تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815300115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري در اجتماع مردم گلستان/ عذرخواهي از مردم استان گلستان به خاطر تحمل سختي در زمستان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهوري در اجتماع مردم گلستان/ عذرخواهي از مردم استان گلستان به خاطر تحمل سختي در زمستان
سياسي.

رييس جمهوري در اجتماع باشكوه مردم استان گلستان گفت:درسرمايي كه زمستان سال گذشته به لحاظ شدت و طول دوره در يكصد سال اخير بي‌سابقه بوده است، مردم استان گلستان بخاطر برخي كاستي ها در امر سوخت رساني متحمل سختي شدند و متواضعانه از آنها عذرخواهي مي كنم.

دكتر محمود احمدي نژاد كه امروز چهارشنبه در استاديوم آزادي گرگان سخن مي‌گفت،خاطر نشان كرد: به دو دليل ضعف در شبكه گاز رساني و طراحي‌ها در توليد گاز و همچنين اتفاق غيردوستانه قطع گاز وارداتي، مردم عزيز استان گلستان در زمستان گذشته در سختي مضاعف قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار سياسي اعزامي ايرنا، احمدي نژاد گفت: همين جا از مردم خوب استان گلستان كه سختي‌ها را تحمل كردند و اجازه ندادند كه گردن مسوولان كشور در مقابل بدخواهان و كساني كه قدر دوستي صادقانه را نمي دانند خم شود، تشكر مي‌كنم.

رييس جمهوري در ادامه با اشاره به مصوبات قبلي دولت در سفر دوره اول به استان گلستان افزود: در سفر اول به استان مصوبات خوبي براي توسعه و پيشرفت استان به تصويب رسيد.

احمدي نژاد اظهار داشت: در سفر اول نرخ بيكاري استان ‪ ۱۲/۶‬درصد بود كه با همت شما مردم و تلاش دولت ‪ ۱/۶‬درصد از نرخ بيكاري كاسته شد اما هنوز درصد بيكاري در استان بالاست كه در اين سفر در جلسه كارگروه تخصصي اشتغال و همچنين جلسه هيات دولت تصميمات مناسبي براي آن خواهيم گرفت.

رييس جمهوري همچنين خاطر نشان كرد: طول بزرگراههاي استان از ‪ ۱۳۶‬كيلومتر به ‪ ۲۰۲‬كيلومتر افزايش يافته و همچنين پيشرفت‌هاي خوبي در خصوص شبكه‌هاي آبياري، بنگاههاي اشتغالزا، صنايع بزرگ و همچنين پروژه‌هاي وزرشي داشته ايم.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه در اين سفر تصميمات بزرگتري براي ايجاد اشتغال و افزايش توليد و ثروت در استان خواهيم گرفت،تصريح كرد: دولت ‪۲۷‬ طرح بزرگ صنعتي را در جلسه فردا شب استان گلستان به تصويب خواهد رساند.

رييس جمهوري اكتشاف نفت و گاز در استان ، طرح بزرگ انتقال آب از استانهاي مجاور به استان گلستان، احداث دهكده ورزشي و پيست سواركاري و نيز خط انتقال گاز به استان و طرح بزرگ راه آهن پر سرعت مشهد - گرگان به رشت را از جمله تصميمات در دستور كار دولت براي استان گلستان در دومين سفر استاني به اين استان عنوان كرد.

احمدي نژاد تاكيد كرد: در موضوع مسكن نيز تصميمات خوبي براي تسريع در ساخت و كنترل قيمت مسكن اتخاذ خواهد شد.

رييس جمهوري پس از سخنراني در جمع مردم استان گلستان، براي بازديد سرزده از يكي از روستاهاي محروم استان عازم اين روستا شد.

---> ايرنا.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن