تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812170967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سوريان قهرمان قهرمانان ايران /تكميلي /


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سوريان قهرمان قهرمانان ايران /تكميلي /
ورزش. ورزش دوستان
در مراسمي كه جمعه شب توسط سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران و سازمان تربيت بدني در سالن اجتماعات صدا و سيما برگزار شد حميد سوريان دارنده ‪۳‬مدال طلاي رقابتهاي جهاني كشتي فرنگي به عنوان قهرمان قهرمانان ال ‪۱۳۸۶‬ورزش ايران برگزيده شد.

بنا به گزارش خبرنگار ايرنا، سعيد ابراهيمي در رشته كشتي آزاد، احسان حدادي دررشته دو و ميداني ، بهزاد خداداد در رشته تكواندو و سارا خوش جمال فكري در رشته تكواندو، احمد دقاقله پور در رشته بسكتبال با ويلچر ، مهدي سهرابي در رشته دو و ميداني مجتبي غياثي در واليبال ، صمد نيكخواه بهرامي در رشته بسكتبال و علي مظاهري در رشته بوكس به عنوان ديگر ورزشكاران برتر سال ‪۱۳۸۶‬انتخاب و معرفي شدند.

در اين مراسم باشگاه سپاهان اصفهان به عنوان بهترين باشگاه برگزيده شد.

كيومرث هاشمي معاون سازمان تربيت بدني و رييس مركز توسعه ورزش قهرماني و امير رضا خادم رييس سابق فدراسيون كشتي به عنوان مديران نمونه ورزشي شناخته شدند.

در بخش بهترين فدراسيون‌ها ، سيدمحمد پولادگر رييس فدراسيون تكواندو ، محمد رضا داورزني رييس فدراسيون واليبال ، مصطفي كريمي رييس فدراسيون دووميداني و محمود مشحون رييس فدراسيون بسكتبال به عنوان بهترين‌هاي اين بخش انتخاب شدند.

محمد شاهميري و محسن تركي داوران واليبال و فوتبال به عنوان بهترين داوران و علي دايي در رشته فوتبال ، غفور كامروا در رشته بسكتبال با ويلچر ، رضا سيم خواه در رشته كشتي فرنگي و مصطفي كارخانه در رشته واليبال به عنوان بهترين مربيان شناخته شدند.

از هما حسيني در رشته قايقراني از كردستان ، محسن شادي در رشته قايقراني از اذربايجان شرقي ، عباس صميمي در رشته دووميداني از چهار محال و بختياري ، سجادي مرادي از اصفهان در رشته دووميداني ، احسان مهاجر شجاعي از لرستان در رشته دووميداني و حجت الله واعظي از تهران در رشته تيراندازي با كمان با توجه به اينكه براي نخستين بار جواز حضور در بازي هاي المپيك را كسب كردند تقدير شد.

از مسعود هاشم زاده از اذربايجان شرقي ، معين رحيمي از اذربايجان غربي ، جليل باقري جدي از اردبيل ، سعيد خسروي نژاد از ايلام ، مهرداد كرم زاده از بوشهر ، مسعود اخوندزاده از خراسان رضوي ؟علي محمد نيا از خراسان شمالي ، سميه مقدم از خوزستان ، حامد حدادي از خوزستان ؟ بهزاد بامدي از سيستان و بلوچستان ، مجتبي شبان از سمنان ، امين رضوي از فارس ، سيدحامد اميري از قزوين ، محمد محسن رحماني از قم ، سامان طهماسبي از كردستان ، منصور پور ميرزايي از كرمان ، مهدي روايي از كهكيلويه و بويراحمد، جواد جلالي از گلستان ، فردين معصومي از گيلان ، قاسم رضايي از مازندران ، حسين عسگري از مركزي ، ليلا اقبالي از هرمزگان ، مصطي سيدرضايي از يزد و هادي ساعي ، احسان قائم مقامي و ليلا ابراهيمي از تهران كه به عنوان بهترين‌هاي استان‌هاي خود برگزيده شدند ، تقدير به عمل امد.

در اين مراسم كه با حضور محمد علي ابادي رييس سازمان تربيت بدني ، عزت الله ضرغامي رييس سازمان صداو سيما ، رضا قراخانلو و علي كفاشيان رييس و دبير كميته ملي المپيك و ... برگزار شد ياد و خاطره شهيد مهدي رضايي مجد كاپيتان اسبق تيم فوتبال جوانان ايران ، وحيد شمسايي بهترين گلزن فوتسال جهان ، سرلشگر شهيد ناصر كاظمي ، شادروان ايدين نيك خواه بهرامي و محمد مهراگين نيز تقدير شد.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن