تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي حضور در جام سامورگاچف روسيه؛ اسامي فرنگي كاران جوان فردا اعلام مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: براي حضور در جام سامورگاچف روسيه؛ اسامي فرنگي كاران جوان فردا اعلام مي‌شود
پس از تمرينات مسابقه‌اي فردا ۵ شنبه‌ مربيان در هر وزن اسامي ۲ نفر را براي حضور در مسابقات جام سامورگاچف روسيه اعلام نمايند.


ايلنا: آخرين اردوي آمادگي تيم كشتي فرنگي نوجوانان از روز دوشنبه در باشگاه برق تهران آغاز شد كه به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

به گزارش ايلنا، فرنگي‌كاران نوجوان ديروز هم در دو نوبت صبح و عصر زير نظر مربيان خود مشغول تمرينات كشتي و مرور فن شدند و قرار است پس از تمرينات مسابقه‌اي فردا ۵ شنبه‌ مربيان در هر وزن اسامي ۲ نفر را براي حضور در مسابقات جام سامورگاچف روسيه اعلام نمايند. مجيد جهانديده سرپرست تيم كشتي فرنگي نوجوانان پاسخگوي چند سئوال كوتاه بود.

وضعيت فرنگي‌كاران پس از بازگشت از شهرهاي خود چگونه بود؟
روز گذشته (سه شنبه) مربيان از فرنگي‌كاران تست‌هايي را گرفتند تا فرنگي‌كاران كم كار مشخص شوند. مربيان در پايان هر اردو به كشتي‌گيران برنامه‌هايي را مي‌دهند تا در شهرهاي خودشان آن‌ها را عملي كرده و تمرين كنند. ما در روزهاي بعد بر اساس جواب اين تست‌ها برنامهٔ تمريني فرنگي‌كاران را تدوين مي‌كنيم.

اسامي نفرات اعزامي به مسابقات تداركاتي جام سامورگاچف كي مشخص مي‌شود؟
ما در هر وزن اسامي ۲ نفر را به مسئولان فدراسيون خواهيم داد تا آن‌ها طبق صلاح‌ديد و نظر مشورتي كادر فني تيم نوجوانان اقدام كند. قرار است روز پنج‌شنبه هفته جاري يك دوره مسابقهٔ تمريني بين كشتي‌گيران هر وزن بگذاريم تا آنها كه شرايط بهتري دارند راهي اين مسابقات شوند.

در اين مرحله از اردوي تيم ملي كادر فني روي چه برنامه‌هايي بيشتر تأكيد خواهد كرد؟
در كنار مسائل بدنسازي، مربيان روي بالا بردن توانايي‌ فني فرنگي‌كاران تأكيد ويژه‌اي دارند اكثر وقت اردو‌ها به آموزش درست فنون اختصاص مي‌يابد ضمن اينكه استقامت فرنگي‌كاران نيز به مرور زمان بالا مي‌رود به هرحال من اميدوارم سال آينده براي كشتي‌ فرنگي و آزاد ايران سال پرباري باشد زماني كه ما امروز در رده‌هاي پايه مي‌كشيم مطمئنا فردا به عمل خواهد رسيد و ما شاهد شكوفايي بيشتر كشتي‌گيران فرنگي‌ ايران خواهيم بود.

پايان پيام

چهارشنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن