تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 دی 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1846770049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شبیه سای معماری موزه یا گورستان فرهنگ و هنر! -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: موزه یا گورستان فرهنگ و هنر! *farshid* 17 تير 1389, 10:22سلام خدمت عزیزان دل دوستان گرام. این تصویر گوشه ای از پایان ناممه. مدلینگ ... max رندر ... vray max چمن... vray proxy + vray scatter تکسچرینگ... photo impact+ max افکت های پست شامل : -افزودن درختان-پرندگان-تغییر رنگ مختصر آسمان-کمی باران در photo impact نور صحنه... hdri + vray sun+vray light منتظر نقدهای مفیدتون هستم :rose: میخوام روش بیشتر کار کنم. .:. soroosh .:. 17 تير 1389, 10:39خیلی خوب شده . نکاتی که به نظر من میرسه اینا هستن : امواج آب خیلی یک دست هست . فرو رفتگی روی دیوار ها خیلی زیادن. شاید با یک نورپردازی دیگه و نور عادی و طبیعی تر ،بهتر بشه . ( البته الان هم تم رنگی و نور خوبی داره ) موفق باشید. *farshid* 17 تير 1389, 11:02مرسی از نقدت. حق با شماست... یه نمه بامپش زیاده. :rose: سعی میکنم با بامپ کمتر هم رندر بگیرم. Farrokh 17 تير 1389, 12:32خوب این کار واقعا متفاوتیه اول به من بگو ببینم چه حسیو می خواستی با این مود رنگی منتقل کنی تا بعد نقدش کنم *farshid* 17 تير 1389, 12:36خوب این کار واقعا متفاوتیه اول به من بگو ببینم چه حسیو می خواستی با این مود رنگی منتقل کنی تا بعد نقدش کنم میخواستم تکاندهنده باشه حس نیستی حس یه قبرستون متروکه در ضمن میخواستم یه کار متفاوت بشه. بیشتر میخوام هنری باشه (شبیه نقاشی) تا رئال Farrokh 17 تير 1389, 12:50خوب فکرشو می کردم ببین صرف نشون دادن یاس و نا امیدی وقتی جالب می شه که روزنه ی امیدی هم براش بذاری وگرنه طرف دپرس می شه خود کشی می کنه :green: یعنی چی؟ یعنی به گونه ای کارتو مایوس کننده بکنی که بیننده دلش بخواد حرکت کنه و بره به جایی که تو راهنماییش می کنی جایی که از همه جا پر نور تره و یا هر ایده ای که به ذهنت برسه بهت توصیه می کنم میوزیک ویدئوی lithium از گروه Evanesce رو ببیی توی این پست هم من یه تحلیل کوچیک در موردش نوشته بودم یه زمانی : در مورد خود کار هم فکر کنم یه ذره کنتراست نور باید بیشتر بشه ولی عوضش سایز سایه بزرگتر بشه تا حس پویایی به کار نده ضمنا متریال درت هم به شدت نیاز هست از بالای دیواره های بتنی باید جای شره ی آب رو بشه دید الان پلان رو خوب نمی تونم درک بکنم ولی فکر کنم اون نوره که می گفتم بتونه از بین اون وویده خودشو نشون بده شایدم داخل بنا رو پر نور کنی که مثل یک سفینه ی نجات توی اون شرایط بد و به قول خودت گورستان فرهنگ و هنر عمل کنه بهر حال کار قشنگی شده موفق باشید behrad_mouse 17 تير 1389, 12:52اول خوبیها و نقاط قوت: اگه نگم ترکوندی میترکم راستش حس و رنگ فضاش یه ذره آدمو یاد فیلمایی میندازه که توش خون آشام و خفاش و کلا چیز ترسناک قرار رخ بده اگر خواستی هنری باشه دقیقا هست شاید کسی نتونه بفهمه که تری دی هستش رنگ آسمون و اون پرنده ها عالی dirt این کار رو دوست دارم کاشکی رو کناره ولبه استخر به کار میرفت نقاط ضعف: متروکه جاییکه ترک شده پس با آدم موافق نیستم که گذاشتی و متروکه به این دلیل ترک شده که خرابی توش زیاده اینجا dirt عالیه ولیخرابی دیده نمیشه چمن ها بیشتر شبیه درخت های کاج خیلی کوچیکن شایدم اشتباه کنم ولی فکر کنم کوپه ای نباشن بهتره خیلی دوست دارم با هم یه کار تری دی بزنیم(یه فضای خارجی متروکه) من تو مدلینگ جزییات حوصلم زیاده:rose: عکس های صحنه های مخروبه کمک خوبین درختچه های سمت چپ!!!(مدل یا Rpc ) *farshid* 17 تير 1389, 12:58خیلی ممنون از نقد خوب و معمارانه ای که انجام دادی. راست میگی بهتر بود یه کورسوی امیدی تو کار دیده میشد تا بیننده رو جذب فضای معماری داخلی بکنه روشی که ارایه دادم بیشتر دافعه ایجاد میکنه تا جاذبه البته دو تا vrلایت گذاشته بودم داخل که بعدا شدتشو اینقدر اوردم پایین که چیزی ازش باقی نموند:sad: دارم zdepth رو هم استخراج میکنم که ارایه نهایی رو با اون انجام بدم ( یادت میاد میگفتم موقع رندرینگ سیستم هی ریست میشه؟؟؟؟ ... ایراد از فن cpu بود. یکم روغن مالیدم تهش ردیف شد:)) *farshid* 17 تير 1389, 13:12خوب فکرشو می کردم ببین صرف نشون دادن یاس و نا امیدی وقتی جالب می شه که روزنه ی امیدی هم براش بذاری وگرنه طرف دپرس می شه خود کشی می کنه :green: یعنی چی؟ یعنی به گونه ای کارتو مایوس کننده بکنی که بیننده دلش بخواد حرکت کنه و بره به جایی که تو راهنماییش می کنی جایی که از همه جا پر نور تره و یا هر ایده ای که به ذهنت برسه بهر حال کار قشنگی شده موفق باشید خیلی ممنون از نقد خوب و معمارانه ای که انجام دادی. راست میگی بهتر بود یه کورسوی امیدی تو کار دیده میشد تا بیننده رو جذب فضای معماری داخلی بکنه روشی که ارایه دادم بیشتر دافعه ایجاد میکنه تا جاذبه البته دو تا vrلایت گذاشته بودم داخل که بعدا شدتشو اینقدر اوردم پایین که چیزی ازش باقی نموند:sad: دارم zdepth رو هم استخراج میکنم که ارایه نهایی رو با اون انجام بدم ( یادت میاد میگفتم موقع رندرینگ سیستم هی ریست میشه؟؟؟؟ ... ایراد از فن cpu بود. یکم روغن مالیدم تهش ردیف شد:)) *farshid* 17 تير 1389, 13:22اول خوبیها و نقاط قوت: اگه نگم ترکوندی میترکم راستش حس و رنگ فضاش یه ذره آدمو یاد فیلمایی میندازه که توش خون آشام و خفاش و کلا چیز ترسناک قرار رخ بده اگر خواستی هنری باشه دقیقا هست نقاط ضعف: متروکه جاییکه ترک شده پس با آدم موافق نیستم که گذاشتی و متروکه به این دلیل ترک شده که خرابی توش زیاده اینجا dirt عالیه ولیخرابی دیده نمیشه چمن ها بیشتر شبیه درخت های کاج خیلی کوچیکن شایدم اشتباه کنم ولی فکر کنم کوپه ای نباشن بهتره درختچه های سمت چپ!!!(مدل یا Rpc ) خیلی ممنون از نقدت. خوشحالم که از حال و هوای کار خوشت اومده اینکه از اون آدما نیست ...یه چیزیه تو مایه های دختر کبریت فروش یا هر دختر بدبخت بیچاره ای که فکرشو بکنی:sad: اره چمن ها یه خورده بزرگ شدن... در واقع چمن نیستن یه سری بوته هستن که اشلشو کوچیک کردم. در ضمن اگه بخوام یه مقدار هم خرابی به کار اضافه کنم دیگه نمیشه پایان نامه... میشه پایان تمام نامه ها... البته ایده خوبیه میشه چند تا ترک عمدی رو جداره ی بنا ایجاد کنم . از نظر کانسپت هم یه کلیت کار میاد. ممنون از وقتی که برای نقد کار گذاشتی. موفق و سربلند باشی درختچه ها نه مدلن نه rpc تو پست اضافشون کردم. هم درخت ها و هم درختچه ها همشون 2 بعدی هستن n.nabeghe 17 تير 1389, 13:38واقعا گورستان! بابا دلت نميگيره از اين جور كارا درست مي كني؟!؟ شوخي كردم. واقعا عاليه ولي بايد رو درخت ها زياد كار كني. به نظر من كه كار رو خراب كرده Ultra 3D 17 تير 1389, 14:43کار تاثی گذاری داری کلا ً من با این Photo impact کار نکردم ولی کار رو شبیه کارای 2 بعدی کرده! *farshid* 17 تير 1389, 15:24کار تاثی گذاری داری کلا ً من با این Photo impact کار نکردم ولی کار رو شبیه کارای 2 بعدی کرده! ممنون از نقدک کوچیکت photo impact یه چیزیه عین photoshop من از اول فوتوایمپکت کار کردم واسه همین بهش وابسته شدم :wink: 2بعدی به نظر اومدن کار ربطی به photo impact نداره. حالا منظورت از دوبعدی به نظر اومدن چیه؟ یعنی شبیه digital painting شده؟ یا عمقش قابل درک نیست؟ شاید به خاطر نور کم و آفتاب بی فروغ این حس برات ایجاد شده. FATEMEH 17 تير 1389, 20:08سلام خسته نباشید من کارتو دوس داشتم حس کارای سورئال رو میده یه محیط عجیب و وهم ناکه ! میشه بپرسم موضوع پایان نامتون چیه ؟ ممنون از کار متفاوتت *farshid* 17 تير 1389, 22:39سلام خسته نباشید من کارتو دوس داشتم حس کارای سورئال رو میده یه محیط عجیب و وهم ناکه ! میشه بپرسم موضوع پایان نامتون چیه ؟ ممنون از کار متفاوتت ممنون... لطف داری موضوع پایان نامه موزه فرهنگ و هنر تبریز هستش. البته هنوز جدی شروع نکردم به کار کردن این رندرو برای تست گرفتم اره کار شبیه نقاشی های وهمگرایانه و سورئال هم شده ... مخصوصا اون دخترک چتر به دست سیاه پوش مو به تنم سیخ میکنه :wink: hamidreza_22 17 تير 1389, 23:38خوشم اومد کار متفاوت . . . بعضی وقتا ادم احتیاج داره که خودش رو تو همچین فضایی جا بده . . تصورش خالی از لطف نیست ممنون rezatayebi 18 تير 1389, 00:39کار خوبی شده. با ایراداتی که دوستان گرفتن موافقم. با توجه به حسی که شما دنبالش هستید، به نظرم کادر بهتر بود بازتر باشه. الان کادر یه مقدار حالت فشردگی داره و اون حس مورد نظر را به خوبی منتقل نمی کنه. فکر کنم بهتر باشه کادر را در طول یا ارتفاع بازتر کنید. اینطوری کاراکتر توی فضای وسیع تر جای گرفته و تنهاییش بیشتر به چشم می یاد. ali_118 18 تير 1389, 05:55تقریبا اونقدر دیر نظر میدم که همه چیزو دوستان گفتند من فقط روی اون Dirt ای که فرخ گفت تاکید میکنم (که خیلی راحت با همون فتوشاپ یا فتو ایمپکت میتونی اضافه کنی) موجی که روی آب افتاده تقریبا یه چیز غیر ممکنه، با توجه به اینکه در گوشه های استخر موج بازتاب میشه بازم به هیچ عنوان این شکلی نمیشه ! (میتونی از کارای ArchExterior برداشت کنی این مورد رو ! :green: ) بعد اینکه قرار بوده یه کار متروکه باشه، تاحالا جاهای متروکه رو دیدی ؟! اگه طرفای ما باشه اولین مشخصش دیوار های خزه زده و علف های متنوع و بلند هست، چیزی که تو نمونه کارایی که برای Total Textures زده میشه خیلی ازش استفاده میشه تو این کار شما انگار چمن ها رو همین یه هفته پیش اصلاح کردن ! ، بعدشم جایی که نور کم باشه یا زیاد پا خورده باشه چمن در نمیاد یا اینکه خیلی تراکمش کمتره از جاهای دیگه (با AutoGrass میتونی برای هر مورد مثل تراکم، جهت،مقدار برش خوردگی چمن و موارد اینچنینی یه مپ تعریف کنی ) و مورد بعدی اینکه آب استخر باید کثیف باشه و سطح آب و گوشه های استخر پر از برگ آشغال و دیواره هم خیلی کثیف باشه پیشنهاد میکنم یه بار دیگه کارهای برگزیده ی مسابقه رندرینگ ()اورموشن رو ببینی، برای من که هر بار پر از ایده است، چون همه روی یه آبجکت کار کردن خیلی راحت میشه نقاط ضعف و قوت کارها رو تحلیل کرد. موفق باشی. *farshid* 18 تير 1389, 09:25کار خوبی شده. با ایراداتی که دوستان گرفتن موافقم. با توجه به حسی که شما دنبالش هستید، به نظرم کادر بهتر بود بازتر باشه. الان کادر یه مقدار حالت فشردگی داره و اون حس مورد نظر را به خوبی منتقل نمی کنه. فکر کنم بهتر باشه کادر را در طول یا ارتفاع بازتر کنید. اینطوری کاراکتر توی فضای وسیع تر جای گرفته و تنهاییش بیشتر به چشم می یاد. ممنون از نقدتون ... به نکته جالبی اشاره کردین من معمولا از تناسبات مربع استفاده نمیکنم ولی چون حجمام ناقص بودن و درضمن میخواستم اسمون و زمین به یه اندازه به چشم بیان مجبور شدم اینجوری کادربندی کنم ممنون:rose: *farshid* 18 تير 1389, 09:54تقریبا اونقدر دیر نظر میدم که همه چیزو دوستان گفتند بعد اینکه قرار بوده یه کار متروکه باشه، تاحالا جاهای متروکه رو دیدی ؟! اگه طرفای ما باشه اولین مشخصش دیوار های خزه زده و علف های متنوع و بلند هست، چیزی که تو نمونه کارایی که برای Total Textures زده میشه خیلی ازش استفاده میشه موفق باشی. سلام علی جان من یه بار گفتم متروکه همه فکر کردن یه ساختمون متعلق به قرن 18 طراحی کردم که در حال فروپاشیه:) این پایانناممه آخه:wink: میخواستم حس رو منتقل کنه نه اینکه واقعا متروکه باشه. سعی میکنم یکم dirt بیشتری به لبه ها اضافه کنم . در مورد چمن هم... درست میگی خیلی یه دست و تروتمیز شده auto grass رو دارم ولی سرعت رندر ( vrayproxy+vray scatter ) ده برابر autograss هستش. حداقل روی سیستم من که اینجوریه در ضمن اگه دقت کرده باشی autograss برای جاهایی که چمن از نزدیک دیده میشه مناسبه. از دور یه رنگ مرده و یکنواخت ایجاد میکنه. displacement هم که برای این صحنه زیاد خوب نشد مجبور شدم از proxy scatter استفاده کنم. میدونی آب رو چجوری ساختم؟ :wink: به یه تکسچر بتن روشن به عنوان رفلکت+همون تکسچر برای بامپ+رنگ سفید برای رفرکت نوری. همیشه برای ساختن آب مشکل بامپ داشتم . ولی این کار راضیم کرد تا حدودی. البته باید یه مقدار شدت بامپ رو بیارم پایین. ali_118 18 تير 1389, 11:17سلام علی جان من یه بار گفتم متروکه همه فکر کردن یه ساختمون متعلق به قرن 18 طراحی کردم که در حال فروپاشیه:) این پایانناممه آخه:wink: میخواستم حس رو منتقل کنه نه اینکه واقعا متروکه باشه. سعی میکنم یکم dirt بیشتری به لبه ها اضافه کنم . در مورد چمن هم... درست میگی خیلی یه دست و تروتمیز شده auto grass رو دارم ولی سرعت رندر ( vrayproxy+vray scatter ) ده برابر autograss هستش. حداقل روی سیستم من که اینجوریه در ضمن اگه دقت کرده باشی autograss برای جاهایی که چمن از نزدیک دیده میشه مناسبه. از دور یه رنگ مرده و یکنواخت ایجاد میکنه. displacement هم که برای این صحنه زیاد خوب نشد مجبور شدم از proxy scatter استفاده کنم. میدونی آب رو چجوری ساختم؟ :wink: به یه تکسچر بتن روشن به عنوان رفلکت+همون تکسچر برای بامپ+رنگ سفید برای رفرکت نوری. همیشه برای ساختن آب مشکل بامپ داشتم . ولی این کار راضیم کرد تا حدودی. البته باید یه مقدار شدت بامپ رو بیارم پایین. Autograss یه گزینه داره که چمن ها رو به صورت پروکسی میزاره تو کار ! ، نداره ؟ راستش من رو این نسخه مکسی که استفاده میکنم نمیتونم روش Autograss نصب کنم، فقط تستش کردم واسه اون مورد یکنواخت شدن هم اون مپ ها هست که خیلی خیلی کار رو راحت و جذاب میکنه علف های پوسیده و خشک شده و علف رشد نکرده و علف برش خورده و کج شده و . . . ، خیلی چیز کامل و خوبیه واسه بامپ آب هم گفتم که میتونی از ArchExterior ورداری ! (به کسی نمیگم ) رفلکتشم مثل رفلکت شیشه تنظیم بشه خوبه یه بار دیگه اون کارا رو یه نگاه بنداز، فکر میکنم بعضیاش همون متروکه ی مورد نظر شماست :wink: البته فکر میکنم واسه متروکه شدن کار آشغال ها رو توی صحنه بیشتر کنی بهتره، برگ های روی زمین و روی آب و . . . *farshid* 18 تير 1389, 21:30Autograss یه بار دیگه اون کارا رو یه نگاه بنداز، فکر میکنم بعضیاش همون متروکه ی مورد نظر شماست :wink: البته فکر میکنم واسه متروکه شدن کار آشغال ها رو توی صحنه بیشتر کنی بهتره، برگ های روی زمین و روی آب و . . . علی جان دارم روش کار میکنم سعی میکنم کلیه ایراداتی که گرفتی و گرفتنو گرفتمو گرفتشو ...رو برطرف کنم فردا یا پس فردا یه رندر میگیرم که توش: - dirt بیشتری به دیوار ها دادم - چمن رو تا جایی که میتونم اصلاح میکنم - نور نسبتا شدیدی رو داخل فضا میذارم ( به توصیه فرخ) - دیتایل ها رو افزایش میدم - یه مقدار حجم رو تغییر میدم - درختای بهتری تو پستپروداکشن اضافه میکنم چیز دیگه ای به نظرتون برسه بگین تا رعایت کنم :rose: hmv-ray 20 تير 1389, 11:46سلام تبریــــــــک میگم رندرت فوق العاده شده از اون بهتر کار پستته که عالی انجام میدی تا حالا همچین حسیو با دیدن یه رندر نداشتم فقط میتونم بگم عالیـــــه:rose: *farshid* 20 تير 1389, 12:05سلام تبریــــــــک میگم رندرت فوق العاده شده از اون بهتر کار پستته که عالی انجام میدی تا حالا همچین حسیو با دیدن یه رندر نداشتم فقط میتونم بگم عالیـــــه:rose: خیلی ممنون شما لطف دارین:rose: البته یه سری ایراد اساسی داره که روش دارم کار میکنم و میذارم تو فروم درخت ها مشکل دارن روی آب یه نور اضافه دیده میشه متریال dirt کمی داره و ... سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن