تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير كل اتحاديه بين المللي حمل و نقل عمومي UIPT تاسيس دفتر UIPTدر تهران نيازمند بسط همكاري ها و تبادل تجربيات ميان اعضا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دبير كل اتحاديه بين المللي حمل و نقل عمومي UIPT تاسيس دفتر UIPTدر تهران نيازمند بسط همكاري ها و تبادل تجربيات ميان اعضا است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دبير كل اتحاديه بين المللي حمل و نقل عمومي UIPT گفت: اولين اولويت در تاسيس اين دفتر در تهران همكاري هاي گسترده و تبادل تجربيات و مهارت ها است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، هانس رت پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر هماهنگي اتحاديه بين المللي حمل و نقل عمومي UIPT در متروي تهران اعلام داشت: اين افتتاحيه پديده اي مهم در تاريخ UIPT است.
وي با بيان اينكه اين اتحاديه در سال 1885 ميلادي افتتاح شد افزود: اعضاي UIPT هرگز تصور نمي كردند كه اين اتحاديه اين چنين گسترده شود در غير اين صورت شايد فعاليت هاي خود را در سطح وسيع تري بسط مي دادند.
دبيركل اتحاديه بين المللي حمل و نقل عمومي UIPT با اشاره به اقدامات مهندس هاشمي جهت احداث متروي تهران تاكيد كرد: مديرعامل متروي كلان شهر تهران جهت احداث خطوط مترو تلاش زيادي كرده است.
وي افزود: اولين اجلاس متروي UIPT برگزار شد و تهران ميزبان تور تجاري گروهي از اعضاي اين اتحاديه بود كه ضمن بازديد از ايران و پايتخت آن تهران، از مهمان نوازي مردم ايران بسيار شگفت زنده شدم كه اميدوارم بسياري از مردم جهان بتوانند از زيبايي هاي كشور ايران بهره مند شوند.
دبير كل اتحاديه بين المللي حمل و نقل عمومي UIPT با اعلام اينكه متروي تهران سال هاست به عضويت اين اتحاديه در آمده است اميد است با همكاري يكديگر بتوان در آينده همكاري هاي گسترده اي در زمنيه ن حمل و نقل عمومي و گسترش آن انجام داد.
وي افزود: تاسيس دفتر UIPT در تهران نيازمند همكاري هاي گسترده، تبادل تجربيات ميان اعضا است چرا كه تعاملات فيمابين اولين گام محسوب مي شود و در دراز مدت همكاري هاي پايدار و متقابلي را ايجاد خواهد كرد.
هانس رت خاطرنشان كرد: اين اتحاديه فعاليت هاي مختلفي را تحت كنترل دارد و اعضاي اين دفتر مي توانند بر روي حمايت هاي اين اتحاديه حساب باز كرده و اولين اراده اتحاديه آن است كه تمامي اعضاي خود را از مزاياي UIPT بهره مند سازد.
وي اعضاي اتحاديه UIPT از جمله ايران را اعضاي يك خانواده بزرگ دانست و گفت: ما به عنوان يك عضو خانواده مسوول هستيم تا راه ها را براي تبادل مهارت ها، صلاحيت ها و راهبردها باز كنيم.
دبيركل اتحاديه بين المللي حمل و نقل عمومي UIPT ضمن تحسين مهارت هاي ايران در احداث مترو تاكيد كرد: پس از بازديد هاي اوليه از متروي تهران از اين مهارت و دستاورد استقبال زيادي انجام داديم.
وي افزود: 40 نفر از اعضاي اتحاديه بين المللي حمل و نقل عمومي UIPT به تاسيس دفتر اين اتحاديه در كشور ايران راي مثبت داده و ضمن تجليل از اقدامات مديرعامل متروي تهران در احداث مترو، او را در ميان اعضاي اتحاديه بهترين عضو خود قلمداد كرده ايم./01/110
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن