تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816341754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد آيت الله مقتدايي بر توسعه مدارس علميه سفيران هدايت خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: تاكيد آيت الله مقتدايي بر توسعه مدارس علميه سفيران هدايت خبرگزاري موج -


۲۳ اسفند ۱۳۹۰ (۱۴:۳۷ب.ظ)

تاكيد آيت الله مقتدايي بر توسعه مدارس علميه سفيران هدايت
خبرگزاري موج - آيت الله مقتدايي بر تقويت و توسعه مدارس علميه سفيران هدايت در سراسر كشور تاكيد كرد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي حوزه علميه قم، مدير حوزه‌هاي علميه، در سيزدهمين اجلاسيه مسئولان و مديران حوزه‌هاي علميه سفيران هدايت كشور كه در مركز آموزش‌هاي تخصصي تبليغ در قم برگزار شد،‌ با اشاره به مقايسه صورت گرفته ميان حوزه‌هاي سفيران هدايت و حوزه‌هاي علميه بلند‌مدت، اظهار داشت:‌ بر اساس اين مقايسه كه از سوي هيئتي انجام شده است، مدارس سفيران هدايت مفيد و با ارزش ارزيابي شدند.
وي با بيان اين كه، اين مقايسه موجب تشويق اين حوزه‌ها و ترغيب براي حمايت بيشتر از اين مدارس مي‌باشد، ادامه داد: مدارس علميه سفيران هدايت در سراسر كشور بايد تقويت و توسعه يابند و در جاهايي كه نياز است،‌ راه‌اندازي شود.
آيت الله مقتدايي خاطرنشان كرد:‌ در حال حاضر 73 تقاضاي جديد براي راه‌اندازي مدارس سفيران هدايت به دست ما رسيده است كه در نشست‌هاي شوراي گسترش بررسي قرار خواهند گرفت.
عضو خبرگان رهبري با اشاره به ضرورت حمايت از حوزه‌هاي علميه سفيران هدايت، اظهار داشت:‌ در جلسه‌ شوراي عالي كه با حضور مسئول مركز آموزش‌هاي تخصصي تبليغ تشكيل خواهد شد، مسئله حمايت از اين حوزه‌ها مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
وي در ادامه خطاب به مسئولين و مديران مدارس سفيران هدايت، گفت: بايد بدانيد، طلابي كه در اين مدارس مشغول تحصيل هستند، تحت تربيت و تكفل شما هستند؛ بنابراين، نسبت به پيشرفت علمي و اخلاقي آنها مسئوليد.
مدير حوزه‌هاي علميه با بيان اين كه مديران سفيران هدايت گمان نكنند،‌ طلابي كه به اين حوزه مي‌آيند، جواناني، مانند ديگران جوانان هستند، به روايتي از پيامبر(ص) در اين باره اشاره كرد و افزود: رسول اكرم(ص) بيان مي‌دارند: «من تعلم العلم يوحيي بهِ الاسلام لم يكن بينهُ و بين الانبيا الّا درجه»، كسي به دنبال علم مي‌رود تا به وسيله آن اسلام را ايحا نمايد، ميان او وانبيا تنها يك درجه فاصله است.
وي افزود: اگر از ميان طلابي كه در يك مدرسه علميه مشغول تحصيل هستند، يك نفر هم واقعاً داراي چنين هدفي باشد،‌ باز هم ارزش دارد؛ بر اين اساس مسئولان تا جايي كه مي‌توانند در مدرسه حضور داشته باشند و پيگير امور علمي واخلاقي طلاب باشند.
آيت‌الله مقتدايي همچنين با اشاره به روايتي از امام صادق(ع) كه راوي حديث اهل‌بيت(ع) را كه موجب تقويت قلوب شيعيان مي‌شود، را افضل‌تر از هزار عابد معرفي مي‌كند، اظهار داشت: يكي از مصاديق راويان حديث، طلاب علوم ديني هستند كه و در ميان مردم حضور يافته و آموزه‌هاي خود را به آنها انتقال مي‌دهند و موجب تقويت قلوب آنها مي‌گردند.
عضو خبرگان رهبري به ضرورت اهتمام اساتيد ومسئولان مدارس علميه به تهذيب نفس اشاره كرد و گفت:‌ مسئولان و اساتيد حوزه بايد نسبت به تربيت اخلاقي طلاب و تهذيب نفس آنها، خود را مسئول بدانند؛ البته موفقيت در اين عرصه، اين است كه كار تهذيب نفس را از خودمان آغاز كنيم، تا عمل، رفتار و گفتار ما، الگوي اخلاقي در اختيار طلاب قرار دهد.
مدير حوزه‌هاي علميه در پايان يادآور شد: كسي كه خود را نساخته باشد،‌ رفتار او نقض كننده گفتارش مي‌شود؛ در نتيجه نمي‌تواند تأثير چنداني داشته باشد.

سه|ا|شنبه|ا|23|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن