تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821040649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي خبر دادارائه 30 مقاله ISI به كنگره پژوهشي آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي خبر دادارائه 30 مقاله ISI به كنگره پژوهشي آذربايجان غربي
خبرگزاري فارس: معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي گفت: 30 مقاله علمي ISI توسط دانشجويان به كنگره پژوهشي آذربايجان غربي ارائه شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، مرتضي متذكر پيش از ظهر امروز در دومين كنگره استاني پژوهش‌هاي علوم پزشكي كه در سالن آمفي‌تئاتر دانشكده پزشكي اروميه برگزار شد، اظهار داشت: اين كنگره در راستاي تلاش براي نمايش و تبادل تجربيات علمي و پژوهشي دانشجويان دانشگاه‌هاي عضو شبكه و ساير دانشگاه‌ها برگزار مي‌شود.

وي افزود: مقالات دريافتي پس از داوري به دو صورت سخنراني و پوستر ارائه شده و برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي و پژوهشي نيز از برنامه‌هاي ديگر اين كنگره است.

اين مسئول با اشاره به حمايت اساتيد و دانشجويان از برگزاري چنين كنگره‌هاي علمي در استان گفت: دبيرخانه اين كنگره از ابتداي اعلام فراخوان تا پايان مهلت ارسال آثار بيش از يك‌هزار مقاله از دانشجويان دانشگاه‌هاي عضو شبكه و نيز ساير دانشگاه‌ها دريافت كرده است.

متذكر دانشجويان امروزي را گردانندگان حوزه علم در آينده خواند و تصريح كرد: برگزاري اين گونه همايش‌ها مي‌تواند در بين دانشجويان حس همكاري و مشاركت ايجاد كرده و سبب آشنايي آن‌ها با فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي ‌شود.

وي با بيان اينكه پيشرفت علم بايد زمينه خدمت‌گذاري به مردم را ايجاد كند بيان كرد: توسعه علوم پزشكي و پژوهش نيازمند برنامه‌ريزي مدون و حساب‌شده دارد تا در اين زمينه گام‌هاي بلندي برداشته در عرصه‌هاي بين‌المللي قدرتمندانه ظاهر شويم.

معاون تحقيقات و فناوري دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي با بيان اينكه كميته تحقيقات دانشجويي در سطح كشور از كميته‌هاي فعال در زمينه‌هاي علمي و تحقيقاتي محسوب مي‌شود، خاطرنشان كرد: دانشجويان با 31 مقاله ISI و ده‌ها طرح تحقيقاتي‌ كه با هزينه هنگفت به تصويب رسيده است در اين طرح شركت كردند.

انتهاي پيام/ي20

چهارشنبه|ا|20|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن