تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815588564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل امور اجتماعي استانداري زنجان:بانوان در سلامت جامعه نقش محوري دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل امور اجتماعي استانداري زنجان:بانوان در سلامت جامعه نقش محوري دارند
خبرگزاري فارس: مدير كل امور اجتماعي استانداري زنجان گفت: اگر زن نقش تربيتي خود را به نحو مطلوبي دنبال كند، مي‌تواند در ترسيم جامعه‌اي سالم، عدالت محور نقش مهمي داشته باشند.


موسي متوسلين امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار كرد: نقش زنان در عرصه‌هاي مختلف جامعه اسلامي موجب شده است تا الگو و نمونه‌اي براي جوامع ديگر محسوب شوند.

وي با اشاره به نقش تربيتي زنان در جامعه تصريح كرد: اين نكته كه از دامن زن مرد به معراج مي‌رود بر اهميت اين نقش مي‌افزايد.

مدير كل امور اجتماعي استانداري زنجان با بيان اينكه نقش زنان در عرصه‌هاي مختلف انقلاب اسلامي بر كسي پوشيده نيست تصريح كرد: اين نقش در همه دوران‌ها به نحو مطلوبي اجرايي شده و موفقيت‌هاي عرصه‌هاي مختلف نيز در همين راستا رقم خورده است.

وي تصريح كرد: اعتقاد داريم نقش زن در جامعه امروز به عنوان تربيت كننده نسل‌هاي آينده جامعه اگر بالاتر از مرد به عنوان قشر فعال جامعه در حوزه اقتصادي نباشد، كمتر نيست.

*نقش زنان در جامعه اسلامي پر رنگ‌تر است

متوسلين با اشاره به جايگاه ارزنده زنان جامعه در خانواده يادآور شد: نقش زنان در جامعه اسلامي پررنگ‌تر از جوامع ديگر در حوزه‌هاي مختلف است.

وي با بيان اينكه نوع نگرش جوامع غربي نسبت به زنان متفاوت از نوع نگرش جامعه اسلامي است، افزود: زن در جامعه اسلامي از نيروي صرف اقتصادي به نيرويي فعال و تاثير گذار تبديل مي‌شود.

مدير كل امور اجتماعي استانداري زنجان خاطرنشان كرد: بر اساس آموزه‌هاي ديني و اسلامي زن در جامعه اسلامي علاوه بر ايفاي نقش تربيتي خود در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي نيز داراي نقش ارزشمندي است.

وي با بيان اينكه در حال حاضر بسترهاي لازم براي حضور بانوان در جامعه بيشتر فراهم شده است، افزود: افزايش ورود بانوان به دانشگاه‌ها و حضور در عرصه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي و اجتماعي نشان از توجه جامعه اسلامي به نقش ويژه بانوان در جامعه دارد.

*زنان نقش ارزنده‌اي در دفاع از انقلاب اسلامي دارند

متوسلين با اشاره به نقش زنان در عرصه‌هاي مختلف پيروزي انقلاب اسلامي افزود: نقش زنان در عرصه‌هاي دفاع از انقلاب اسلامي به خوبي ديده مي‌شود.

وي با بيان اينكه تبيين نقش ويژه حضرت زهرا (س) در تربيت نسل‌هاي تاثير گذار در جامعه ضروري است، تصريح كرد: نقش ارزنده حضرت زهرا (س) در آيات و روايات مختلف و از سوي ائمه معصومين (ع) به خوبي به جامعه ارائه شده است.

انتهاي پيام/س10

شنبه|ا|23|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن