تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816969431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنراني رئيس‌جمهور در جمع مردم استان گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: سخنراني رئيس‌جمهور در جمع مردم استان گلستان


دولت- همشهري آنلاين:
دكتر محموداحمدي نژاد در اجتماع مردم استان گلستان اظهار داشت: ملت هاي منطقه از اين رژيم جعلي و جنايتكار، متنفر هستند

به گزارش پايگاه اطلاع‌ رساني رياست جمهوري، دكتر محمود احمدي نژاد پيش از ظهر چهارشنبه (25 ارديبهشت) در اجتماع مردم استان گلستان با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي رو به موت است، اظهار داشت: ملت هاي منطقه از اين رژيم جعلي و جنايتكار، متنفر هستند و اگر كوچكترين فرصتي در اختيار آنها قرار گيرد اين رژيم را ريشه كن خواهند كرد .

وي با اشاره به حمايت برخي كشورها از رژيم صهيونيستي تصريح كرد: اگر اينها به حمايت خود ادامه دهند نام آنها در فهرست جنايتكاران ثبت خواهد شد. دكتر احمدي نژاد تاكيد كرد: جشن تولد رژيم صهيونيستي مثل جشن تولد گرفتن براي مرده است و جشن تولد مرده فقط آبروي برگزار كنندگان آن را خواهد برد.

رئيس جمهور خاطر نشان كرد: نصيحت مي‌كنيم به راه درست و عمل صالح برگرديد والا امواج طوفاني ملت‌هاي منطقه، يقه شما را گرفته و به خاك مذلت خواهد كشاند. وي در ادامه سخنان خود بحران سنگين اقتصادي در سطح جهان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: به گفته رئيس فائو، بسياري از كشورهاي جهان امروز با فقر و فشار مواد غذايي دست به گريبان هستند و تعجب آور اينكه مسئولين سازمان ملل و شوراي امنيت به جاي اينكه به اين مساله مهم جهاني بپردازند، به دنبال تامين منافع قدرتهاي بزرگ هستند. ما معتقديم بحراني كه امروز كشورهاي جهان را در برگرفته است حاصل مديريت و عمل انسانهاي ناصالح است.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه بسياري از كشورهاي جهان محتاج گندم هستند، اظهار داشت: برخي قدرت‌هاي بزرگ براي تنظيم بازار گندم اين محصول را معدوم مي كنند.

وي با بيان اينكه برخي مردم جهان در فقر و بدبختي زندگي مي‌كنند تصريح كرد: قدرتهاي بزرگ مواد غذايي و محصولات كشاورزي را براي توليد بنزين مصرف مي‌كنند و در برابر تقاضاي جهاني براي استفاده از آن محصولات مقاومت مي كنند.

رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه مديريت انسانهاي ناصالح در عرصه سياسي ، فرهنگي و اقتصادي دنيا را به بن بست كشانده‌اند، گفت: امروز فشار سنگيني بر بسياري از ملت‌ها بخصوص مردم محروم قرار دارد و راه چاره اين است كه همه آنها و بشريت، به پيروي از پيامبران بخصوص پيامبر گرامي اسلام برگردند.

دكتر احمدي نژاد در ادامه با اشاره به خشكسالي‌هاي سال جاري، از مردم خواست در مصرف سوخت و انرژي و آب در حد ممكن صرفه جويي‌هاي لازم را به عمل آورند تا با كمك يكديگر و با برنامه ريزي‌هاي انجام شده از اين دوره خشكسالي عبور كنيم .

رئيس جمهور با اشاره به سرماي بي‌سابقه سال گذشته و بحران قطع گاز در اين استان، خاطر نشان كرد: سال گذشته سرمايي كه به لحاظ برودت در طول زمان بي‌سابقه بود، همه جاي كشور را در بر گرفت. متاسفانه به دلايل ضعف شبكه گازرساني و اتفاقي كه به طور غير دوستانه در قطع گاز رخ داد، مردم گلستان را در سختي مضاعفي قرار داد.

وي با قدرداني از مردم استان گلستان به خاطرتحمل سختي‌هاي سرماي سال گذشته، تصريح كرد: از اينكه همه سختي‌ها را تحمل كرديد و اجازه نداديد كه گردن مسئولين كشور در مقابل بدخواهان و كساني كه قدر دوستي صادقانه با مردم ايران را ندارند خم شود، صميمانه از شما تشكر مي كنم و به خاطر كاستي‌ها، متواضعانه از همه شما عذر مي خواهم .

رئيس جمهور مصوبات دور اول سفر استاني هيات دولت به استان گلستان را مثبت ارزيابي كرد و گفت: در سفر اول مصوبات خوبي داشتيم به طوري كه نرخ بيكاري كه 12/6 درصد بود و در طول دو سال گذشته نيز به همين نسبت نيروي كار جديد اضافه شده، اما با اقدامات انجام شده 1/6 درصد از نسبت بيكاري كاسته شد . اما هنوز از نظر ما درصد بيكاري بالاست و در جلسات كارگروه‌ها و هيات دولت به آن رسيدگي خواهيم كرد.

وي اضافه كرد: گر چه در دور اول سفر استاني هيات دولت به اين استان مصوبات خوبي به تصويب رسيد اما در اين سفر دولت، تصميمات بزرگي را خواهد گرفت و به فضل الهي 27 طرح بزرگ صنعتي را در جلسه فردا به تصويب خواهيم رساند.

رئيس جمهور افتتاح چندين پروژه در استان گلستان ، طرح بزرگ انتقال آب از استانهاي مجاور به استان گلستان، احداث يك دهكده ورزشگاه ساحلي، طرح بزرگ راه آهن با سرعت بسيار بالا از مشهد – كردان به رشت و چندين طرح ديگر را از جمله تصميمات دولت در جريان اين سفر برشمرد.

دكتر احمدي نژاد مردم استان گلستان را پرتلاش، مومن، صميمي، صبور و انقلابي دانست و گفت: استان گلستان و گرگان سرافراز، مانند قطعه اي از بهشت است و مردم اين ديار ،گلهاي خوشبوي گلستان ايران زمين هستند.

دكتر احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود ايمان و عمل صالح را از ويژگي‌هاي بارز پيامبر گرامي اسلام برشمرد و خاطر نشان كرد: همه مي توانند و بايد به پيامبر اسلام اقتدا كنند و همه بشريت راهي جز تبعيت از پيامبر ندارد.

وي با بيان اينكه قرآن ايمان و عمل صالح و ايمان به خدا را راه سعادت و كمال انسان قرار داده است، خدمت به مردم، اخلاص ورزيدن، رعايت حقوق مردم، گذشت و فداكاري، اعتقاد به كار مفيد، كوشش براي پيشرفت جامعه و عبادت و بندگي خدا را جزو اعمال صالح دانست و گفت: هر كس امروز براي ساختن ايران و خدمت به جامعه بشري در هر بخشي تلاش مي كند مشغول انجام عمل صالح است.

دكتر احمدي نژاد با اشاره به اينكه هر جايي كه غير صالحين حضور دارند، شر و كينه ورزي و ظلم و تجاوز حاكم است، تاكيد كرد: فلسطين نمونه بارز مديريت انسانهاي غير مومن و غير صالح است. هر روز زنها و كودكان را به خاك و خون مي كشند و جنايتكاران و قاتلين جايزه مي گيرند و براي آنها جشن برپا مي‌كنند.

تاريخ درج: 25 ارديبهشت 1387 ساعت 19:39 تاريخ تاييد: 25 ارديبهشت 1387 ساعت 20:19 تاريخ به روز رساني: 25 ارديبهشت 1387 ساعت 20:18
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن