تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815410800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدودف علیه ایران : تحریم ها در برخی مواقع غیر قابل اجتناب است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مدودف علیه ایران : تحریم ها در برخی مواقع غیر قابل اجتناب است این سخنان مدودف می تواند نشانه ای از نزدیک شدن دیدگاه واشنگتن و مسکو در قبال فعالیت های هسته ای ایران در آستانه برگزاری دور جدید گفتگوهای ایران با اعضای گروه 1+5 در هفته آینده در ژنو سوییس باشد .  

عصر ایران – دمیتری مدودف رییس جمهور روسیه در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با باراک اوباما همتای آمریکایی خود دیدار و گفتگو کرد. به گزارش عصر ایران ، در حالی که با توقف طرح جنجالی استقرار سپر دفاع موشکی آمریکا در شرق اروپا از سوی دولت اوباما ، فضا برای همکاری متقابل روسیه و آمریکا در مسایل و بحران های بین المللی فراهم تر شده است ، واشنگتن امیدوار است تا همکاری روسیه در چارچوب گروه 1+5 و شورای امنیت ملل متحد برای برداشتن گام های دیگر در تشدید تحریم های بین المللی علیه ایران را جلب کند. رییس جمهور روسیه در دیدار روز سه شنبه خود با اوباما با اشاره به اینکه گزینه اعمال تحریم در حل مسایل بین المللی امکان موفقیت چندانی ندارد ، افزود : " اما در برخی از موارد اعمال تحریم غیر قابل اجتناب است " . این سخنان مدودف می تواند نشانه ای از نزدیک شدن  دیدگاه واشنگتن و مسکو در قبال فعالیت های هسته ای ایران در آستانه برگزاری دور جدید گفتگوهای ایران با اعضای گروه 1+5 در هفته آینده در ژنو سوییس باشد . به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک ، پرزیدنت اوباما پس از دیدار خود با مدودف در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به دیدار خود با همتای روس خود گفت : " تشدید تحریم ها علیه ایران به عنوان یک گزینه مورد نظر ما خواهد بود ". آمریکا در نظر دارد تا در گام اول از تشدید تحریم های ایران ، صادرات بنزین به ایران را مورد تحریم قرار دهد  . این گزینه در حالی مطرح است که ایران در هفته های اخیردر رایزنی با کشورهایی چون چین و ونزوئلا موافقت این دو کشور را برای صادرات بنزین به ایران جلب کرده است . باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در سخنان خود در نشست سالانه مجمع عمومی ملل متحد با اشاره به خطرات اشاعه سلاح های هسته ای در جهان به طور خاص از ایران و کره شمالی به عنوان دو کشوری که در راه دست یابی به سلاح های هسته ای تلاش می کنند یاد کرد . این سخنان اوباما در حالی مطرح می شود که جمهوری اسلامی ایران با رد ادعای تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای فعالیت های هسته ای خود را صلح آمیز و در چارچوب قوانین و پروتکل های آژانس بین المللی انرژی اتمی می داند .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن