تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814652145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آپدیت جدید برای اس‌ام‌اس گوشی HTC HD2


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: آپدیت جدید برای اس‌ام‌اس گوشی HTC HD228/09/1388گروه خبری GSM: اچ‌تی‌سی این روزها سخت مشغول ارتقاء قابلیت‌های یکی از گوشی‌های جدیدش است که به احتمال زیاد تا پیش از پایان سال 2009 آن را به بازار خواهد فرستاد. روز گذشته از ارائه دو آپدیت نرم‌افزاری جدید برایاین گوشی خبر دادیم و امروز به اطلاع شما می‌رسانیم این کمپانی سازنده نسخه به روز شده‌ای هم برای قابلیت SMS این گوشی ویندوز موبایل‌دار تدارک دیده است. این نسخه نرم‌افزاری جدید به منظور بهینه‌سازی قابلیت SMS گوشی HD2 ارائه شده و به گفته اچ‌تی‌سی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا از طریق سیستم‌ پیام‌رسانی اس‌ام‌اس با سرعت بالا و مطمئن پیوسته با دوستان و اقوام خود در تماس باشند.                                     

 لازم به ذکر است که آپدیت نرم‌افزاری فوق صرفا برای ROM نسخه 1.49.XXX.X و یا پایین‌تر امکان‌پذیر است. بعلاوه اگر سیستم‌عامل کامپیوتر شما ویندوز XP دارد، برای دریافت آپدیت فوق باید Microsoft ActiveSync روی دستگاهتان نصب باشد. کاربران ویندوز ویستا برای دریافت آپدیت موردبحث Windows Mobile Device Center را روی کامپیوترخود نصب کنند.    در صورت تمایل به دریافت نسخه به‌روز شده فوق لازم است سری به لینک مربوطه در وب‌سایت اچ‌تی‌سی بزنید. این آپدیت در قالب فایلی با پسوند exe ارائه شده و کاربران پس از دانلود برای نصب صرفا باید دستورالعمل‌هایی را که مرحله به مرحله روی صفحه نمایش داده می‌شوند را دنبال کنند.  نکته دیگری که باید مد نظر داشت این است که در صورتی که گوشی HTC HD2 شما یک مرحله ریست سخت را پشت سربگذارد، نسخه نرم‌افزاری مورد بحث را باید مجددا نصب کرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن