تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798451819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



صفحه قبل ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... آخرین

از شرکت‌ها

امکان استفاده از دستیار صوتی هوشمند هوآوی برای اولین بار در سایر کشورها
توسعه تجهیزات هوشمند خانگی هوآوی:
پیش از این دستیارهای صوتی مجهز به هوش مصنوعی هوآوی با نام شیاوای Xiaoyi در چین و تنها در دستگاه‌هایی مانند اسپیکر هوشمند و گوشی‌های هوشمند این شرکت قابل استفاده بود اما به نظر می‌رسد این شرکت نقشه‌ای بسیاربزرگ‌تر برای گسترش این تکنولوژی در نظر گرفته است.
خدمات مشاوره حقوقی رایگان به صورت غیر حضوری و آنلاین
مشاوره حقوقی به صورت غیر حضوری یکی از خدماتی است که افراد فعال در زمینه حقوقی ارائه می‌دهند. مشاوره حقوقی رایگان و مشاوره حقوقی به صورت آنلاین می‌تواند به جامعه کمک کند که به سمت آرامش بیشتر پیش رود. خدمات مختلفی در این مراکز مشاوره ارائه می‌شود که ممکن است برای هر کسی مورد نیاز باشد.
استعلام سوابق بیمه با کد ملی
افرادی که سابقه کار دارند حتما بخوانند
شاید شما هم جزء بیمه‌شدگان تامین اجتماعی باشید که ماهانه از طریق کارفرما حق بیمه برای شما پرداخت می‌شود. ولی بهتر است کمی نسبت به بررسی سابقه بیمه تامین اجتماعی دقت بیشتری کرده و احتیاط بیشتری به خرج دهید. این محتوا برای کسانی که سابقه پرداخت حق بیمه دارند نگارش شده است.
خشکشویی آنلاین در تلفن همراه شما
مهمترین وجه تمایز خشکشویی آنلاین «واش لین» نحوه شستشو آن است، در واش لین، شستشو بدون آب و با دستگاه‌های کاملا خارجی با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. توصیه می‌شود کت، شلوار، پالتو، پارچه‌های پشمی، ابریشمی و حساس را اصلا با آب شستشو نکنید.
وکیل کیست و به چه کسی وکیل پایه یک دادگستری گفته می‌شود؟
وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.
راه‌اندازی کسب‌ و کار اینترنتی با طراحی سایت
برای موفقیت یک کسب‌وکار آنلاین، طراحی سایت امری مهم است، یک روش چند مرحله‌ای برای طراحی سایت وجود دارد که با پیروی کردن از آن، می‌توان یک کسب‌وکار آنلاین را به موفقیت رساند. در این مقاله روش‌های راه‌اندازی کسب و کار آنلاین توسط طراحی سایت جزییاتی ارائه خواهد شد.
ویژگی جدید استفاده از ژست‌های حرکتی در نسخه جدید رابط کاربری هواویEMUI 9.0
رابط کاربری اندرویدی EMUI 9.0 تفاوت‌های بسیار مفید و جدیدی با نسخه‌های قبل دارد که در یکی از بهترین‌های آن استفاده از قابلیت‌های جدید FullView برای نمایشگر دستگاه است.
آینده سایر گوشی‌ها می‌تواند شبیه Huawei Mate 20 pro باشد
Huawei Mate 20 pro با تکیه بر توانایی هوش مصنوعی و ویژگی‌های منحصر به فردی در سیستم عامل خود دارد، می‌تواند نیازهای کاربر را شناسایی و با توجه به طراحی متمایز خود و تعامل بسیار عالی آن با کاربر، خدماتی را ارائه دهد که خیلی از محصولات هم‌رده‌اش در سال‌های آینده به آنها خواهند رسید.
تجهیزات ایمنی و آتش نشانی با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟
با انواع تجهیزات آتش نشانی بیشتر آشنا شوید
تجهیزات آتش نشانی از جمله تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی است که نه تنها تنوع زیادی دارد، بلکه استفاده از آنها نیز اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. اما انواع تجهیزات آتش نشانی چه مواردی است و کجا می‌توان آنها را پیدا کرد.
تولید محتوا و انواع آن چیست؟
آشنایی با فرایندهای تولید محتوا
تولید محتوا فرآیندی برای خلق، بازبینی یا بازآفرینی داده‌هایی است که قطعا حاوی مقاصد مورد نظر برای رفع ابهامات مخاطب هستند. در این مقاله گروه تولید محتوای رآسا انواع تولید محتوا را توضیح خواهد داد.
فروشگاه اینترنتی بانه به‌روزرسانی شد و ارتقا یافت
استارتاپ برتر کردستان، بعد از معرفی و تقدیر به‌روزرسانی شد
فروشگاه اینترنتی بانه با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، ارتقای خود را در دوره تازه آغاز کرد. فروشگاه بانه دات کام بعد از انتخاب به عنوان تنها استارتاپ برتر در زمینه خرید و فروش و فروشگاه اینترنتی و فروشگاه مجازی استان کردستان و استارتاپ برتر تقدیر شد و این مقدمه‌ای برای ارتقای سایت و خدمات شد.
جشنواره «نوعروس» به همت سرای ابریشم از آبان‌ماه برگزار می‌شود
در راستای کمک به ازدواج جوانان و تکمیل جهیزیه
بازار فرش سرای ابریشم، با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی خود، کمپین «نوعروس» را از 29 آبان‌ تا 29 دی ماه با هدف کمک به ازدواج جوانان، تکمیل جهیزیه، امکان خرید ارزان‌تر در شرایط فعلی و کمک به انتخاب آسان‌تر برای نوعروسان برگزار خواهد کرد.
دیدار دو حکیم نام آشنا صدا و سینمای ایران
بهمن مفید و ابوالحسن تهامی دو هنرمند نام‌آشنا و قدیمی عرصه صدا و سینما، پس از نزدیک به پنجاه سال، در روز سه‌شنبه در تاریخ 29 آبان ماه، در منزل بهمن مفید دیدار تازه کردند.
چهارمین همایش آینده وب و موبایل
29 و 30 آذر ماه 1397
چهارمین همایش آینده وب و موبایل با حمایت آژانس تبلیغاتی دیما در تاریخ 29 و 30 آذر ماه در سالن همایش دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد. روز اول به‌صورت همایش و با محوریت موضوعات مدیریت توسعه نرم‌افزار، دیجیتال مارکتینگ، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی و روز دوم، به‌صورت کارگاه‌های آموزشی خواهد بود.
همه چیز در مورد خلافی خودرو و نحوه کم کردن خلافی
استعلام خلافی خودرو
استعلام خلافی خودرو و نحوه پرداخت جرائم به ساده‌ترین شیوه یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو است که در این مقاله سعی شده به به تمامی سوالات مالکان خودرو در این خصوص پاسخ داده شود.
همه چیز در مورد معاینه فنی خودروها و اعمال طرح کاهش آلودگی هوا
شرایط، مراحل و مراکز معاینه فنی خودروها
معاینه فنی یکی از مهمترین مباحث برای مالکان خودرو محسوب می‌شود چرا که چند سالی است پلیس راهنمایی رانندگی داشتن برگه معاینه فنی خودرو را برای رانندگان و همراه داشتن آن را الزامی کرده است و از سوم آذرماه سال 97 اعمال قانون معاینه فنی خودروها توسط دوربین‌ها در سراسر شهر تهران انجام خواهد شد.
برگزاری بزرگترین رویداد علمی حوزه‌های عمران معماری و شهرسازی
کنگره بین‌المللی صنعت ساختمان، عمران، معماری و شهرسازی
در دنیای صنعتی امروز شاهد پیشرفت فناوری‌های نوین در صنعت هستیم و صنعت ساخت‌وساز با توجه به حجم عظیم فعالیت و از این رشد و پیشرفت را در بر می‌گیرد. این کنگره با هدف ارتباط مستقیم و موثر دست‌‎اندرکاران صنعت ساختمان شامل تولیدکنندگان، پیمانکاران، مجریان، مهندسان و محققان این صنعت پایه‌ریزی شده است.
جاب ویژن، ارائه‌دهنده خدمات به کارجویان براساس سیستم هوشمند انطباق
چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه 20 درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند. طبیعتا این مساله دلایل متعددی دارد اما یکی از دلایل مهم که شاید کمتر به آن توجه شده باشد، ضعف در اطلاع‌رسانی و عدم آگاهی از فرصت‌های شغلی در بازار کار است.
کتاب پلاس حال خوش خواندن را دو چندان می کند
در جشنواره مهرآبان با کتاب
جشنواره مهرآبان با کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب با همکاری ناشران در سراسر کشور توسط کتاب پلاس برگزار می شود. در این جشنواره شرکت‌ها و موسسات بزرگ با رویکرد مسئولیت اجتماعی با ارائه خدمات ویژه به خریداران به کمک صنعت نشر و تشویق علاقه‌مندان به کتاب مبادرت می‌ورزند.
تخفیف‌های واقعی آموزشی را با جمعه وبیناری دوم آذرماه تجربه کنید
وبینارها و آموزش‌های آنلاین هم به جمعه سیاه پیوستند
ایسمینار، اولین پلتفرم مدیریت و برگزاری وبینار، برای اولین بار در جمعه سیاه با عنوان جمعه وبیناری، جدیدترین وبینارها و فیلم وبینارهای برگزار شده خود را در دسته‌بندی‌های بازاریابی، کارآفرینی و استارتاپی، کسب و کار و توسعه فردی با تخفیف‌هایی واقعی و استثنائی (40 تا 80 درصد) به فروش می‌رساند.
انتشار محتوا: اخبار رسمی






صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن