافقات مثبتی انجام داده است.
دریافت بیمه بیکاری در چه شرایطی به‌صرفه است؟
استعلام سوابق بیمه
شرایط نامساعد و دگرگونی‌های اخیر اقتصاد کشور در ماه‌های اخیر، فشارهای زیادی را به افراد زیادی از جامعه بالاخص قشر متوسط و کارمندان وارد کرده است. که این تحولات باعث افزایش تقاضای بیمه بیکاری شده است. برای تصمیم ‌گیری در مورد دریاف بیمه بیکاری گام اول استعلام سوابق بیمه است.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن