واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: اتاق در شب behrad_mouse 25 خرداد 1389, 09:29بچه ها این رندر نمای داخلی شب اتاق خوابیه که قبلا روزش رو کار کرده بودم لطفا اشکالاش رو بگید ولی خواهشا اشکال رو دقیق بگید و بفرمایید که چه طور رفعش کنم( نه به صورت کلی که نور بده یا متریال بده دقیقا چه چیزیش بد شده و چطوری اگه جای من بودید رفعش میکردین) ممنون این کار با 3dsmax 2010 vray 1.5 sp4a درست شده زمان رندر 5 ساعت (سخت افزار:cpu intel core(tm) i5 /4 GB RAM) alionline1366 25 خرداد 1389, 09:37احساس میشه که الان به غیر از چراغهایی که تو کار هست منبع نور دیگه ای هم یه جا گذاشتی با این چراغها نور باید کمتر باشه و جایی مثل پایه صندلی نباید نور روش باشه Ultra 3D 25 خرداد 1389, 10:05درابره نور باید بگم که بستگی داره اتاقت فضاش باز باشه یا بسته منظورم اینه که پنجره یا در باز داشته باشه یا نه اگه داشته باشه ( که بهتر هم هست) نور اتاق طبیعی هست فقط زمان رندرت خیلی زیاد هست ... Ultra 3D 25 خرداد 1389, 10:07ببخشید اینترنت هنگ کرد و دوتا شد ( باز ویرایش کردم یک چیز مفید حداقل بنویسم) درباره جزئیات نمی شه زیاد نظر داد چون چیز زیادی معلوم نیست درسته که نور پردازی شب هست ولی نباید الزاما ً اتاق تاریک باشه یک چراغ بزار و شب بودن اتاق هم از تاریک بودن جاهایی که نور نمی رسه و یا سایه هست معلوم می شه نور مانیتورت رو خوب در آوردی! با چی کار کردی ؟ Vray lght mtl؟ behrad_mouse 25 خرداد 1389, 10:50احساس میشه که الان به غیر از چراغهایی که تو کار هست منبع نور دیگه ای هم یه جا گذاشتی با این چراغها نور باید کمتر باشه و جایی مثل پایه صندلی نباید نور روش باشه سلام دقیقا درسته یکی نور آباژور کنار تخت هست و یکی دیگه باز بودن در ورودی اتاق هست behrad_mouse 25 خرداد 1389, 10:52درابره نور باید بگم که بستگی داره اتاقت فضاش باز باشه یا بسته منظورم اینه که پنجره یا در باز داشته باشه یا نه اگه داشته باشه ( که بهتر هم هست) نور اتاق طبیعی هست فقط زمان رندرت خیلی زیاد هست ... درسته در اتاق که سمت چپ (از نمای دوربین) قرار داره باز هست و یه منبع نور اونجا گذاشتم به زودی از نمای تخت هم رندر میگیرم و از بقیه اتاق ممنون:rose: راستش میخواستم با منابع نور کم تست کنم کار رو واسه همین منابع نور موضعی و کمی گذاشتم که یکمی کار تاریک باشه وگرنه حرفت کاملا درسته در رابطه با نور مونیتور هم دقیقا درسته vray light material هستش .:. soroosh .:. 25 خرداد 1389, 13:09خیلی خوب شده . چند تا نکته : اول اینکه درسته که شب هست اما همیشه ما از بیرون پنجره نور به سمت داخل داریم. برای این کار هم شما نیاز داری که یک نور خیلی ضعیف با رنگ تقریبا آبی خیلی تیره وارد اتاق بشه، این کمترین نوری هست که باید وارد بشه که حتی اگه شب مهتابی باشه نور روشن تر و با قدرت بیشتر وارد محیط میشه. دیگه اینکه اگه سمت راست نور گذاشتی ( همون نوری که از درب اتاق وارد میشه ) تو صحنه همچین نوری من نمیبینم . حالا شاید رنگ نورت را درست انتخاب نکردی . الان نوری که من رو دیوار ها و محیط کلی میبینم نور آبی رنگ هست که از سمت راست وارد محیط شده و خب بعید میدونم بیرون اتاق ما نور با رنگ آبی داشته باشیم. انعکاس شیشه پنجره خیلی زیاده که احتمالا به دلیل سیاه بودن بک گراند پشت اینطوری شده و ما هیچ وقت چنین انعکاسی را روی پنجره حتی شب هم نمیبینیم مگر اینکه پشت شیشه مقوای مشکلی بچسبونید که در این حالت شیشه حالت آینه پیدا میکنه و ... کمی اگه از بیرون نور وارد اتاق بشه و یک بک گراند به رنگ آسمون شب ( که سیاه نیست و کمی به آبی متمایله ) بزارید تا حدودی این انعکاس را درست میکنه . نقاط قوت زیادی داره کار مثل همون نور مناسب مانیتور و متریال فلز صندلی و ... که خودتون بهتر از من میدونید ... موفق باشید. FATEMEH 25 خرداد 1389, 13:32منم با حرفای سروش موافقم خیلی خوب ایراداتو گفت + اینکه اون چراغای کوچیکه توی قفسه محدوده روشناییش خط دار شده اگه نورش محو باشه طبیعی تر میشه موفقِ موفق باشی behrad_mouse 25 خرداد 1389, 13:49خیلی خوب شده . چند تا نکته : اول اینکه درسته که شب هست اما همیشه ما از بیرون پنجره نور به سمت داخل داریم. برای این کار هم شما نیاز داری که یک نور خیلی ضعیف با رنگ تقریبا آبی خیلی تیره وارد اتاق بشه، این کمترین نوری هست که باید وارد بشه که حتی اگه شب مهتابی باشه نور روشن تر و با قدرت بیشتر وارد محیط میشه. دیگه اینکه اگه سمت راست نور گذاشتی ( همون نوری که از درب اتاق وارد میشه ) تو صحنه همچین نوری من نمیبینم . حالا شاید رنگ نورت را درست انتخاب نکردی . الان نوری که من رو دیوار ها و محیط کلی میبینم نور آبی رنگ هست که از سمت راست وارد محیط شده و خب بعید میدونم بیرون اتاق ما نور با رنگ آبی داشته باشیم. انعکاس شیشه پنجره خیلی زیاده که احتمالا به دلیل سیاه بودن بک گراند پشت اینطوری شده و ما هیچ وقت چنین انعکاسی را روی پنجره حتی شب هم نمیبینیم مگر اینکه پشت شیشه مقوای مشکلی بچسبونید که در این حالت شیشه حالت آینه پیدا میکنه و ... کمی اگه از بیرون نور وارد اتاق بشه و یک بک گراند به رنگ آسمون شب ( که سیاه نیست و کمی به آبی متمایله ) بزارید تا حدودی این انعکاس را درست میکنه . نقاط قوت زیادی داره کار مثل همون نور مناسب مانیتور و متریال فلز صندلی و ... که خودتون بهتر از من میدونید ... موفق باشید. سلام سروش عزیز راستش دقیقا یک نور پشت پنجره به رنگ آبی تیره گذاشتم ولی مقدارشو خیلی کم کردم منبع نور سمت راست دیده نمیشه تو کادر نیست تمایل رنگش به آبی درسته دقیقا رنگ نورم خرابه:green: بیرون بک گذاشتم ولی فکر کنم بازتابش شیشه زیاد شده دقیقا درسته از نظراتت ممنونم عالی بود behrad_mouse 25 خرداد 1389, 13:50منم با حرفای سروش موافقم خیلی خوب ایراداتو گفت + اینکه اون چراغای کوچیکه توی قفسه محدوده روشناییش خط دار شده اگه نورش محو باشه طبیعی تر میشه موفقِ موفق باشی ممنون:rose: احتمالا یه بار دیگه اصلاحشون کنم kamifa 1986 25 خرداد 1389, 16:53خوب ميبينم كه سيماي كامپيوتر رو اضاف كردي. رندر روزت بهتر بود. ولي اينم قشنگه. موفق باشي behrad_mouse 25 خرداد 1389, 19:37خوب ميبينم كه سيماي كامپيوتر رو اضاف كردي. رندر روزت بهتر بود. ولي اينم قشنگه. موفق باشي ممنون راستش اکثر کارهای تری دی روز هستن خواستم فرق کنه شب نورپردازیش سخت تر هست:wink: AREF 26 خرداد 1389, 21:36سلام بهراد خوبی؟کار خوبی شده.مرسی نقاط قوت 1- رفلکت دسته صندلی خیلی کارو جذاب کرده. 2-نور کیس خیلی جالب شده و چیزیه که معمولا بهش توجه نمیشه! 3-برای هالوژن ها افکت گذاشتی مرسی 4-کاملا توش منبع نور حس میشه.مثل نور مانیتور یا چراغها ایرادها! 1-صحنه زیاد تاریکه و به خاطر رفعش می تونی توی Color mapping مقدار Gamma رو زیاد کنی.اما یه چیز دیگه هم می تونی از طریق نور های وی ری 1 نور Ambien Light بسازی که اونم جالب میکنه. 2-زمان رندر خیلی زیاده.مطمئنم Core i5 از Q6600 من خیلی قوی تره.تنظیمات رو عکس بگیر بزار بببینیم. 3-جالب میشد 1 بگگراند شب بیرون میزاشنی.جالب میشد. 4-با فرخ موافقم توی زاویه دوربین 1 تجدید نظر بکن.راستش من خودم زیاد عکاسی نمی دونم .اما اینقدر می دونم می تونی برای راحتی کار صفحه رو به 9 تا مستطیل مساوی تقسیم کنی.4 نقطه وسط از رسیدن خطها به هم میرسن میشه نقاط طلائی.آبجکتهای اصلی و هدف رو اونجا کار بزار 5-بهراد کارت کار هنریه.پرزانته به کارفرما نبست.واسه همین یه ذره زلم زیمبوشو بیشتر کن.مثلا یه مقدار دوربین بچرخه البته تو مسیر نقطه گریز .همینجوری بچرخونی جالب نمیشه.نقطه گریزهای کارتو تعیین کن.بر راستای اونها دوربینتو تنظیم کن 1 مقدار می تونی متریال ها رو کثیف و تا منظم کنی. می دونی افکت Bloom چیه؟ اولین بار تو بازی Half Life 2 ابداع شد.نقاط سفید دورشون 1 هاله نور هست.نمی دونم چجوری بگم مثل عکس زیریراگه بتونی نقاط روشن کارتو اینجوری در بیادی کارت دیوانه کننده میشه. behrad_mouse 27 خرداد 1389, 08:58سلام بهراد خوبی؟کار خوبی شده.مرسی نقاط قوت 1- رفلکت دسته صندلی خیلی کارو جذاب کرده. 2-نور کیس خیلی جالب شده و چیزیه که معمولا بهش توجه نمیشه! 3-برای هالوژن ها افکت گذاشتی مرسی 4-کاملا توش منبع نور حس میشه.مثل نور مانیتور یا چراغها ایرادها! 1-صحنه زیاد تاریکه و به خاطر رفعش می تونی توی Color mapping مقدار Gamma رو زیاد کنی.اما یه چیز دیگه هم می تونی از طریق نور های وی ری 1 نور Ambien Light بسازی که اونم جالب میکنه. 2-زمان رندر خیلی زیاده.مطمئنم Core i5 از Q6600 من خیلی قوی تره.تنظیمات رو عکس بگیر بزار بببینیم. 3-جالب میشد 1 بگگراند شب بیرون میزاشنی.جالب میشد. 4-با فرخ موافقم توی زاویه دوربین 1 تجدید نظر بکن.راستش من خودم زیاد عکاسی نمی دونم .اما اینقدر می دونم می تونی برای راحتی کار صفحه رو به 9 تا مستطیل مساوی تقسیم کنی.4 نقطه وسط از رسیدن خطها به هم میرسن میشه نقاط طلائی.آبجکتهای اصلی و هدف رو اونجا کار بزار 5-بهراد کارت کار هنریه.پرزانته به کارفرما نبست.واسه همین یه ذره زلم زیمبوشو بیشتر کن.مثلا یه مقدار دوربین بچرخه البته تو مسیر نقطه گریز .همینجوری بچرخونی جالب نمیشه.نقطه گریزهای کارتو تعیین کن.بر راستای اونها دوربینتو تنظیم کن 1 مقدار می تونی متریال ها رو کثیف و تا منظم کنی. می دونی افکت Bloom چیه؟ اولین بار تو بازی Half Life 2 ابداع شد.نقاط سفید دورشون 1 هاله نور هست.نمی دونم چجوری بگم مثل عکس زیریر اگه بتونی نقاط روشن کارتو اینجوری در بیادی کارت دیوانه کننده میشه. سلام قربونت مرسی راستش چون فضا تاریک هستش واسه کم کردن نویز خیلی تنظیمات dmc sampler رو بالا گرفتم واسه اون طولانی شد راجع بع بکگراند دقیقا درست میگی راستش میخوام کارو دوباره اصلاح کنم که این نقایصی که گفته شد رو تا حد امکان رفع کنم راستش باید یه کمی اصول عکاسی رو بیشتر یاد بگیرم دوربین خیلی مهمه متریال کثیف رو هم درست میگی همین اتاق رو میخوام چند وقت دیگه حسابی بهم ریخته و نامنظمش رو بسازم این افکت bloom رو میشناسم تو فتوشاپ هم فیلتر داره کار رو با مزه و رویایی میکنه :rose: AREF 27 خرداد 1389, 09:42جدا فتوشاپ داره؟ کجاشه؟ behrad_mouse 27 خرداد 1389, 11:07جدا فتوشاپ داره؟ کجاشه؟ تو فتوشاپ های ورژن ME به قبل فکر کنم تو فیلتر ها اسمش Diffuse Glow بود الان بهش blissful glow میگن یا همون Bloom اینجا نحوه ساختنشه البته این خیلی ساده هستش ولی چرا آدم خودشو اذیت کنه الان همه چیز معمولا پلاگین داره مثلا برو به لینک: تو اینجا پلاگینش هست دانلود کن فایلش رو بنداز تو قسمت پلاگین و تو پوشه فیلترها بعدش حالشو ببر :rose: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 984]