تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820670938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش تمرين امروز استقلال/منصوريان به تمرين تيم قلعه نويي نيامد/ اتمام حجت با بازيكنان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش تمرين امروز استقلال/منصوريان به تمرين تيم قلعه نويي نيامد/ اتمام حجت با بازيكنان
تمرين عصر امروز تيم فوتبال در حالي به دليل ازدحام تماشاگران در زمين شماره دو ورزشگاه آزادي برگزار نشد كه عليرضا منصوريان سرشناس ترين غايب اين تمرين بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستين تمرين تيم فوتبال استقلال پس از بازگشت قلعه نويي به اين تيم قرار بود عصر امروز در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار شود كه به دليل ازدحام تماشاگران اين تمرين لغو شد.

حاشيه هاي اين تمرين را در زير مي خوانيد:

* بيش از 3 هزار هوادار استقلال در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي حاضر شدند تا از امير قلعه نويي استقبال كنند كه در اين مراسم بيش از 6 راس گاو و گوسفند قرباني شد.

* ليدرهايي كه در زمان حضور ناصر حجازي از اين مربي حمايت مي كردند، امروز در اين تمرين شركت كردند و به تشويق قلعه نويي پرداختند!

* بازيكنان تيم ساعت 16:30 در محل تمرين حاضر شدند كه محمد نوازي و محسن بياتي نيا زودتر از ساير بازيكنان در اين محل حضور يافتند.

* پيروز قرباني كه در زمان فيروز كريمي از تيم كنار گذاشته شده بود و اجازه حضور در تمرينات گروهي را نداشت امروز در محل تمرين شركت كرد اما غيبت عليرضا منصوريان يكي از نكات مهم اين تمرين بود. قبل از اين گفته مي شد در صورت حضور قلعه نويي ، منصوريان ديگر در استقلال نخواهد ماند.

* مهرداد پولادي و سعيد بيات كه بازيكنان مصدوم استقلال هستند، با عصا در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي حضور يافتند.

* علي فتح الله زاده و اميرقلعه نويي ساعت 17 وارد محل برگزاري تمرين شدند كه با استقبال بسيار زياد تماشاگران مواجه و روي دوش آنها به رختكن رفتند.

* ضيا آذري، نفريه، اميدوار رضايي، خرمگاه، رجبي، زرينچه و همداني از مسئولان و پيشكسوتان تيم استقلال بودند كه در اين تمرين حضور يافتند.

* قلعه نويي پس از ورود به رختكن ابتدا با خبرنگاران سخن گفت و پس از آن براي دقايقي با بازيكنان تيم صحبت كرد.

* فتح الله زاده هم در رختكن خطاب به بازيكنان اين تيم گفت: " همه تلاشمان بايد موفقيت استقلال باشد و اگر نتوانيم در جام حذفي قهرمان شويم، ديگر جاي هيچكدام مان در استقلال نيست."

* ازدحام زياد تماشاگران باعث شد بازيكنان در شرايطي كه لباس هاي تمرين را برتن كرده بودند، نتوانند در زمين حاضر شده و برنامه هاي تاكتيكي را برگزار كنند.

* درگيري بيژن كوشكي با يكي از هواداران استقلال از نكات منفي اين تمرين بود.

* هواداران ناصر حجازي و امير قلعه نويي به طرفداري از اين دو مربي در اين تمرين با يكديگر درگير شدند.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن