تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله نوري همداني هتك حرمت نظاميان آمريكا به قرآن مجيد را محكوم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آيت الله نوري همداني هتك حرمت نظاميان آمريكا به قرآن مجيد را محكوم
داخلي. اجتماعي. آيات عظام.

حضرت آيت الله نوري همداني از مراجع تقليد در قم هتك حرمت اشغالگران آمريكايي مستقر در عراق به قرآن مجيد را محكوم كرد.

به گزارش ايرنا، وي روز يك شنبه در ديدار گروهي از دانشجويان مركز تربيت معلم شهيد مدني قم و جمعي از معلمان شهرستان ساوه افزود: امروز كه نظاميان آمريكا قرآن مجيد را هدف قرار مي‌دهند بدانند نتيجه اي جز بدنامي خودشان در پي نخواهد داشت.

آيت الله نوري همداني افزود: غرب بداند، هر چه اعمال زشت آن‌ها ادامه يابد چهره خود را نزد مسلمانان منفورتر مي‌كند.

وي گفت: آمريكا و غرب بايد به اين باور برسد موجي كه از ايران برخواسته به زودي در تمام سرزمين هاي اشغالي مسلمانان شعله ور خواهد شد.

وي تصريح كرد: مسلمانان كشورهاي اشغالي به خصوص فلسطين، عراق و افغانستان بايد با الگوگيري از ملت ايران سال هاي سلطه استكبار را به پايان رسانند.

آيت الله نورهمداني با محكوم كردن حادثه تروريستي انفجار حسينيه شيراز، گفت: اين حادثه نشان‌دهنده ضعف و درماندگي منافقان در مقابل نظام است.

اين مرجع تقليد افزود: منافقان بانقشه شوم خود سعي در نشان دادن ناكارآمدي نظام و بر هم زدن امنيت كشور بودند كه بااقدام به موقع نيروهاي اطلاعاتي به سرانجام نرسيدند.

وي در بخش ديگري از سخنانش بااشاره به نامگذاري امسال به نام سال نوآوري و شكوفايي از جانب رهبر معظم انقلاب، گفت: نامگذاري امسال فرصتي را مهيا كرده تا با به كارگيري علم و تفكر دست به خلاقيت و نوآوري بزنيد.

آيت الله نوري همداني علم آموزي را وسيله ترقي و تكامل انسان دانست و افزود: كساني كه دراين راه گام برمي دارند، از بزرگترين نعمت خداوند بهره مند مي‌شوند. ك/‪۲‬
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 307]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن