تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820100519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندني هاي دور دنيا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خواندني هاي دور دنيا کودکان افغان: والدینمان را نکشید، هدیه پیش کش!/ جشن تولد پیرترین خرس پاندا/ بلع 97 همبرگر فقط در هشت دقیقه/ بادبان دوزی برای آمریکایی ها اجباری شد/ آموزش "سامو" در سوئد/ 38 سال زندگی با هویت جعلی/ دلتنگی سربازان آمریکایی برای بازگشت به خانه

کودکان افغان: والدینمان را نکشید، هدیه پیش کش!سازمان حمایت از کودکان افغان با انتشار نامه ای به یونیسف اعلام کرد که کودکان این کشور به جای دریافت هدیه از سربازان خارجی تمایل دارند تا والدینشان بدون دلیل کشته نشوند. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "کابل نیوز" نوشت: سربازان خارجی مستقر در افغانستان برای ترمیم چهره تخریب شده خود به کودکان هدایایی می دهند. اما جمعی از کودکان افغان با ارسال نامه به یونیسف اعلام کرده اند که نظامیان بهتر است به جای دادن هدیه والدین آن ها را بدون دلیل نکشند.

جشن تولد پیرترین خرس پاندای باغ وحش چینمراسم جشن تولد خرس پاندای باغ وحش چین، امروز برگزار شد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "آسیا تایمز" نوشت: تائوتائو خرس پاندای باغ وحش شاندونگ واقع در شرق چین که سی و چهارمین سال عمر خود را سپری کرده است، به عنوان سمبل استقامت این کشور معرفی شد. گفتنی است کیک مخصوص تولد این خرس پاندا نیز توسط پزشکان متخصص آماده شده بود تا مواد درون آن به سلامتی حیوان صدمه ای نزند.

بلع 97 همبرگر فقط در هشت دقیقهیک جوان ژاپنی برای چهارمین سال متوالی رکورد خوردن ساندویچ را در کوتاه ترین زمان شکست. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "واشنگتن تایمز" نوشت: "تاکرو کوبایوشی" که خود 75 کیلوگرم وزن دارد موفق شد در مدت 8 دقیقه، 97 ساندویچ مینی همبرگر را بخورد. این جوان ژاپنی که در مسابقات همبرگر خوری کریستال موفق به رکورد شکنی شده، در سال قبل نیز 67 ساندویچ هات داگ را طی مدت 12 دقیقه خورده بود.

بادبان دوزی برای آمریکایی ها اجباری شدیک دانشگاه علوم دریایی در آمریکا اخیرا اقدام به آموزش دریانوردان این کشور برای ترمیم بادبان کشتی ها کرده است. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "سان" چاپ فلوریدا نوشت: در سال های اخیر بروز تندبادهای شدید بسیاری از کشتی های آمریکایی را دچار سانحه کرده و عمده این حوادث به دلیل از بین رفتن بادبان های کشتی بوده است. این روزنامه افزود: دوختن بادبان های از هم گسیخته، از جمله مهارت هایی است که هر دریانوردی باید بیاموزد به همین دلیل یادگیری این امر برای همه دریانوردان آمریکایی اجباری شده است.

آموزش "سامو" در سوئدیکی از قهرمانان رشته ساموی ژاپن، کلاس آموزش این ورزش در سوئد را افتتاح کرد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، "یونیروهانتو" قهرمان پیشین رشته ساموی ژاپن به روزنامه "آساهی شیمبون گفت" دوست دارم جوانان سوئدی نیز حریف اصلی ساموکاران ژاپن شوند. وی در مورد علت عظیم الجثه بودن هیکل ساموکاران گفت: از همان ابتدای کار به ساموکاران هورمون های چاقی تزریق می شود و با حمایت دولت، این ورزشکاران در صحنه های بین المللی و ملی افتخار کسب می کنند. 38 سال زندگی با هویت جعلیراز یک پیرمرد 93 ساله ترکیه ای که گمان می رفت تابیعت دائم هلند را داشته باشد، بعد از مرگ وی فاش شد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "ندرلند دیلی" نوشت: عبدالله حکمت به مدت 38 سال در خاک هلند زندگی می کرد و همه فکر می کردند که وی دارای تابعیت دائم این کشور است اما بعد از مرگ مشخص شد که تمام مدارک وی جعلی بوده است. این تبعه ترکیه که در سن 55 سالگی از ترکیه گریخته بود، بدون پاسپورت و تنها با کارت شناسایی جعلی درهلند زندگی می کرد و به حرفه آرایشگری اشتغال داشت.

دلتنگی سربازان آمریکایی برای بازگشت به خانهگروهی از سربازان آمریکایی در عراق، بعد از افزایش آمار مرگ دوستانشان خواستار بازگشت به کشورشان شده اند. به گزارش عصرایران (asriran.com)، سایت رسمی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: برخی از سربازان آمریکایی به دلیل مواجهه با صحنه های دلخراش، تعادل روانی خود را از دست داده اند و بهتر است برای بهبود حالشان به کشور بازگردانده شوند. گفتنی است سربازان مذکور ادعا کرده اند که هرگاه صدای انفجار به گوششان می رسد، صحنه هایی نظیر جان دادن دوستانشان در ذهن آن ها تداعی می شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 485]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن