واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: تغییر شکل یک object به شکل شماتیک amirkzz 22 آبان 1386, 15:25سلام می خواستم آبجکت یک انسان را که دارای جزییات زیادی است را به نمای کلی از آن انسان تبدیل کنم یعنی حدود و مرز آبجکت حفظ شود ولی جزییات صورت و شکم حذف شود و تبدیل به یک شکل ساده گردد ممنون hosienmax100 22 آبان 1386, 19:35دوست عزیز اگه با مدلسازی آشنایی کافی داری خوب با حذف و اضافه کردن و جابجایی ورتکس ها می تونی به شکل مورد نظرت برسی البته این کار برای رسیدن به اون مدل مد نظرت قشنگ نیست بهتره مدل رو از اول خودت طراحی کنی pythoN 24 آبان 1386, 16:44سلام البته بهت تضمین نمیدم که توی کارت به درد بخوره چون دقیقا نمیدونم روی چه جور مدلی کار میکنی و میخوای چی بدست بیاری . در هر صورت میتونی از مدیفای relax استفاده کنی . Sherlock_Holmes 25 آبان 1386, 23:14optimize و multiress هم خوبن... اگه البته درست فهميده باشم چي ميخواي... amirkzz 26 آبان 1386, 11:50از توجه دوستان بسایر متشکرم اجازه بدهید مشکلم را بیشتر توضیح بدهم یک آبجکت انسان دارم و می خواهم دور کل آن یک هاله داشته باشم (که قابلیت edit داشته باشد مثلا ضخامت آنرا نصف کنم یا قسمتی از آنرا حذف کنم مثلا هاله دور دست را بردارم) و تصویزی که از هالهء انسان به من داده شد شکل خود انسان است بدون جزییات (مثلا هاله دور انگشتان شمای کلی آن قسمت را دارد بدون خود انگشتها) در نتیجه مشکل من ساختن یک انسان بدون جزییات از آبکت اصلی است با حفظ حدود و شکل کلی در ضمن در مورد material برای نشان دادن این کار هم اگر پیشنهادی دارید از شنیدنش خوشحال می شوم منتظر راهنمایی دوستان هستم ali3dtech 26 آبان 1386, 15:38با سلام دوست عزیز amirkzz بهترین راه به نظر من برای این کار اینکه شما به اون جسم یک مودیفایر Optimize بدید تا از جزئیاتش کم بشه و بعد هم یک مودیفایر Push بدین تا اندکی تو پرتر بشه و بعد هم برای نرم شدن جسمتون یک مودیفایر MeshSmooth بدین (البته اگر لازم بود). برای متریال هم فکر میکنم اگه میخواهید هاله ایجاد کنید یک رنگ مدنظر خودتون رو بدید و بعد هم مقدار Opacity رو کم کنید و بعد هم با استفاده از VideoPost یک جلوه LensEffectGlow به اون جسم بدین تا یک مقدار نورانی بشه.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2697]