تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816330317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
شركت در آزمون ارشددانشگاه آزاد در نزديكترين محل زندگي

رئيس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي گفت: از سال آينده داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه بدون توجه به رشته /شهر انتخابي خود مي توانند در نزديكترين حوزه به محل زندگي شان در آزمون شركت كنند.

به گزارش ايسنا، سيدعبدالله سجادي جاغرق در حاشيه بازديد دكتر فرهاد دانشجو از مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي اظهار داشت: به دليل مشكلات و مخاطراتي كه در حين سفر داوطلبان به حوزه هاي برگزاري آزمون رخ مي داد با برنامه ريزي هاي صورت گرفته ،تدابيري اتخاذ شد كه داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد همانند داوطلبان آزمون سراسري بتوانند در محل زندگي شان امتحان دهند.

افزايش 21 درصدي جمعيت سالمندي تا 40 سال آينده

وزير بهداشت بر لزوم راه اندازي نهضت ورزش همگاني و پياده روي در كشور تاكيد كرد.

به گزارش ايسنا، دكتر مرضيه وحيد دستجردي همزمان با نخستين روز هفته سلامت و در همايش پياده روي هفت هزار سالمند در بوستان ولايت گفت: سنين بالاي 60 سال به عنوان سالمندي در نظر گرفته مي‌شوند.

سالمندان نبايد تصور كنند كه از رده خارج شده‌اند. سالمندي باعث افتخار است و سالمندان مورد تكريم آحاد جامعه هستند. اميدوارم ما نيز بتوانيم تكريم و حمايتي مخصوص سالمندان داشته باشيم. وي با تاكيد بر لزوم اصلاح شيوه زندگي و در پيش داشتن شيوه زندگي سالم ادامه داد: با اصلاح شيوه زندگي به ويژه بهره گيري از شيوه تغذيه سالم، سالمندان زندگي توام با سلامت خواهند داشت. دستجردي در پايان با بيان اينكه 7،3 درصد جمعيت كشور سالمند هستند ادامه داد: پيش بيني مي‌شود طي 40 سال آينده اين ميزان به بيش از 21 درصد افزايش يابد. بر اين اساس ما تلاش مي‌كنيم نظام سلامت را براي خدمت به سالمندان آماده كنيم.

معلولان سهام‌دار مي‌شوند

معاون توانبخشي سازمان بهزيستي كشور با اعلام تاسيس تعاوني‌هاي فراگير ملي براي مددجويان سازمان بهزيستي در سراسر كشور گفت: پيگير اختصاص سهام اين تعاوني‌ها براي معلولان شديد و خيلي شديد هستيم. يحيي سخنگويي در گفت‌وگو باايسنا، با بيان مطلب فوق تشريح كرد: اين تعاوني‌ها توسط مددجويان ايجاد مي‌شوند و تعداد زيادي از معلولان در تعاوني‌ها مشغول به كار و سهام‌دار مي‌شوند. وي افزود: به اين تعاوني تسهيلات كم‌بهره با همكاري استانداري‌ها تعلق مي‌گيرد و به اين ترتيب هم معلولان شاغل مي‌شوند و هم تسهيلات دو چندان مي‌شود.

جريمه دارندگان طرح ترافيك تا پايان فروردين اعمال نمي‌شود

جانشين رئيس پليس راهور تهران گفت: جريمه‌هاي افرادي كه داراي طرح ترافيك سال 90 هستند تا پايان فروردين اعمال نمي‌شود.

سرهنگ جمال بذرافشان در گفت وگو با مهر اظهار داشت: براساس اعلام رئيس پليس راهور تهران آرم هاي طرح ترافيك سال 90 تا واگذاري كامل آرم هاي جديد اعتبار دارد و رانندگان مي توانند در محدوده تردد كنند. البته مهلت يك هفته اي براي دريافت آرم هاي سال 91 تعيين شده است.

بانك آسيبهاي اجتماعي شهريورماه راه اندازي مي‌شود

مديركل آسيبهاي اجتماعي وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعي از راه اندازي بانك مربوط به آسيبهاي اجتماعي در شهريور ماه امسال خبر داد. حسن موسوي چلك در گفت وگو با مهر با بيان اين مطلب افزود: بانك آسيبهاي اجتماعي پس از بررسي آسيبهاي مختلف در استانهاي كشور توسط كارشناسان و متخصصين امرنيمه اول سال جاري راه اندازي خواهد شد و در اين بانك تمامي آسيبها تدوين شده است.وي افزود: اين سايت مي تواند در برنامه ريزي مديران و مسئولان كشور موثر و مفيد باشد.

پيش‌دبستاني يك دوره رسمي غيراجباري است

دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش گفت:رعايت نكردن برنامه هاي آموزشي دوره پيش دبستاني از سوي سازمان بهزيستي تخلف قانوني است.

مهدي نويد ادهم در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به برنامه هاي آموزش و پرورش در نظام تحولي براي دوره پيش دبستاني گفت: پيش دبستاني يك دوره رسمي غيراجباري است لذا آموزش و پرورش به لحاظ اهميت توجه ويژه‌اي براي اين دوره قائل است اما وظيفه قانوني در اين خصوص ندارد.

وي افزود: پيش دبستاني با توجه به اينكه دوره قبل از ورود به دبستان است از اهميت ويژه اي برخوردار است و هرچه برنامه‌هاي اين دوره همسو با نظام تعليم و تربيت باشد كار آموزش و پرورش در آموزش آسانتر مي شود و قانون‌گذار نيز چگونگي برنامه‌ها و اهداف تعريف شده براي اين دوره را به طور كامل مشخص كرده است. دبيركل شوراي عالي آموزش و پرورش درباره دوگانگي آموزش‌هايي كه از سوي آموزش و پرورش و سازمان بهزيستي در پيش دبستاني ارائه مي شود نيز، گفت:بر اساس مصوبه شوراي عالي آموزش و پرورش آموزش مستقيم خواندن و نوشتن در پيش دبستاني ممنوع است و چنانچه چنين برنامه اي از سوي مراكز پيش دبستاني تحت پوشش بهزيستي اجرا شود تخلف است.

شنبه|ا|19|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن