تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815551392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شاد در گفتگو با مهر:محكوم به شكست صباباتري هستيم / فردا هيچ تيمي نمي تواند تباني كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شاد در گفتگو با مهر:محكوم به شكست صباباتري هستيم / فردا هيچ تيمي نمي تواند تباني كند
مديرعامل باشگاه پگاه گيلان با تاكيد بر اينكه براي تيم صباباتري احترام بسياري قائل است، گفت: براي حفظ جايگاهمان در ليگ برتر محكوم به پيروزي در بازي فردا هستيم.

اسماعيل شاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ديدار تيمش برابر صباباتري گفت: درست است نتيجه اين ديدار تاثيري در جايگاه صباباتري ندارد اما آنها هميشه تيمي قابل احترام، پر مهره و خطرناك هستند. البته ما اصلا به اين مسائل فكر نمي كنيم و با قدرت برابر آنها به ميدان رفته تا با كسب 3 امتياز اين ديدار اجازه ندهيم كار به اما و اگرها كشيده شود.

وي با بيان اينكه در بازي با برق هم مستحق يك تساوي بوديم اما فشار و خستگي بازي ها باعث شد نتوانيم بازي بهتري را در آن مسابقه از خود به نمايش بگذاريم، ادامه داد: مطمئنا با حمايت تماشاگران مي توانيم در اين بازي بزرگ همانند بازي با تيم هاي استقلال، پرسپوليس و سايپا، پيروز از زمين خارج شده و حفظ جايگاهمان در ليگ برتر را جشن بگيريم.

مديرعامل باشگاه پگاه گيلان همچنين خاطرنشان كرد: حساسيت اين ديدار كمتر از مسابقات پلي آف نيست. ما به نتيجه هيچ مسابقه اي توجه نمي كنيم زيرا اين بازي حكم مرگ و زندگي را براي ما دارد و بايد در زمين خودمان به نتيجه دلخواه دست يابيم.

شاد با ابراز اميدواري از اينكه ديدارهاي فردا همزمان آغاز شود، در پايان گفت: تمام اين ديدارها از يك جهت قابل اهميت است و هرگز تيم ها نمي توانند با همديگر تباني كنند. ما هم بدون توجه به اين مسائل سعي مي كنيم در روزي پاك، با ارائه يك بازي جوانمردانه صباباتري را شكست داده و ليگ هفتم را با خاطره اي خوش به پايان برسانيم.

ديدار تيم هاي فوتبال پگاه گيلان و صباباتري در هفته پاياني رقابت هاي ليگ برتر، جام خليج فارس، ساعت 16:30 دقيقه عصر فردا با قضاوت محسن تركي در ورزشگاه عضدي رشت برگزار مي شود.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 392]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن