تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816454829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهار كمپينگ اصفهان در اختيار مسافران نوروزي


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: چهار كمپينگ اصفهان در اختيار مسافران نوروزي
اصفهان- خبرنگار شهرستان اصفهان در ايام نوروز امسال با كاهش 35 درصدي چادر‌خوابي مواجه بوده است.
محسن رنجبر جانشين ستادتسهيلات سفر شهر اصفهان گفت: با سياستگذاري‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته فضاي اصفهان براي استقبال از مسافران و گردشگران در ايام نوروز سال 91 آماده شده است.
وي اضافه كرد: كميته‌هاي زيبا‌سازي و فضاسازي شهري، اطلاع‌رساني، انتظامي، اسكان، بازرسي، حراست، فرهنگي، خدمات، حمل و نقل و ترافيك، ايمني و حوادث و امور عمومي و پشتيباني از كميته‌هاي تشكيل شده در ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي شهر اصفهان است. رنجبر با اشاره به اينكه اين ستاد در نظر دارد كه ظرفيت‌هاي اسكان شهر را به صورت يك بسته اينترنتي در اختيار گردشگران قرار بدهد تأكيد كرد: اين سامانه ظرفيت‌هاي موجود در هتل‌ها، مسافر‌خانه‌ها و مكان‌ها و سالن‌هاي مسقف و غيرمسقف را در بردارد.
وي به مزاياي استفاده از اين سامانه اشاره كرد و افزود: اين سامانه بانك جامع اطلاعاتي را از ظرفيت‌هاي اسكان موجود در شهرستان اصفهان را نشان مي‌دهد و مسافران با مراجعه به اين سامانه به نشاني www.safar.isfahan.ir از اين ظرفيت‌ها به منظور تعيين مكان اسكان خود در ايام نوروز استفاده كنند. جانشين ستاد تسهيلات سفر شهر اصفهان بيان داشت: همچنين چهار كمپينگ اصلي در شهرستان ايجاد شده كه در ايام نوروز در اختيار مسافران قرار مي‌گيرد.

گردنه‌هاي حيران و صايين چهار بانده مي‌شود

اردبيل- خبرنگار به منظور چهار بانده كردن گردنه‌هاي حيران و صايين در جاده اردبيل- آستارا و نير - سراب كه نقش بسزايي در كاهش سوانح رانندگي اين منطقه خواهد داشت، اعتبار اختصاص يافت.
گردنه حيران درجاده اردبيل - آستارا، استان اردبيل را به گيلان و گردنه صايين در جاده نير - اردبيل اين استان را به آذربايجان شرقي پيوند مي‌دهد. سيدحسين صابري استاندار اردبيل درجلسه كميسيون ايمني راه‌هاي استان به وضعيت خطرناك گردنه حيران و صايين اشاره كرد و چهاربانده كردن و جدا كردن باندهاي اين گردنه‌ها با استفاده از گاردريل را ضروري دانست و از تخصيص اعتباراتي براي عملي كردن اين امر خبر داد. استاندار اردبيل با اشاره به عدم فعاليت راه و ترابري و راهداران حوزه گيلان در خصوص بازگشايي راه اسالم در جاده خلخال - اسالم از پيگيري اين موضوع با ارسال نامه به همتاي گيلاني‌اش خبر داد. وي نقش فرهنگ‌سازي در كنار تشديد برخوردهاي قانوني را در جلوگيري از سوانح و حوادث رانندگي مهم ذكر كرد و گفت: با اعمال كامل قانون و مقررات بايد سعي در كاهش وقوع حادثه داشته باشيم. صابري تأكيد كرد: اعمال قوانين راهنمايي و رانندگي و جلوگيري از تردد خودروهاي بدون زنجير چرخ در جاده‌هاي برفي و لغزنده بهتر از وقوع يك حادثه دلخراش است. بايد تلاش كنيم از تأثير عامل انساني در وقوع تصادف در جاده‌ها كاسته و از حضور فيزيكي مأموران در جاده‌ها بكاهيم.

ورود اسناد منابع طبيعي
در طرح كاداستر

نوشهر- خبرنگار تمام اسناد منابع طبيعي كشور بايد تا پايان برنامه پنجم توسعه كشور وارد طرح كاداستر شود.
محمد شيخ عليشاهي مديركل كاداستر سازمان ثبت اسناد كشوردر كارگاه آموزشي ثبت و منابع طبيعي در مجتمع آموزشي منابع طبيعي كلارآباد غرب مازندران بيان داشت: سهم هر يك از استان‌هاي شمالي براي تحقق اين هدف يك ميليون هكتار در سال است. تمام 417 واحد ثبتي موجود دركشور به بانك كاداستر مجهزند و سرعت ورود و ثبت اسناد در استان‌هاي مركزي بيشتر از استان‌هاي شمالي است زيرا برخي تجاوزات و معضلات مربوط به اراضي ملي در شمال كشور در استان‌هاي مركزي ديده نمي‌شود.
وي با رد نظر برخي مبني بر ناهمخواني نرم‌افزارهاي ادارات منابع طبيعي و ادارات ثبت و ايجاد مشكلاتي بر اثر اين ناهمخواني تصريح كرد: براي هر قطعه زمين به طور تقريبي مختصات 10 تا 50 نقطه از يك سامانه رقومي به يك سامانه رقومي ديگر منتقل مي‌شود. 127 ميليون هكتار از اراضي كشور داراي سند است.
طرح كاداستربه ايجاد نظامي دقيق، ساده، روان، مطمئن و قابل تغيير بر امور املاك و مستحدثات كشور در تعيين محدوده‌هاي قانوني مالكيت انواع مستحدثات و اراضي متعلق به افراد حقيقي، حقوقي، دولتي و موقوفه گفته مي‌شود و از وظايف قانوني سازمان ثبت اسناد و املاك كشور است.

راه‌اندازي كشتارگاه صنعتي دام‌هاي سبك در جمهوري گرجستان

تبريز- خبرنگار درقالب تفاهمنامه قابل تنظيم بين دو طرف، امكانات لازم در زمينه راه‌اندازي كشتارگاه صنعتي دام‌هاي سبك در جمهوري گرجستان فراهم مي‌شود.
مسعودمحمديان رئيس سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان‌شرقي درنشست مشترك با هيأت بازرگاني جمهوري گرجستان با اشاره به توانمندي‌هاي استان در زيربخش‌هاي مختلف كشاورزي و وجود كارخانه‌هاي متعدد فرآوري محصولات كشاورزي، تمايل مجموعه مديريتي استان در توسعه همكاري با كشورهاي خارجي بخصوص كشورهاي همجوار را يادآور شد و اظهار داشت: سازمان جهادكشاورزي در سه محور كشتارگاه‌هاي دام سبك، توسعه اراضي زيركشت نهاده‌هاي دامي و ايجاد و گسترش بازارچه‌هاي عرضه محصولات كشاورزي با جمهوري گرجستان مي‌تواند همكاري‌هاي خود را توسعه بخشد.
محمديان با اشاره به تمايل اين سازمان در راستاي توسعه همكاري با گرجستان در زمينه واردات گوشت دام سبك و نهاده‌هاي دامي خاطرنشان كرد: سالانه 4 ميليون و 900 هزار تن محصولات كشاورزي در آذربايجان‌شرقي توليد مي‌شود كه 50 درصد آن مازاد بر مصرف داخلي است كه مي‌توانيم غير از گوشت قرمز ساير توليدات اين استان را به كشور گرجستان صادر كنيم. در اين نشست تعدادي از صاحبان صنايع توليدي و فرآوري محصولات كشاورزي استان در گفت‌وگو با طرف گرجي با بيان توان و تخصص توليدي خود شرايط همكاري با بخش خصوصي كشور گرجستان را اعلام كردند.

دوشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن